IK zal zowiezo niet aan het begin kunnen meedoen met het XBW-Elftal, heb vandaag een Ring of Death gekregen... Kan wel paar weken duren dus.
Dat klopt! Heb ik jou nog in me lijst? Nee zeker? Ik weet wel dat ik iig meerdere keren tegen je heb gespeeld volgens mij Maar dat terzijde, Bedankt dat ik erop sta Moet ik nog een positie kiezen?
Ja een positie zou fijn zijn. Klopt, ik heb wel een paar keer tegen je gespeeld. Ik heb je even toegevoegd op live.
Chelsea big man..ervaren fifa speler voeg me toe: Risky380 als je een potje fifa08 morge wilt spele(vandaag zijn servers down) is het ook goed voeg me maar toe Risky380 ik speel elke positie aan d rechter en linker kant...kan het allemaal aan
Als er nog plek is wil ik ook wel in het team.. ga het spel zeker kopen en positie maakt me niet heel erg uit.. heb wel een voorkeur voor aanvallend maar doe maar gewoon iets als er nog wat over is
Heb nu tijdje geoefend met FIFA 09 en vind AC Milan echt vele malen beter dan Real Madrid, wat jullie?!
Ja het middenveld van AC is zeker beter als Real. Tenminste dat vind ik, Sneijder heb je zo aan de kant, en met Kaka, Dinho, Pirlo en Ambrosini vind ik het vele malen fijner spelen. Maarja dat is in de demo. Ik ga denk ik AS Roma maar is testen kijken of die beetje relaxt zijn!!
De club maakt niet uit, elke speler heeft zijn eigen attributen. Dus ook al speel je met De Graafschap of Real, er zit geen verschil.
Ik wil ook wel mee doen Maakt me niet uit welke positie Maar als ik mag kiezen het liefste centraal middenvelder
Dacht dat ik me hier ook voor had ingeschreven, sta er niet tussen. Mhm, dan maar als invaller. Liefst in de verdediging.
trouwens mensen die een keer serieus of voor de fun een 1vs1 match wille doen kunnen mij gerust vast toevoegen speel graag tegen nederlanders, AC/DC jouw voeg ik sowieso toe natuurlijk Tag: FrozenBull3t NL