[PC] Warhammer Online: Age of Reckoning [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 11 mei 2008.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  2. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu level 5 high elf. Hoe en waar kan ik zo'n siege doen. Dat lijkt me echt vet.
     
  3. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je in tier 2 zijn
     
  4. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat mijn pc zo krot is hehe. Deze game lijkt me echt vet, ik speelde heel vroeg free mmorpgs maar vond dat pve-en zo saai. Hmm wie weet als ik een nieuwe pc koop zal ik deze ergens op pikken
     
  5. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    wat houd dat tier 2 in? is dat een gebied ofzo?
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Start gebied is Tier 1, dat is level 1 tot 12 of zo.
    Tier 2 is 10-12 tot 20 etc.
    Niet helemaal precies maar dat is een beetje de gedachte.

    Op de worldmap kun je dat goed zien. Meerdere gebieden met een Order en Destruction kant.

    =====

    Karak Azgal word donderdag gecloned dus queues zijn dan ook wel weg.
    Alleen dan is de vraag blijven zitten of verhuizen naar (Karak Azgal will be cloned to) Zhufbar.
    Wat doen julie? Order mensen ieg, destruction mensen zijn niet boeiend.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ik blijf gewoon op karak azgal denk ik.. Maar het spel loopt ech niet relaxed bij mij zodra ik ga pvpen of met veel mensen public quest aan het doen ben:mad: aan me ram ligt het niet heb 2gb, maar blijkbaar is me processer te langzaam en me videokaart is ook wat te zwak. Kortom ik zal een nieuwe pc moeten kopen om deze game goed te draaien...
     
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat heb ik dus ook. Mijn systeem heeft ook moeite deze game fatsoenlijk te draaien. Begrijp alleen niet helemaal precies hoe dat komt, want de graphics zijn .... mja.... hoe zal ik het zeggen... meer van 1998 dan van 2008 om het maar even zo te brengen.
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat is idd raar de graphics zijn een stuk minder dan WoW en toch kan ik WoW perfect draaien, zelfs met grote pvp veldslagen in steden met honderd man.... en Warhammer gaat ie al haperen en laggen en weet ik veel allemaal als ik met 5 order tegenover 5 destruction mannetjes sta.... het zal wel aan dat RvR gedoe liggen.

    Ik vind het heel jammer want het is echt een vet spel, maar op deze manier is het gewoon niet leuk om te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik blijf samen met m'n guild en de Alliance aan de destruction kant gewoon op Karak-Azgal zitten.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die duidelijk kan zeggen waar ik Roderic Grace kan vinden waar ik Spidersilk kan inleveren?
    Via wardb kan ik hem niet vinden op de locatie(s).
     
  12. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vond ik op zolder:
    Final Liberation: Warhammer Epic 40000
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Lalala.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook nog ergens liggen!
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Denken jullie dat WAR succesvol word? Net als WOW bijvoorbeeld en niet als LOTRO. Wil ik wel weten voordat ik hem aanschaf :).
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    LoTR is ook succesvol hoor.
    Maar ja.

    Een MMO hoeft echt geen 10 miljoen leden of zelfs 1 miljoen te hebben om succesvol te zijn.

    En ik denk echt dat Warhammer wel de 2e grootste wordt.
    WoW verslaan is onzin. Niet eens over nadenken.
    Gewoon een goede MMO met wat focus op RvR/PvP.

    Ik nodig je graag uit op mijn server en hou een plek voor je vrij op mijn friendlist :).
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW verslaan kan niet. En zoals TCO zegt, een MMO hoeft echt niet zoveel leden te hebben.
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW is gewoon begonnen toen MMORPG net is begonnen en het deed wat die moest doen en heeft nu dus ook onderhand al 3 jaar tijd gehad om zijn ding te doen en dat zul je gewoon niet kunnen verslaan. Guild wars pakte het ook slim aan en begon ook rond die tijd en is dus ook een succes geworden! Deze game word misschien ooit nog wel groot of misschien is die dat nu al wel! (geen idee?) Maar omdat er toch nog kan gekozen worden tussen WOW en ditte blijft het voor de meeste toch twijfelen ook puur omdat zoals ik al zei wow heeft al veel mensen over gehaalt en mensen zijn kudde dieren.

    Deze game doet wat die moet doen en beter op sommige punten dan WOW en ik heb wow zeker 2 jaar gespeelt. En heb nooit echt meer een game zoals dat gezien maar deze weet mij toch wel op de 1 of andere manier elke keer weer aan te spreken en het is toch wel zeker het proberen waard!! Maargoed zit op moment vol met stage en kan er nu dus ook nog niet vol op ingaan...misschien ook wel beter als ik even stop :9 iemand interesse in een Collectors edition? Gloedjenieuw? :+
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Het punt is natuurlijk ook dat het een mmo is, en dat neemt nou eenmaal veel tijd in beslag. En no way dat jij 2 mmo's tegelijk gaat spelen.

    Dus heeft warhammer nog meer last van competitie dan een andere games. + natuurlijk dat in november al wrath of the lich king uitkomt.
    Waardoor toch veel ex Wow'ers ( waar war toch voornamelijk uit bestaat) weer terug zal gaan naar wow.

    Hopelijk voor warhammer weet het toch veel mensen te houden anders zullen de servers leeglopen, wat vooral met war een probleem gaat worden.
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh ik blijf hier wel bij want ik heb die andere expansion ook niet eens dus dan heb ik vrij weinig aan de Lich King :9
     

Deel Deze Pagina