Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Klopt ja, die van mij ligt nu ergens in Pampanga.
    Kom maar snel doosje (A)!

2. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Geen idee. Ik had ze toen ik tegen vijven thuis kwam, gebeld. Eerst FRS, die hadden 'm niet. Nou vreemd, dacht ik. Daarna Music Store gebeld. 'Ja hoor', die hebben we wel. Leg er maar één apart, zeg ik.

Dus ik kom daar, loop linea-recta naar de toonbank toe, en vraag om mijn bestelling. En toen ik afrekende met één van de medewerksters, zei een ander van dat ik er een faceplate (van BIA HH), er gratis en voor niks bijkreeg.:)

Maar man o man. Wat een spel. IK vind het een geweldig spel ! :thumbs:

Ik kreeg gelijk weer dat BIA gevoel terug... _O_

3. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel er tot nu toe goed uitzien. Vooral als je met een voltreffer de vijand neerschiet, en dat je dat dan in slowmotion ziet. De filmpjes tussendoor vind ik er ook goed uitzien. Heb zelf de limited edition gekocht.

Veel mensen hebben hele hoge verwachtingen van dit spel, en als hieraan niet voldaan word door de makers dan kopen ze het spel gelijk niet meer.
    Je moet het eerst gewoon zelf proberen, en dan pas een oordeel geven over het spel.

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk, ik vind het zo vet als ik die slow mo cam zien:D In de previews enzo zeiden ze dat het irritant werd na een tijdje maar ik vind het juist geweldig, ook als je bazooka team van die zandzakken opblazen met germans erachter hahah schitterend. En je krijgt idd het BiA gevoel terug van 3 jaar geleden, ik had deel 1 en 2 helemaal kapot gespeeld op de laptop samen met een vriend van me. Geweldige tijden.

Ja, eigenlijk is het bij dit spel zo dat je gewoon alleen een goed oordeel kan geven als je het gespeelt hebt.

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    :'-(

6. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ik heb zojuist de limited edition even bekeken op youtube en ik ga die van mij bij dynabite cancellen. ik vind het erg tegenvallen. de comic boek is even groot als het spel (niet groot dus) en de map twee keer zo groot als dat (dus ook klein). van die action figure had ik al niet veel verwacht maar hij ziet er wel heel goedkoop uit. ik haal dus liever gewoon de normale versie en dan haal ik van dat overige geld wel de strategy guide...

7. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Een strategy guide voor dit spel? Ik zie het nut daar niet echt van in.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik tikte gisteren een code in en ik had alle recon points gevonden die code zat bij mijn game

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik zit te twijfelen.. is dit spel het kopen waardmet al die toppers die nog komen?

10. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ik heb het spel ook al erg afgekraakt. Heb het spel nu een paar dagen gespeeld en ik vermaak me prima.
    Er zijn ook veel pluspunten aan deze game, hier een opsomming:

- De sfeer
    - Het geluid
    - Het verhaal
    - De tactische gameplay
    - Af en toe de graphics

De minpunten:

- De graphics zijn soms super lelijk
    - A.I. doet soms rare dingen
    - Multiplayer is super slecht
    - Geen Co-op
    - Gebruik unreal 3 engine.
    Wat bedoel ik daarmee?
    Als je bijvoorbeeld op een bepaald raam schiet in een huis gebeurt er niets. geen gebroken raam, geen geluidje, niets.
    Als je op een lijk schiet gebeurt er niets.
    Als je in de cover-mode zit en je geeft een order, dan beweegt baker zijn mond niet.
    ALs je bij een flak 88 gun kijkt, doen de duitsers niets. Zoals laden schieten en huls wegleggen. Kijk naar het filmpje van 1,5 jaar geleden. Daar zag je een hele mooie animatie van de duitsers bij een flak 88 gun.
    Tijdens cutscene's heb je heel erg veel texture pop-up. En dan bedoel ik heel erg veel.
    In een bepaalde cutscene zie je een jeep rijden en die komt de bocht om. Je ziet de bestuurder sturen, maar de wielen (die er lelijk uitzien) blijven gewoon recht en zo gaat de jeep de bocht om.
    Wat ook slecht is de voice-over van de nederlandse verzets-strijder. Als je hem voor hem eerst ziet praat hij met een russisch accent, maar later in de game praat hij wel met een nederlands accent. Beetje slordig.

Nou lijkt dit echt mieren-neukerij, maar dit zijn details waar ik me aan erger. Dit lijken mij ook puntjes die makkelijk zijn te verhelpen. Tijdens eerdere test sessies, moet dit toch ook zijn opgevallen.
    Het is vooral heel erg jammer, omdat dit in potentie een SUPER TOPPER kan zijn. Als men deze kleine details had verbeterd, de graphics over al even mooi had gemaakt en de multiplayer goed hadden aangepakt, (dan bedoel deathmatch e.d.) Dan was dit een veel betere game.
    Waar BIA zich ook heel erg goed voor leent is Co-op, ik begrijp er niets van dat dit hier niet in zit, ONBEGRIJPELIJK. In BIA 2 zaten bijvoorbeeld skirmisch missies, waarom hier niet!!!!!!

AL met al een goede singleplayer game met goede WOII sfeer, maar naar 2 keer uitspelen gaat het spel de kast in om stof te happen. HELAAS!!!

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik twijfelde ook zeer sterk om 'm te gaan halen maar heb besloten om 'm te laten liggen. Ga komende week FIFA 09 halen en die staat hoger op mijn lijst. Misschien dat ik 'm in de toekomst nog in de budgetbak meeneem.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Duidelijk ik denk het zelfde.
    enne de review van Sander1940 geeft de juiste punten aan waarom ik dit spel niet haal.

13. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    De singeplayer vind ik geweldig vooral dat level in de regen in de regen.

en ik heb nu aantal potjes online gespeeld zonder lag enz... gewoon met anderen die ook tactisch spelen, en tog vind ik het wel leuk (mischien omdat ik fan ben van de WO2).

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat ziekenhuis level _O_

15. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xbox360achievements.org/news/news.php?id=1453

Have you got any plans for any Downloadable Content over Xbox Live at all?

We have. Well, we’re not talking about anything yet. But we do have that capability and we do have some ways that we can go. We’re pretty close to launch now, we kind of want to see what people want, and react to it that way. But we’ve made it possible, and we’re got some things sitting there waiting for us to commit one way or the other. If it turns out everyone loves multiplayer, then we’ll do more of that! But if people want more challenges, or more tank stuff or more vehicle stuff, we can do that. I don’t know, we can get a sense and then put more in. But we made sure that we have the capability, and we made sure we have some things sitting there.

mischien intresant nieuws over BIA dlc

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    DLC? Godver, ik moet die hele game nog ontvangen! :p.

17. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Net de vijfde missie gehaald. Man man man wat is het toch geweldig als die Peter tegen je gaat praten. Stop ik schiet hoor! Ik schiet egt hoor! Ik heb nog 1 kogel! Ik schiet hoor! en dat baker zegt: I don't hurt you, I know Nicolas. GE-WEL-DIG:emo:

18. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is godzijdank aanwezig _O_. Anders had ik het spel ook niet fatsoenlijk kunnen spelen.

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was echt geweldig

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb hem zonet gekocht! De eerste level vond ik erg vet, heb zin om verder te spelen. M'n broertje speelt nu.
    Ik heb wel meteen de controls op 'tour of duty' settings gezet. De standaard controls bevielen me niet, deze wel. Tot nu toe ben ik dus tevreden. (10 minuten gespeeld)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina