FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    :)In fifa 08 had je dan al 5 tegen 5. Dat ging best goed. Eigelijk nooit last gehad van spelers die zaten te kloten. Enigste klote vond ik altijd dat ik vaak verdediger was en dat ik dan niet op mn positie stond dat iedereen begon te schelden dat ik niet goed stond

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is wel realistisch :+

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat denk je wat ik elke zaterdag heb? ;) Het voordeel is dat je die smerige ronaldo in 2'en mag schoppen.

4. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Nog even iets over die demo misschien is het al eerder gezegd of misschien zie ik het verkeerd maar zeiden ze niet dat ze echt de kleuren van een team in het stadion wouden verwerken met thuis en uitvakken enzo. Nu zie ik daar in de demo niks van terug. Met wisselen zie ik echt alleen een lelijk grijze mensenmassa. Zelfs in 08 leek me dit mooier.

5. Achillias

Achillias Guest

Kijk maar eens paar Leipzig filmpjes van Fifa 09, genoeg aahang te zien zowel thuis als uitvakken.

6. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die wordt overgenomen door CPU. Je kunt niet wisselen voor ander mens.

7. Achillias

Achillias Guest

Laat aub Fifa 09 voor de PS3 identiek zijn qua graphics als de Xbox360 versie.

8. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dames en heren gefeliciteerd !!! Ik feliciteer EA met dit geweldige product Het spel krijg notabene een power unlimtid goldaward en het cijf 9 ik herhaal 9 !!!!!!!!!!!!pes opzouten en weg ermee!

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Post nu even is iets normaal jongen.

10. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar wat een stelletje baby's/fanboys lopen er in dit topic rond........reageer eens normaal met argumenten, suggesties en onderbouwingen.

Bij de demo speel ik op de middelste moeilijkheidsgraad en vind hem toch aardig pittig, vaak komen mijn steekpasses of lange ballen/crossballen niet aan, iemand wat tips voor me?

Ga de game zekers kopen volgende week, voeg me maar toe voor een "serieus" 10 vs 10.

Laterrrrrrrrrr

11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga echt niet met jou 10 vs 10 spelen als je niet eens een fatsoenlijke steekpass kan geven.

J/k ;)

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    :emo:.

13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Weet iemand inmiddels al of het (echt) zo is dat de PS3 versie ook grafisch gelijk zal zijn aan de 360-versie? Die demo verschillen zijn zo groot.... Ik geloof er namelijk niet in dat de PS3demo (grafisch gezien) zoveel zal verschillen van het eindproduct, dat zou toch nergens op slaan zo vlak voor een release?
    M.a.w. ik weet dus niet welke versie ik volgende week moet halen.
    Iemand al meer nieuws op dit punt?

@Fiaskko: PES weg ermee? Nàh, dacht het niet. Die halen we 3 weekjes later en dan zullen we over paar maanden wel zien welke versie het meest (door mij) wordt gespeeld.

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dit is de reden waarom ik al een paar weken niet meer actief dit topic volg. =(

15. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    leg uit

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk wel lachen hoe hij dat zegt.Hij ziet de strijd tussen fifa en pes als .Man u-Chelsea.Pes is zijn grote rivaal

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet ik het echt gaan uitleggen? het lijkt me redelijk logisch. :)

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik moet altijd wel lachen om de posts van SEKTOR, je moet dat niet allemaal zo serieus nemen. Over een paar weken kunnen we niet meer genieten van deze "discussies". Volgende week komt FIFA uit, dan zakt die discussie ook weer weg. Ik ga er niet meer over kletsen, ik ga lekker spelen. Singleplayer sla ik over, ik ga gelijk online :)

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het missen :)

20. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    LOL :thumbs:

Voeg ik jou wel toe ;)

Topicstatus: