[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    2 nieuwe WW2 films die gaan uitkomen.

    Defiance

    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-J4mN-W-p0A&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-J4mN-W-p0A&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

    Miracle at St. Anna - New Movie by Spike Lee

    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wJ-XtII4SdQ&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wJ-XtII4SdQ&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zien er allebei gruwelijk uit!
     
  3. Sherman

    Sherman Guest

    Ja echt vet. :D
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Defiance ziet er erg vet uit, ben benieuwd!
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm wel weer eens tijd voor een echte vette WWII movie.
    Kom maar op.
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja die ja, wat was die scene heerlijk _O_
     
  7. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan heb jij een ander idee van eng dan ik, dit was echt pauper. Beetje standaard schrikmomenten.
    Doe mij maar films zoals The Strangers en The Blair Witch, spanning van begin tot eind.

    En ik heb het in een film ook wel eens erger gezien dan die gore scene die jij hier bedoelt.

    A L'interieur spoiler
    De scene waar een baby uit een buik wordt gesneden met een mes of schaar, daar viel mn bek bij open. Die kaakscene vond ik wel meevallen.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Aliens. Wederom een super film waar menig film van de laatste jaren niet aan kan tippen.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Alien Quadrilogy is een must voor elke filmfan.
    Heb nog nooit meer extra's op een boxset/film gezien.

    Spaceballs net gekeken.
    Lachen :cool:.
    5/5 gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  10. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van Mirrors. Tis echt een hele gave film. Het begin stuk is echt te creepy. Het middenstuk is ook cool alleen minder eng dan het begin en het einde is ook weer erg gaaf. Het verhaal vond ik ook zeer goed en ook logisch voor een horror film, je hebt soms wel eens gevallen waarvan je denkt "wtf is dit nou weer" zoals in The Grudge bijvoorbeeld maar het verhaal in Mirrors was goed en duidelijk vind ik. Ik heb al een hele tijd geen film gezien die gewoon zo spannend was waardoor ik soms de andere kant op keek, zeer geslaagde film dus --> 8,5/10
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Death Race.. krijgt van mij een dikke figuurlijke 10! Deze film is gewoon supertof! Vette actie, lekker knallen, vette acteurs, vette decors ETC. Gewoon helemaal top!
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Al gezien op tv maar gekocht op dvd en nog een keer gekeken.
    Blijft prachtig.

    Clint Eastwood is gewoon onsterfelijk geworden, als acteur en regiseur.
    Was die eigenlijk al maar toch.

    Werkelijk prachtig gespeeld door Hillary Swank.

    Oscar voor beste actrice; Hillary Swank.

    En oscar voor direction/regiseur (Clint Eastwood), supporting role (Morgan Freeman) en film.

    Million Dollar Baby
    5/5
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Layer Cake
    Met Daniel Craig. Moest wel goed opletten, maar echt een hele sterke film, met een verrassend einde!
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    vet he :cool: "You're born, you take shit. You get out in the world, you take more shit. You climb a little higher, you take less shit. Till one day you're up in the rarefied atmosphere and you've forgotten what shit even looks like. Welcome to the layer cake son" Heerlijke quote!
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb hem zelf ook thuis liggen ^^ geweldige box. Zeker omdat je ook nog de originele + remasterd versie hebt.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mirrors.
    Toffe film.

    Kaakscene is ietwat nep, maar verder leuke film. Niet echt schikmomenten, maar wel een leuke spanning. Schok me een keer rot van de honden (doet me denken aan Resident Evil).

    The Blair Witch Project is voor mij het toppunt van saaiheid. Grote hype die film, maar alleen de laatste 5 sec zijn leuk en dan krijg je de aftiteling al.

    Maarja, smaken verschillen, blijf je altijd houden. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Net weer keertje Disturbia gekeken, blijft een goede film:)! Weet iemand misschien nog meer films in dit genre, dus een verhaal met veel onverwachte momenten.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Rear Window van Hitchcock. Daar is Disturbia zeg maar licht op gebaseerd.
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    geen recentere film 8)??..die film is uit '54, vind ik altijd zo saai om naar te kijken:9.. maar toch bedankt;).
     
  20. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Das Leben Der Anderen gekeken. Erg goede film, en weer eens wat anders dan al die Hollywood-films.

    Gaat over een man bij de Stasi die de opdracht krijgt om een schrijver in de DDR af te luisteren, en zo hem te kunnen betrappen op fouten. Meer ga ik niet vertellen, hou je erg van actie dan is dit niet voor je weggelegd :9 9/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina