FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Kortom PES is gewoon geen next-gen, waar ik dit al 10 pagina's probeer uit te leggen.

2. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitleggen is iets anders dan telkens roepen dat PES zuigt

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ho Ho ik maakt maar een beeldspraak en gelijk! Hap hap!

Wat mij gewoon nu het meest op begint te vallen (tenminste in filmpjes enz enz)
    is dat pes steeds meer goede dingen laat zien. en dan maakt mij het helemaal niet uit of het next gen is o.i.d tuurlijk hou ik van grafische kracht. maar het geeft mij meer een voldoening dat als ik met bijv van der sar een bal stop in een pennalty ook echt het gezicht van hem hem herken. bijvoorbeeld in Fifa zijn er maar een paar echte koppen terwijl bij pes de meeste toch aardig lijken. goed ze zien er niet zo strak uit als in fifa, maar toch kan (en hoop ik) denk ik meer gameplay gevoelen in pes te vinden dan in fifa.
    En idd nu ik de demo steeds meer speel klopt het gewoon dat je eigenlijk best veel naar geanimeerde poppetjes zit te kijken. En dat je soms benen door elkaar ziet kruisen of komplete lichamen. is dat dan next gen?

Als deze pes mij net zo het gevoel kan geven als de oudere pes games dan is dat toch mooi voor mij? En als fifa dat kan brengen is het ook goed?

Misschien typ ik nu wel van alles door elkaar maar mijn conclusie is Pes begint mij op het moment meer te verbazen en laat zien dat het een goede game kan worden. Fifa is goed en gaat misschien wel net gehaald worden.

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  4. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is een mening. Andere mensen vinden weer van wel. En je hoeft het ons echt niet uit te leggen hoor we bepalen zelf wel welke game we kopen.

5. Red&Yellow

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs de mensen van Konami geven zelf toe dat hun graphics zuigen tov FIFA--> het ziet er dus wel degelijk next-gen uit.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongens het is tegenwoordig Current-Gen ;)

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    even een vraagje hoe oud ben jij eigenloijk? je komt zo kinderachtig over!

8. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
  9. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: waarom gaan jullie niet ergens anders discussieren over PEs tegen FIFA. IN de PES vs. FIFA topic ofzo?

Hier weer gewoon on-topic zoals TSquares alweer probeert te doen.

Dus, ontopic:

Zo'n guide is altijd leuk om te lezen. en telkens neem ik me voor om hier tips ook daadwerkelijk van te gebruiken, maar dat vergeet ik telkens... Ach ja, eerst maar het spel kopen en dan kijken hoe diep ik er dit keer op in ga.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Beste Red&Yellow,

daar jij een game-expert bent en ons elke dag tal van nieuwe dingen leert, wil ik je gaarne vragen of je jouw persoonlijke gedachte over de zogenaamde 'Next-Gen' games wilt delen met de noobs op het Xboxworld.nl forum.

Als ik heel eerlijk ben, willen veel meer mensen weten wat jouw definitie van 'Next-Gen' is. Door de anonimiteit durven veel leden deze vraag echter niet aan je te stellen. Daarom heb ik besloten om mijn stoute schoenen aan te trekken en je toch even aan te spreken op dit forum.

Ik ben een echte fan van je en geniet dagelijks van je inhoudelijke posts. Ik hoop dan ook dat je gehoor kunt geven aan mijn vraag. Bij deze wil ik je alvast hartelijk bedanken voor je moeite.

Gegroet,
    Namens alle voetballiefhebbers op Xboxworld.nl

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dat viel mij ook op tijdens het spelen van de demo. Dit gebeurd best wel vaak en verneukt de gameplay een beetje. Het is geen klein cosmetisch foutje, want als ik de bal wil afschermen van de tegenstander dan gaat hij er gewoon dwars doorheen. Gebeurd ook vaak als je een bal aanneemt en een verdediger pakt de bal meteen af in je rug. En als je dan in de replay kijkt gaat zijn been dwars door jou heen.

LoL.

12. Red&Yellow

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk door zulke grappenmakers krijg ik dus een slechte naam. Lees even de vorige 2 pagina's terug en ga daarna maar even het formele brief in je lesboekje nalezen.

13. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm nee, je krijgt een slechte naam omdat je het een (PES) op voorhand volledig afkeurt en het ander (Fifa) ophemelt, na slechts een demo gespeeld te hebben

14. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om nog maar eens te beargumenteren. Pes heeft van die 386 pc speaker muziek.. Ik stoor me daar ook mateloos aan en begrijp niet wat die jappen bezield om zown muziek te inplanteren in het spel. Daarnaast zien de menu's er niet uit. Kom op konamnie je kunt toch wel fatsoenlijke menu's maken anno 2008?.. EA verstaat dit kunstje duidelijk wel en biedt ook de mogelijkheden om tijdens het laden te voetballen.Ze tonen wat dat betreft duidelijk (voet)ballen in tegenstelling tot konamNIET. Verder heb ik nog talloze argumenten waarom pes veel slechter is dan Fifa. Geen licensies! Wie wil er nou spelen met b.v. een rjando of l snotti ...dit gaat toch gewoon te ver. KonamNIET jullie kunnen toch wel met geld op tafel komen om de licensies te kopen? Volgens mij hebben jullie geld genoeg! Ik citeer nu uit de power unlimited "Pes is een voetbalkoning zonder kroon daarom geven wij Fifa deze kroon omdat zij hun werk wel gedaan hebben in tegenstelling tot onze japanse vrienden" Dames en Heren ik wil u nogmaals feliciteren met het fantastische resultaat van EA sports en ik ik wil u er op attenderen dat u vooral geen PES moet aanschaffen. Ik ben een ex-pes fan heb het spel altijd gesteund in hart en nieren maar dit jaar stellen jullie mij teleur. Pes ik was met je getrouwd maar ik ga nu vreemd met een leuk meisje genaamd fifa . Tot sinas maar weer!

15. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig!:lol::emo:

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

kijk dit is duidelijk onderbouwt "kuch"(sorry er schoot een stuk koek in mijn keel)

ok de muziek en menus kunner er misschien niet uizien/horen maar eigenlijk houdt ik wel van 386 pc muziek (lees midi)
    Enne ik heb volgens mij wel mooie menu's gezien.

maar ok jij gaat nu vreemd ... ik wacht nog even met vreemd gaan tot dat ik de andere demo ook even gezien/ gevoelt heb.

17. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok leuk, maar die zogenaamde minpunten die je noemt waren in voorgaande jaren ook al kritiekpunten van PES, en toch vond je PES tof, maar nu zijn die punten ineens een gigantisch probleem?
    Je hebt jezelf al lekker geloofwaardig gemaakt met je demopost, dit maakt het allemaal nog beter, ga zo door! :b:

18. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer gameplays nagenoeg gelijk aan elkaar zijn, dan maken dat soort punten wel degelijk de verschillen ;)

verder ga ik me maar niet te veel in de discussies hier mengen, lijkt me best vermoeiend :unsure:

19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    nog steeds niet bekend of er engels commentaar in de nl versie zit?

20. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat vroegen wij op ons forum ook af :p
    Misschien dat ik hem wel bij play.com haal, maar zit dan echt met die wachttijd in m`n maag <_<

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina