Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Sorry ik kon het niet laten!

Het wachten word gewoon ondraagzaam hier!

En aangezien ik een (nieuwe) programmeerbare controller heb wil ik dit graag gaan testen in deze game.

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb altijd geroepen 2 oktober...
    Zijn er geen andere leuke spellen om je controller te testen Appie? :)

3. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    overigens haal ik ook fifa volgende week. Vind de demo erg goed. jij HAN?

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Wel, ik heb hetzelfde probleem als Cyrax en sommige anderen. De game voelt niet echt goed qua gameplay. Het voelt te robotterig, dan heb ik het NIET over de animaties, maar over hoe alle spelers zich opstellen. Ik kan me ook niet vrolijk maken als ik scoor, terwijl ik bij PES uit mijn stoel opveer :)
    De atmosfeer in het spel is prima, daar niet van, maar op een of andere manier vind ik het geen belevenis, terwijl je in PES helemaal opgaat in de voetbalervaring. FIFA heeft iets doods over zich vind ik. Sorry als het niet helemaal duidelijk is, maar het is ook lastig te omschrijven hoe het aanvoelt.
    Desondanks koop ik FIFA 09 wel, maar dan hoofdzakelijk om eens 10 vs 10 online eens te beleven.

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  5. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    In het tijdsbestek dat mijn ogen jouw bericht waarnamen en opdracht gaven electroden naar mijn hersen synapsen te sturen die het op hun beurt het interpreteerden als een uiterst plezante waarneming met als gevolg een vrijlating van hormonen dat resulteert in blijdschap/plezier tot het moment dat mijn hersenen electroden stuurden naar mijn hand en wijsvinger om zich te bevegen naar het gele balkje en de vinger opdracht te geven te klikken op de linkermuis knop, was ik de gelukkigste man op aarde. Dankje wel voor dat moment :thumbs:

6. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    dat herken ik wel, maar ik heb van de week na flink met die demo aan de gang te zijn geweest (overigens altijd multiplayer, speel footies nooit tegen cpu) pes2008 weer een keer gedaan, maar ik vond dat ook in eens heel raar gaan... kan moeilijk verklaren.
    Heb jij het over spelen tegen de cpu of tegen elkaar?

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Over de CPU. Mensen in mijn omgeving houden niet van computergames, dus ik moet wachten tot ik het on-line kan spelen. Het zal met 10 vs 10 wat meer beleving geven omdat alle spelers dan door mensen worden bestuurd en niet door de CPU.

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Om alles maar weer eens voor mij ter discussie te stellen ben ik naast Fifa2009demo en PES2008 ook eens gaan kijken bij old PES5 op Xbox (maar dat ziet er niet uit) en gaan teruggrijpen op PES6 op 360.

Ik moet zeggen (anderen hebben dat al gezegd) dat PES6 idd beter is dan PES2008, veel mider arcade.

Zo speelde ik 30 minuten TP Lyon-Roma en dat werd 0-1.

Het ENIGE nadeel van PES6 blijf ik het schieten vinden. Hard uithalen (zonder ver over te knallen) is verdomd en zie ik ook de AI zelden doen. Dat vind ik het enige jammere aan PES6, dat 2e lijn gebeuren wat PES2008 zo spectaculair maakt.

Voor de rest ben ik plots ook wel weer te spreken over PES6 (ook replays e.d. zijn lekker vloeiend + online was al goed alleen niet 2vs2)

9. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    das grappig: zat net te dubben of ik voor de komende 3 weken pes6 360 classic zou kopen (had hem eerder namelijk weggegeven toen ik 2008 kocht... stom stom stom)

hoe is die online qua lag? Zat daar ook niet met name bij schieten online toch ook vertraging in die uiteindelijk toch ook heel iri was?

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb PES6 ook nog liggen hier. Zometeen maar weer 's opstarten! :+

11. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    gister nog pes 6 opgestart! voelde wel goed, heb een middagje ML gedaan en ff online! had alleen wat lag, dus 1 wedstrijd winnend afgesloten en gestopt :).
    Pes6 > Pes2008.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel nog heel vaak pes6 online, veel mensen ook aanwezig!

13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    precies ja, dus toch idd bij pes6 360 wel wat lag, dat herinnerde ik me ook namelijk.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Geen lag na de patch die 2 weken na de release uitkwam. Of je moet zelf een slechte connectie hebben ;)

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    He he sorry hoe kan ik het goed maken!

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist weer een online potje PES6 gedaan. Mijn god wat gaat dat snel als je FIFA gewend bent! 8)

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, PES 6 was ook een van de snelste versies. PES 2009 is afgeleid van PES 5 dus dan zal het heel wat rustiger spelen :)

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wil natuurlijk de Swalbe er in programeren (wie heb ik nooit uit kunnen voeren! ik had de ps 3 versie van pes en die controller is flut (voor mij ))

Ik heb eigenlijk alleen problemen met voetbalgames (teminste als je de linker trigger nodig hebt.)

Dus ik hoop echt op de swalbe in pes 09 (heerlijk met een duitse ploeg :) )

Misschien dat ik top spin nog eens uit de kast moet trekken want daar had je bij bepaalde shots wel de linkse trigger nodig.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Haha, ja daar moeten Duitsers het beste in zijn :D
    Ja, ik begrijp het probleem en dan is een voorgeprogrammeerde controller wel erg praktisch.
    Ik weet niet of die schwalbe erin zit, eigenlijk... ik heb hem op PES 2008 na de eerste week niet meer geprobeerd. Is meer een aardigheidje vind ik :)

20. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    is de demo voor de 360 al gelaunched? Voor de ps3 nog niet namelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina