Zucht... dat kun je toch aanpassen???? Maar ik ga hem ook morgen (als ie er dan is) of overmorgen halen
Je meot naar je dashboard, systeem instellingen, ergens bij Locale kijken en daar Netherlands veranderen in United Kingdom. Tada!
Mjah.. zo ver heb ik er niet over nagedacht eh gedoe.. maar dat ga ik zeker doen om dat NL weg te halen..
Ik heb de demo een tijdje gespeeld maar ben teruggevallen op Motorstorm. Niet echt te vergelijken maar ALLEEN de quads maken het een beetje eentonig, een leuke budget of bazaar game maar voor de volle pond niet (50 euro)
Wie is er zo aardig om in de startpost even een Gamertag Image Generator toe te voegen? Alvast bedankt
Goede score zeg! Jammer dat hij nu net tussen BIA:HH en Fifa 09 uitkomt anders had ik hem wel meteen gehaald. Maar als het een tijdje rustig is qua games dan wordt deze zeker aangeschafd.
Iemand die deze game al heeft gekocht? Het is echt een aanrader Zeker de mensen die ook van SSX en die shit houden
Had dit game een maand vroeger gekomen had ik hem al lang gekocht.Maar er komt nu zoveel uit dat ik deze ga laten liggen tot ik minder games te spelen heb.Gaat de online mode goed trouwens ?