[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek mensen die morgen op ongeveer 7 à 8 uur 's avonds samen met mij de vidmaster challege: annual willen halen.
    Als je even wil kijken in je agenda of je kan :p
    Je hoeft me niet toe te voegen, ik kijk morgen tijdens mijn tussenuren wel op deze site en als er dan iemand wil meedoen, ben ik hem erg dankbaar.
    Ik heb er dus nu nog 3 nodig!!!
    Graag even je GamerTag achterlaten.

    Groetjes,
    Tim

    GT: Timiboy NL
     
  2. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey Tim, ik zoek best mee willen doen, moet alleen werken tot ong 10. zou 10 uur ook mogelijk zijn?
    Groetjes,
    Robin

    Xboxninja999
     
  3. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeey Robin, ik heb eigenlijk toch liever 7 à 8 uur, want om 9 uur wil ik meestal graag even met mijn gezin tv-kijken ofzo. Dit komt er doordeweeks niet zo vaak van, omdat iedereen het druk heeft.

    Het spijt me...
    Maar als jij een keer 2 mensen hebt gevonden en je wil er nog een, wil ik best meedoen om jou een plezier te doen.

    Groetjes,
    Tim
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heb wel even zin morgen avond rond die tijd. Zolang er maar genoeg mensen zijn en dat iedereen ook echt kan ;)

    <--- Gamertag
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Even terugkomend op de teaser, tijdens het spelen van Halo 3 kreeg ik in het begin menu een pop up. Hierbij stond als aankondiging: "Watch the teaser of bungies new game..."(of iets in die trend) Dus naar mijn idee geen expansion maar een volledig nieuw spel dat in het halo universum afspeelt.
     
  6. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is sowieso een toevoeging van de Halo 3 campaign, dat zegt het onderschrift namelijk als je hem van Marketplace afhaalt. Ik heb zo'n gevoel dat het een gezellig fijn leuk nieuw verhaaltje wordt dat ze erbij verzinnen ergens tussen Halo 2 en 3. En ze verdienen er nog geld mee ook :)
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik had het niet van marketplace gehaald, dus heb dat ook niet kunnen lezen, enerzijds een beetje teleurgesteld dat het niet een nieuwe game word, maar het is altijd goed als er een verhaal uitbreiding bij komt. Ben benieuwd welke spellen Bungie ernaast dan in de maak heeft.
     
  8. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Analyse

    Ok mijn bevindingen wat betreft de teaser.. ;

    - Het filmpje speelt zich af rond Halo 2, Halo 2 na het New Mombasa level (Outskirts heet het level geloof ik.. na het level volgt een filmpje met exact dezelfde gebeurtenis..). De EMP/explosie die je ziet is duidelijk het schip van The Prophet of Regret die een sprong maakt in de ruimte (slipspace)..
    - Aangenomen dat dit alles op dat moment gebeurt, kan de laatste droppod die je ziet (die gelijk na de explosie te zien is) dus niet de Masterchief zijn, die zit immers de Prophet op de hielen en springt mee, naar Delta Halo.
    - De pods die je ziet zijn ODST pods, de kans is dus groot dat de laatste pod die je ziet een ODST (ookwel Helljumper) is.
    - Maddie, AI ..?

    Ik heb echter een andere theorie (heel ver gezocht), ik zet het in een spoiler aangezien ik feiten haal uit de boeken, en ik weet niet of iemand hier toevallig bezig is met die boeken. Misschien dat ik dan dus wat verklap, hence de spoiler..:+

    Na Halo 1 vind en red de Master Chief een aantal leden van Blue-Team (First Strike). Het is niet echt duidelijk wat met de rest van Blue-Team gebeurd na het boek. Het enige wat wel bekend is, is dat Blue-Team (zonder John, want die is bezig op Delta Halo) wat klusjes opknapt op ... aarde! (Ghosts of Onyx). De droppods van de ODST worden wel vaker door de Spartans gebruikt. Het zou dus heel goed kunnen dat heet een van de leden van Blue-Team is, in die laatste droppod.


    Overigens zou het heel lastig zijn om de uitbreiding te maken met een ODST trooper in de hoofdrol. ODST Troopers hebben geen MJOLNIR, geen aangepast lichaam (waardoor de hele gameplay van halo weg is... je aim is constant hetzelfde als je loopt in Halo, DOOR de aangepaste lichamen die Spartans hebben, dat hebben de ODST niet), andere HUD, kortom het wordt dan een totaal andere game. Als ze dit zouden doen, dan respect voor Bungie, ik heb nog nooit een uitbreiding op een spel gezien dat eigenlijk een heel ander spel is qua gameplay.

    Pfff, dat ik nog inga op dit soort filmpjes... Normaal ben ik helemaaaal niet zo 8)

    edit: bassie het is laat geworden 8), alles steeds nagelopen door te bladeren in de boeken.. ik lijk wel gek :+
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  9. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    edit: Laat maar ik heb net de RROD weer gekregen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Add me and Fuzil. Alleen we spelen alleen als we allebei mogen (We kunnen niet met zijn 5'en bedoel ik). Als je teveel mensen hebt, passen we denk ik maar.

    On topic: Dit is vrijwel het eerste waar ik echt naar uitkijk op Halo3 de release na (En misschien een beetje GoW2). Een campaign uitbreiding zou ik nooit verwacht hebben.

    In mijn ogen kan Bungie nooit iets fout doen, want ze voegen iets toe aan iets wat al goed is :).
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ Schrap mij maar even uit de lijst. Kan vanavond niet meer, ga zo weekend naar Frankrijk :)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze zouden in mijn ogen iets heel erg fout doen als het een squad based shooter wordt. :mad:
    I luv Master Chief en FPS.
    Dus al komt MC er niet meer in voor, ik wil wél dat het een 'ouderwetse' FPS wordt.

    [gtuser]270226[/gtuser]
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  13. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2

    Ik kan wel! ! :thumbs:

    <<< Gamertag
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is op met de Double Double achievement?
    Ik krijg hem alsmaar niet! Heb nu al meerdere games gehad waar ik MEER dan 2 double kills had, op een legendary map!

    Edit: Whaha khad em al tijdje :cool:
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    :lol:

    Ik heb de vidmaster anual achievement:) ik heb er met me vrienden anderhalf uur over gedaan, toen we de ghost hadden en die laatste race naar het einde moesten doen ging 1 iemand continue dood, zwaar irritant!!!
    Maar ook weer leuk want we gingen steeds tegen elkaar racen en elkaar beuken:)
     
  16. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    in ieder geval zijn de overige 500 achievementspoints die recent zijn toegevoegt niet voor deze expansion omdat deze achievements voor multiplayer zijn:

    -Hammer Time
    On Assembly, get 5 Hammer kills during any ranked or social match.

    -Pull
    On Citadel, get a Shotgun Spree during any ranked or social match.

    -Blades of Fury
    On Heretic, get a Sword Spree during any ranked or social match.

    -Ghost Patrol
    On Longshore, get 3 kills with a Ghost during any ranked or social match.

    -Post Mortem
    On Orbital, get 2 Death From the Grave medals during any ranked or social
    match.

    en op dezelfde maps zitten er dan deze skulls:

    -Assembly Skull
    On Assembly, find the hidden skull.

    -Citadel Skull
    On Citadel, find the hidden skull.

    -Heretic Skull
    On Heretic, find the hidden skull.

    -Longshore Skull
    On Longshore, find the hidden skull.

    -Orbital Skull
    On Orbital, find the hidden skull.

    -Sandbox Skull
    On Sandbox, find the hidden skull.

    dus tenzij bungie voor 't eerst campaign multiplayer maps maakt zijn dit normale multiplayer maps met voor 't eerst skulls erin en komt er later die expansion met heel misschien nog eens 250 gs erbij;)

    @viktortje misschien deden we er iets te lang over:p, we hebben in ieder geval geen record gebroken:+

    edit : oja happy birthday halo :)
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wie kan mij even helpen :p Ik kan geen fatsoenlijk spelletje meer online doen, alleen Lone Wolves. Ik heb alles maar gedownload (Legendary Pack) en kan het nog niet spelen. Heb ik ook nog Heroic nodig? *kost me zeker ook nog weer geld 8)? En hoe zit dat met die achievement, hoe kan ik die vrij spelen :p
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heroic is gratis
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heroic is gratis. ;) Net als Cold Storage.

    Hoe je de achievements moet vrijspelen staat gewoon in de beschrijving. \o/
    [​IMG]
    Staat er allemaal toch vrij duidelijk? O-)

    Maar hoe bedoel je dat je geen fatsoenlijk spelletje meer online kan doen? Ben je gewoon slecht, of zijn er andere problemen? :+
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou hij zegt dat hij niks kan vinden omdat ik de mappen niet heb :confused:. Gaar bagger spel 8). Maar je had dus niet die legendary mappen nodig of wel voor die achievement? Zal wel weer wat voor mij zijn namelijk...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina