Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het is op zich wel leuk om van te voren al wat geld te hebben. En daarnaast kan je al wennen aan de Fable 2 melodieën :cool: Ook kan je, als je de patch niet installeert, een 2de character maken met al aardig wat geld. Of bijvoorbeeld 1tje die al dik in de schulden staat.

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net al even gechecked, maar hoelang is de Trail geldig en wat is anders ten opzichte van de full (pub) game?

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Trial is gewoon voor altijd geldig maar hij slaat het geld verder niet op dus je hebt er weinig aan. De trial geeft je enkel een idee van de spellen. Met de volledige versie kan je items unlocken en geld verdienen/winnen.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb per ongeluk de update wel gepakt en nu is de tower of fortune "glitch" weg. Echter win je nog steeds makkelijk, alleen met minder winst :+

Is het trouwens niet een goed idee om wat meer filmpjes te zetten in de startpost? Hier een link naar de Developer Video Diaries, de E3 Preview en de "innocent"-trailer.

http://www.xbox.com/en-US/games/f/fable2/

Zou wel relaxed zijn als je hier in de startpost echt al die filmpjes af kon gaan, ipv elke pagina door te zoeken :+

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt! vond het al zo vreemd dat ik geen items kon unlocken. :+

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zou je dat geld nou echt nodig hebben?

Ik zit in Fable 1 nooit zonder geld. (en ik ben geen dief)

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Alles in Fable 2 kost 100+ miljoen en je verdient nu ook geen geld meer met de mainquest. Dus op zich is dit geld wel handig.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het is bekend gemaakt dat het 25+ mil zou zijn toch? zei iemand dat niet op vorige pagina.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand toevallig nog zo'n trial code over?

Dan check ik die items eens.
    Anders ach ja.

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Erm ik heb eigenlijk express zo weinig mogelijk filmpjes in de start post gezet. :+

Want meestal als ik meer dan 1 filmpje van een game wil kijken doe ik het liefst in een andere scherm. Want anders begint mn internet raar te doen als ik meerdere filmpjes op 1 pagina heb gekeken. (half open staan na gekeken te hebben) :+

Oh en alleen filmpjes van youtube, gametrailers en gamespot kunnen hier neer plakken om te kijken.

Maar ik kan zowiezo wel eventjes wat links in de startpost zetten zoals die van jou zodat je dan daar door verwezen word waar ze staan. :)

Maar als meerdere mensen lazy links willen hebben in de startpost van filmpjes wilk ik er wel aantal inzetten.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat bedoelde ik voornamelijk ja, links ;) ik zal eventjes deze post door scouten als ik stop met halo

12. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
  13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    @HAN: dit zag ik zojuist op Evo-web alwaar ene Emanuel stelt:

I went to a videogame store here in Lisbon, called gamestop, to pre-order PES 2009 (and save 20€ as they accepted my old games). The leader of the store is a beta tester for konami (I was surprised as I speak many times with him and didn´t know that).
    The bad news are that he said "It is a PES 2008 without frame-rate problems and better lightning effects; it´s almost the same; no dedicated servers for online play, still teleports in some games but it´s just a beta"

zal toch niet waar zijn?

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb het net gedaan, bij die "eerste" cows and corsets 1-10 en ik kreeg 3x bonus symbol en daarna weer, en vervolgens kwam mijn winst uit op 285. Kreeg hem alleen weer niet.... :confused: (ik doe trouwens hele tijd met 1)

15. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Erhh volgens mij zit jij in het verkeerde topic.

om het hier een beetje levend te houden, wat zou je als eerste in Fable doen? als je volwassen bent dan.

Ik zou eerst alles een beetje verkennen en rondkloten..

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Vaag. Ik kreeg hem bij 1 van de eerste turns. Blijven proberen denk ik dan maar. Volgens mij is geen van de achievements geglitched want ik heb er verder niets over gehoord.

17. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Je moet geloof ik wel meer dan 1 inzetten. Maar daar kank me in vergissen.

Ik heb em zelf met een bet van 25/30 gedaan.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens een filmpje op youtube is het onmogelijk om bij cows en corsets die te halen maar ik had toch echt 285x mijn bet daar :confused: al snap ik ook niet echt hoe, volgens mij 2x cow zat erin?! anyways hij raad aan de 2de te doen: tower of riches 1-10. dus die probeer ik nu maar (dan moet je 4x tower of riches icoontje hebben.)

Zal het wel doen met bets van 2 voor zekerheid :+

19. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Erm dat youtube filmpje zit er dan flink naast want Cows and Corsets is juist de gene waar je em moet halen. Voor meeste kans. =x

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dan moet je zeker wel 4x bonus en dan daarna een dubbele van een hoge hebben? kan ook zo zijn dat je namelijk maar iets van 60 krijgt eruit :+

En het verklaart niet waarom ik me achievement niet kreeg

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina