FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen blijf serieus stemmen. Ik ga 1 dag voor de release de stemmen tellen en dan ga ik de koning der voetbalgames uitroepen. Natuurlijk wordt dat Fifa.De pu is me al voorgegaan zij gaven het een goddelijke 9. Ik ga een fifa-release party houden bij mij thuis. Mensen kunnen het opnemen tegen elkaar en we kunnen samen Pes Zwart maken. Mensen bij deze bent u uitgenodigt! waarvan akte

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    je bedoelt

Nou je zin 2 1

oh moet ook nog leuke getal erachter zetten: 6+2-3-2-2+1-1+4-3-1
    Weet je wat je ook kan doen?? kijk in de PES vs. FIFA thread, en maak een Poll aan, hoef je niet te tellen;). Het is namelijk niet echt betrouwbaar als jij als fifa fan ook alleen maar stemmen gaat tellen in de FIFA thread want mensen die van PES houden zoeken hier vrij weinig..

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    HELD \o/ echt, wie deze jongen op aarde heeft gebracht verdient echt een standbeeld! :+

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik denk dat een hoop mensen nu ineens spontaan voor pes gaan kiezen (ook al is fifa beter!

Mag ik mijn stem wijzigen in dat topic :p

5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jezus stop es met et gejank man, laat die jongen lekker links liggen en ga over fifa praten.

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gast :emo:.....:lol::lol:Veeg me op, serieus -> veeg me op!

Ik heb er denk ik een nieuwe held bij, wat een kereltje zeg 8)

FIFA POWNZO0RSS@@#!!!!11111

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    |:-.Als die niet gek is dan weet ik het ook niet meer.Jongens toch.En het is nog grappig ook.Maar na een tijd wordt je zijn berichten toch kotsbeu

8. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik ga even de tussenstand opmaken! ik zie hierboven 5 x 1 ik zelf stem ook 5 x 1 dus dat maakt samen 10 punten. tussenstand Fifa vs Pes is 10-0. Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat er nog grafische fouten zitten in pes. Het schijnt dat het veld bestaat uit blokjes en dat je geen grassprietjes ziet. Dit vind ik een behoorlijke blunder van Konamnie. we leven momenteel in de tijd van next-gen graphics. Sommige mensen en dan bedoel ik pesfans leven in een waan. Ze teren op de pes van vroeger en kunnen niet accepteren dat pes een illusie is. Waar pes vroeger hoogtij dagen vierde is het nu Fifa die de scepter zwaait.Mensen ik zeg u. Besteed uw geld zorgvuldig en stort het op de rekening van EA sports. Konami heeft vorig jaar nog de blunder genaamt pes 6 toegegeven. Ik benadruk juist de realiteit. Konami denkt nog steeds dat wij geinterreseerd zijn in jare 80 graphics, Ik dacht het niet ! Konamnie begaat een grote fout door het spel pes 9 uit te geven! Konamie jullie zijn een stel japanse snoeshanen en jullie zijn koekebakkers! ga in leer bij EA sports ! het walhalla van de sportgames! De mensen die voor fifa stemmen ..(fifa heeft eigenlijk allang gewonnen want kreeg immers een 9 van de pu)Ik nodig jullie uit voor een fifa-releaseparty-Op dit feest gaan we tegen elkaar spelen en samen pes analyseren en zwart maken :)

waarvan akte *SEKTOR*

9. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit nou weer voor een achterlijke klootviool?

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

Man man is dat nu nog normaal.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Welcome Back :) ik lig nu echt naast mijn stoel hier!

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Niet meer normaal wat je hier leest.Is dat nu een kind of is die gewoon gek

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  14. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dames en heren buigen!

De koning! Fifa 09!

15. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dames en heren ik zie het al voor me ! stadions vol voetbalfans in nederland die de naam van EA scanderen in de stadions i.p.v. hun clubs aan te moedigen! mensen blijf thuis en ga fifa spelen! dan scoor je nog eens wat!

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wil je nu gewoon kappen en proberen lekker te slapen? En gewoon vergeten wat je doet

Echt alle former's willen je bedanken voor je humor maar nu is het wel genoeg!

17. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet slapen vanwege de zenuwen voor fifa 09! dat meen ik serieus! ik ga dromen dat ie al in de winkels ligt! en hem daarna in mijn 360 kan schuiven ;) daarna koop ik pes en rij ik een x met me auto over de disc waarna ik hem terugstuur naar japan samen met sushi! wat weten jappen nou van voetbal?? juist helemaal niets!!

waarvan akte

*SEKTOR*

18. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Gast doe iedereen een plezier en ga naar het viva forum > www.viva.nl

en nu opbokken -_-

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dit is na Louis van Gaal (21 is 5) weer de 1ste magistrale rekenfout wat ik tegen kom _O_
    Heb me nog nooit zo kapot gelachen als ik net 5 minuten wakker ben!

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :lol::lol::lol: WOOOOWWWHH whahahaha jij bent echt geweldig! Echt zo grappig die reacties van je. WTF zeg. _O_
    Beste ochtend ooit dit. Je komt wakker, leest dit topic met die gast en je lacht je gewoon helemáál kapot. \o/

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina