Ho Ho ik maakt maar een beeldspraak en gelijk! Hap hap!
Wat mij gewoon nu het meest op begint te vallen (tenminste in filmpjes enz enz)
is dat pes steeds meer goede dingen laat zien. en dan maakt mij het helemaal niet uit of het next gen is o.i.d tuurlijk hou ik van grafische kracht. maar het geeft mij meer een voldoening dat als ik met bijv van der sar een bal stop in een pennalty ook echt het gezicht van hem hem herken. bijvoorbeeld in Fifa zijn er maar een paar echte koppen terwijl bij pes de meeste toch aardig lijken. goed ze zien er niet zo strak uit als in fifa, maar toch kan (en hoop ik) denk ik meer gameplay gevoelen in pes te vinden dan in fifa.
En idd nu ik de demo steeds meer speel klopt het gewoon dat je eigenlijk best veel naar geanimeerde poppetjes zit te kijken. En dat je soms benen door elkaar ziet kruisen of komplete lichamen. is dat dan next gen?
Als deze pes mij net zo het gevoel kan geven als de oudere pes games dan is dat toch mooi voor mij? En als fifa dat kan brengen is het ook goed?
Misschien typ ik nu wel van alles door elkaar maar mijn conclusie is Pes begint mij op het moment meer te verbazen en laat zien dat het een goede game kan worden. Fifa is goed en gaat misschien wel net gehaald worden.
Laatst bewerkt: 25 sep 2008