@loyallronin: die bellen zien er goed uit zeg... btw, hier is mijn nieuwe fairlady Z, volledig in carbon \o/ non photoshop... het fotos maken lukt al ietsje beter
ik heb de plaatjes wat groter gemaakt, ik geef 2 van deze fairlady's weg, wie het eerst maalt wint, dus zet ff je gamertag hieronder en accepteer me als vriend, dan krijg je deze auto!
Mooie plaatjes en auto's. Leuk dat forum nog blijft leven. ***** Ik vond laatst een plaatje op internet van deze Dragrace auto. Ik vond de Attitude apparel-reclame logo erg mooi met de "piston-head"-robot sticker. De daaronder liggende basic tears'design vond ik minder. Ik heb nog wel de onderliggende design uitgeprobeerd, maar dit was niet mooi. Ik heb dus een eenvoudige ondergrond gedaan. Jammer dat ik te weinig layers (99 over hou om nog meer custom sponsor-logo's te maken. Ik heb nu 2 verschillende (zij)flank designs gemaakt. Dit is originele foto/design: En dit is mijn interpretatie:
Wow gast, deze wagen vind ik echt supervet. Jij hebt echt een originele stijl! En dit allemaal in 1 of 2 dagen tijd! Respect!
Tyrant, jongen ik ga blozen. Bedankt voor compliment. Ik ben gewoon in afwachting van RAce PRo game van Atari/Simbin voor de 360, komt uit in 2009. Ben al uitgekeken op GRID. Van Forza2 vind ik de livery editor alleen nog maar leuk en de replay-mode.
filmpje van race terug kijken zodat je een auto met je eigen design ziet winnen, vind ik nog steeds kickuh!!!