Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Geld speelt bij mij gelukkig geen rol :p

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nee pre-orderen doe ik ook niet meer. Ik heb al te vaak gehad dat die winkel hem dan niet op de releasedag levert. Ik ga altijd gewoon de winkels af waar het spel te koop is. Als je het vet vindt, is het ook niet erg om een tientje meer te betalen. Ik wil gewoon een spel spelen wanneer dat mogelijk is. Onnodig langer wachten is slecht voor mijn geestelijke gesteldheid ;) Maar bij PES ben ik wat voorzichtiger. Eerst afwachten hoe het zit met de online modus.

3. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Dit is trouwens triest:

Nu je ze naast elkaar legt is het idd goed zichtbaar. Precies dezelfde posities, ander stadion, andere shirts. Vaag.... Beetje suffe manier van officiele screenshots versturen iig.... Doe eens wat moeite ofzo....

QUOTE van WENB:

…Apart from the players and kits, you’ll have a lot of trouble finding them!

One of our eagle eyed viewers noticed that in our last post, the top and bottom pictures had a striking resemblence about them. Having had a closer look, he’s absolutely spot on, have a look for yourselves.

Take a close look, three players in the background all in the same directions in both pictures, the player has the same shooting style with the defenders running in the same way to stop it. You can even spot the same animation of the player behind the striker of the ball running backwards! Whichever way you look at it, it’s laziness from Konami and a little patronizing of them to assume that avid PES fans wouldn’t notice anything simply by placing one picture at the top and one at the bottom in their press release hoping the fans wouldn’t spot it! Are these even real in game pictures? Did they think we wouldn’t notice? Do Konami still think banners like “Who ate all the pies” and “Celery!” are still funny? So many questions have arised after these sets of pictures.

Update:

EA Doet hetzelfde:

http://www.videogameszone.de/?menu=...58386&entity_id=216517,216518&image_id=887289
    http://www.videogameszone.de/?menu=...58386&entity_id=216517,216518&image_id=887307

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  4. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Today, the Japanese software house has announced finally that the demo will be released for PS3 and XBox 360 a week in which it is expected the release of the game, Oct. 15.

Staat ergens in de reacties op WENB. Zou wel erg matig zijn!

5. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar triest aan? Weet je überhaupt wel waarom zulke screenshots worden genomen?

Op deze manier kun je meerdere textures op een bepaalde cgi-stand zien en dus duidelijker het verschil zien. ;)

6. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    één of andere pipo op Evo-web slingert zojuist het gerucht de ether in dat de demo voor PES 2009 vandaag wordt gereleased.

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Triest om je loopt te kutten met je geloofwaardigheid (omdat de meeste mensen zin 2, de 'reden'(????), sowieso niet begrijpen, en ik ook niet)

8. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    hij beweert dat het serieus is... zou leuk zijn, maar ben bang voor de bekende 'dode mus'.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag hopen dat ie vandaag uitkomt. Anders is het veels te laat. :mad:

10. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    ja dat snap ik ook wel, maar die gast noemt als bron iemand die reviews schrijft voor een game magazine. Erg specifiek is die bron dus niet. Verwacht er niet te veel van vooralsnog.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Demo's komen altijd 11:00 uur. Als die er nu niet is, dan komt die vandaag niet hoor. Zal wel pas ergens in oktober komen.

12. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    onzin. Op PSNetwork komen in europa demo's pas savonds laat.

UPDATE: idd ik had het over psn

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    PSN is geen Xbox Live.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    1. Jep, Marketing doeleinden, maar dit valt mij nu pas echt op. Vind het zogezegd een beetje triest. Zo moeilijk is het toch niet om een paar vette screenshots te maken?

2. Zie mijn 1e antwoord.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Jows, dat bericht op WENB over de demo die pas in de week van de release wordt gebracht is afkomstig van een heel oud bericht, nog van vóór Leipzig, dus dan kan je wel indenken hoe betrouwbaar dat is. Niet dus, want niemand heeft het daarna overgenomen.
    Maar het kan. Alles kan :)
    Ik geloof die info van evo-web niet. Ik heb die gast er nog nooit gezien en nou komt hij zeggen dat een demo komt. Lijkt me meer zo een misselijke grappenmaker waar het internet helaas vol van is, eentje die even een nieuw account aanmaakt om onbekend te zijn om dan te gaan gallen...

17. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    zou wel heel leuk zijn toch als ie wel kwam? Als onderdeel van de voorpret...

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Tuurlijk zou dat leuk zijn :)

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ja Demo staat online!!!

Je bedoelt zulke gasten? :)