Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zoals voorspeld...:
    |:-

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb net dus Saints row 2 gepre-orderd bij gamehubs met de verzending van UPS. Maar ik heb geen UPS Tracking ID gekregen. Krijg ik dat misschien later ??

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Krijg je nu nog niet, krijg je pas als hij verzonden is! :+

4. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    En waar kan je zien waneer die verzonden is ??

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dan krijg je een email

6. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    ok, dank u zeer ;)

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gamehubs verkoopt nu ook 2100 Puntenkaartjes. 23 Euro

Niet echt veel prijsverschil vergeleken met hier, jammer.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    toch een paar euro goedkoper dan bijv gamecards.nu , ga straks even een kaartje bestellen , kijken hoe lang t duurt

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Haha 15 min geleden eentje gekocht bij Gamecards.nu
    Maargoed, iemand bekend met de verzendtijd van Play.com (een game) ?

10. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    play doet er 10-15 werkdagen over. alles wat eerder komt is puur mazzel;)

11. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dixons zijn de prijzen niet allemaal even goed. Je kan vaak goedkoper vinden. Maar ze leveren er wel goed.

Er word aan de datum gehouden die in je orderbevestiging staat en je krijgt een code om je pakketje te traceren.
    De betalingsmogelijkheden zijn redelijk ruim, maar alleen via ideal betaal je geen verzendkosten. Bij de rest helaas wel.

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Deze vragen zullen vast al vaker gesteld zijn maar ik wil het toch zeker weten.

Ik wil voor het eerst bij gamehubs bestellen.. het gaat om 3 360 titels. Gears of War 2, Saints Row 2 en Call of Duty 5. Ik heb toch geen garantie dat ze op een pal console speelbaar zijn of de stemmen in de game engels? + ik las ergens dat als ik 3 games bestelde je gratis ups shipping zou krijgen maar als ik ga afrekenen staat dat dit me 7 euro meer gaat kosten en ook nog is zon 10 dagen langer! En is er de kans dat ik de douane nog lekker mag betalen? Heeft iemand hier antwoorden op?

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Op dit moment heb je nog niet 100 % garantie of ze op je 360 speelbaar zijn. Dat zal je vanzelf horen/zien op de site. Games zijn altijd in het Engels. Mocht een game toch niet regiovrij zijn dan krijg je je geld terug, of mag je een andere game kiezen. Over de douane heb ik geen een keer iemand gezien/gehoord waarvan zijn pakketje is onderschept, en ondertussen is Gamehubs toch wel een grote site geworden = Veel games verzonden = Nooit door de douane gepakt! ;)

Over de 3 games gratis UPS verzending, het gaat om games die al in stock! zijn. Dat moet je dan doen wanneer ze pas in stock zijn, of misschien kan je dat al regelen met een Admin van Gamehubs, moet je ze ff mailen. ( Op de site naar het balkje Contact Us ). Dus wil je die gratis UPS verzending dan moet je in ieder geval wachten tot November (Dan hebben ze pas GoW2 en CoD5) , dus dan krijg je Saints Row 2 een stuk later.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je zit wel in het verkeerde topic, er is een speciale topic voor bestellen uit het buitenland.

Maarrrr...
    Je hebt geen garantie dat ze inderdaad op PAL spelen, maar meestal zet gamehubs geen spellen online als ze geen groot vermoeden hebben. Blijken ze een week voor de verzending geen PAL ondersteuning te hebben, mag je echter gewoon je geld terug, dus dit is geen belemmering..

Je krijgt inderdaad gratis UPS verzendig bij 3 games. Dit hebben ze alleen nog niet in het systeem staan. Bestel de 3 games, kies gratis verzending, en reken af.
    Stuur dan een mailtje naar gamehubs, en laat weten dat je graag gratis UPS verzending wil. Geef hier dan ook je ordernumber. Zij zullen het dan meteen omzetten.

En de kans is zeer klein dat je douane op je dak krijgt. Ze zetten er volgens mij een lagere waarde op, zodat de douane het allemaal door laat lopen. Ik heb het ieder geval nog nooit gehad!

15. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    bedankt beide voor de info! ik heb ze even een mailtje gestuurd over de ups shipping.. de rest vertrouw ik dan wel!

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als je toch al in een FRS bent kun je ook gewoon in de winkel bestellen he, dan betaal je geen verzendkosten ;)

17. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met de UPS verzending van Gamehubs? Moet je het pakket ook daadwerkelijk aannemen of gooien ze het door de brievenbus. Hoeveel pogingen doen ze om het te bezorgen en is het daarna ergens af te halen?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bij mij drukken ze die UPS enveloppen altijd gewoon door de brievenbus,.. mocht dat nou niet kunnen doen ze geloof ik 3 pogingen voor je t zelf moet af gaan halen

19. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met gameseek.co.uk?

mocht FIFA 09 geen engels commentaar bevatten (en het is regionlocked dus gamehubs ook afvalt) zou ik hier wel fifa willen bestellen. Het is een van de weinige engelse webshops waar je met paypal kan betalen.
    Maar is het een beetje goede service/betrouwbaar?

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb daar een keer Rock Band besteld.
    Ging perfect, en binnen een weekje had ik de game binnen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina