FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ik? Ik post gewoon nieuwe filmpjes van FIFA09. Wil je het nog steeds over netten hebben? Kinderachtig ben je Jows.

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus....gast :emo: Je postgeschiedenis is wel van erg doorslaggevend niveau!!!!! Ik denk dat je me hebt overgehaald en dat ik voor FIFA ga!@$@!#@!!!!!111

(de demo is nog niet eens uit nota bene _0/)

Inderdaad, de doelnetten!!!!! :lol:Dat zorgt voor een goede gameplay in een footie!! Je weet toggghh

Wat heb je toch elke keer tegen PES? Je hebt de demo nog niet eens gespeeld maar een paar slechte kwaliteit filmpjes bekeken.....Heb je EA-pillen geslikt ofzo? Het is hier een Fifa topic, hou het lekker bij die game. Dat is al lastig genoeg want je valt elke keer in herhaling :thumbs:

Ik vraag me trouwens ook serieus af wat voor een PES-fan je vroeger was :lol:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik kan het fout hebben maar ik dacht dat FIFA uit Engeland kwam.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    fifa is van EA sports.

dat komt uit Amerika.

5. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    canada oorspronkelijk

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Soms lees je hier wel eens wat over de doelnetten. Bij FIFA zijn ze elastisch, dat is zeker waar. Maar dat is in het echt soms ook zo. Ik zat 2 dagen geleden Eurogoals te kijken op Eurosport. Bij een wedstrijd uit de Serie A werd er gescoord en die bal schoot echt weer hard terug, zeker tot randje 16. Het ligt er dus maar net aan hoe strak de doelnetten zijn gespannen. Bij FIFA zijn ze gewoon erg strak gespannen, net zoals die wedstrijd in de Serie A. Bij PES zijn de netten niet strak gespannen. Dus eigenlijk zijn allebei de spellen realistisch. Het is maar net hoe je ertegen aan kijkt ;) Maar in het grote verhaal zijn het natuurlijk maar details.

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Via een vergadering in Jemen.

Jongens, waar hebben we het in hemelsnaam over? :+

8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Mwoehahahaha! Er is mij iets gevraagd te doen. Dit hoef ik niet meer te doen, omdat het in een ander filmpje al zichtbaar is. Dat geef ik aan en dus ben ik kinderachtig. Wat jij wil joh..... ;)

9. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat jij nog een beetje normaal was hier maar de aap komt dan eindelijk uit de mouw. ;)

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik denk dat ik nog steeds erg objectief reageer in beide topics (zowel FIFA als PES). Dus ik ben nog steeds normaal hoor. Maak je maar geen zorgen over mij. :b:

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wil het best wel even over netten hebben hoor!

Zou ik je het eens vertellen: Fifa wordt het waarschijnlijk NET niet

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    De demo is het in ieder geval niet, misschien dat ze in de full game wat aanpassingen hebben gedaan maar dat is afwachten....

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is deze ad al voorbijgekomen?
    _O_

En als ie wel al is voorbijgekomen: dan nog is het een van de nuttigere posts van de laatste paar pagina's }:]

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Was al voorbijgekomen. Geweldig filmpje.

15. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    lol

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als FIFA het net niet is, dan slaat PES volledig de plank mis. Ik wil vernieuwingen zien in een spel en FIFA biedt vernieuwing. PES borduurt al 6 delen voort op een oude engine van de PS2. Als gameplay alleen het belangrijkst zou zijn, dan zou niemand PES 2009 halen. Dan zouden de PES liefhebbers alleen PES 5 in de lade schuiven. Nee, want we willen allemaal ook een next-gen voetbalervaring hebben. Ik moet zeggen dat die er tot nu toe niet is geweest. Maar als iemand er in de buurt van komt, is het EA dit jaar met FIFA 09. Daarvoor kijk ik naar het totale pakket.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik sluit me volledig bij bovenstaande aan! :)

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit mij ook aan :)

19. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    De netten zijn altijd goed geweest hoor bij FIFA. Het gaat me niet echt om de netten, maar om de doelen en het sfeer achter het doel. Ik bedoel zulke dingen zie je daadwerkelijk in FIFA:
    Alsof het een hell is.

De doelen zijn precies zoals in Brazilie. Dus het net is ver achter de lijn.

20. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Interessante gedachte, daar ga ik eens over nadenken :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina