F*cking tell me about it ....... heb straks al voor de op 3 meter afstand gezeten van mijn 50'' plasma ............ na een paar rondjes ben ik weer op de bank gaan zitten die 2 meter verder zit ...
Aantal vragen: - hoe doe je een barrellroll? - Wat is Racebox precies? Alleen losse races? - en deze bronzen trophy 'Own The Zone - Get 20 consecutive perfect zones in a single Zone Mode event' ....ehh wtf dat is toch niet te doen? en dan nog wel brons
Wat baal ik dat ik geen cc heb zeg, zou graag met jullie online gaan racen Wanneer komt Sony nou toch eens met die kaarten. Begrijp me niet verkeerd, ik geniet van mijn Ps3, maar man man man wat laat Sony toch vaak steken liggen en wat duurt alles toch ontzettend lang. Misschien dan toch maar een cc nemen............zucht...........
Werkt de oplossing van Chiem hierboven dan niet? Volgens mij zijn er tegenwoordig van die online cc's te krijgen. Heeft paypal ook niet zoiets? en mocht iemand het antwoord op mijn vragen weten
- Racebox zijn volgens mij inderdaad alleen losse races. - Een barrel roll doe je door links, rechts, links of rechts, links, rechts te doen terwijl je in de lucht bent.
Voor diegene die geen CC hebben...heb ik voor een maat van me die graag ook Wipeout wilde spelen op zijn PS3 het volgende geregeld. Via de volgende E-Bay link een PSN Card van 20 Dollar aangeschaft via PayPal : http://cgi.ebay.nl/USA-PLAYSTATION-...goryZ193QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Met PayPal kan men namelijk een bankrekening koppelen om een betaling te kunnen maken ipv. een CC. Desbetreffend E-Bay persoon stuurt je dan een inlognaam plus password...hierop kan men dan inloggen op de US PSN Shop waar men dan 20 Dollar terug vind in je online "portemonnee". Via de Shop kan men dan gewoon de download maken en op je eigen account spelen. Ja...het is prijziger dan normaal downloaden via de NL shop....maar men kan dan wel zonder CC een spel downloaden.
er is geen een Nederlander te bekennen online! (01:00 uur ) Best Geinig! voeg mij maar toe (je wordt dan wel mijn eerste vriend op de ps3
Holy wat gaat het snel. Echt balen dat ik de griep heb en hehe eik best al een ouwe lul. Nja griep+fles wijn+jointje komt mn ronde tijden niet ten goede Toch heb ik een krakend geluid als ik in het menu zit. Ook al 1 vastloper gehad. Zal wel snel een patch komen want dat gekraak in het menu is echt irri en ligt echt aan het spel zelf.
Nee. Ik ben nogal verwent. Mn PS3 gaat via HDMI naar mn versterker en dan naar mn plasma. Geen idee hoe het kan, had hem eerst op 7.1 staan (het lijkt erop dat dit spel er mee overweg kan) maar toen ik terug schakelde naar 5.1 werd het gekraak minder. Minder in de zin dat het later in werking trad. Dus alleen als je in het menu zit, bv na een race. Tijdens het racen zelf is het geluid prima. Nja ik ga van't weekend wel even rondnuezen op wat fora. Sjees wat een heerlijk spel. Mn buurman stond net in mn achtertuin, hehe geluid stond te hard. LOL ik woon vrijstaand
o vandaar gekraak de boel stong gewoon zo hard dat de boxen het niet aan konden. (dan gaan ze meestal kraken he! hoe is het geluid op normaal niveau!