Soul Calibur IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 15 aug 2008.

  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hehe, was ook maar voorbeeldje. Had zo'n top50 gepost waar die in stond. Ik heb alleen op youtube nog niets gevonden. Misschien de verkeerde zoektermen.

    En vervelend voor jou zou zijn als ik steeds mijn critical finishes zou verpesten. Dan word het een lange avond als je er 100 moet :+
     
  2. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    dat boeid me echt geen drol hoor ik heb zo al meerde mensen geholpen en als je eenmaal weet hoe het moet dan is het vrij makkelijk en snel gedaan geduld is schone zaak toch :thumbs:
     
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel dit spel altijd bij mn vriend, hij is een soul calibur freak.(hij speelde sc al sinds deeltje 2 en heeft 4 al sinds de release). Ik speelde dus 3 potjes tegen hem met verschillende poppetjes en werd keer op keer gepwnd, maar ik speelde 1 keertje met Ivy en ownde hem met nog ruim de helft van mn levens over.
    Maar wat ik dus wil vragen: kan iemand me een paar poppetjes zeggen die goed zijn voor beginnelingen als mij op ivy na? ik wil namelijk geen tijd steken in een veel te moeilijk poppetje
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Poppetje?

    Misschien was het die ene keer wel geluk dat je met Ivy won. Het is en blijft ook een beetje button bashen. Maar waarom ga je niet met Ivy verder dan?

    Andere goede poppetjes (:+) zijn Kilik en Yun Seong.
     
  5. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ivy is totaal niet goed voor beginners. Dat je je vriend daarmee versloeg, zegt meer over zijn skills dan over Ivy.

    Redelijk makkelijk voor beginners: Lizardman, Sophitia, Talim, Kilik (maar wie wil daar nou mee?) en Mitsu.
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Waarom zou je niet met kilik willen?
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand miss wat tips om de tower wat makkelijker te maken?
    ik kom neit verder dan 21-23

    :mad:
     
  8. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter je best doen! :+
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kilik heeft kracht, snelheid, lengte en zijn meeste moves zijn ook nog eens gemakkelijk te activeren. Hij is een noob character.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Easy to play, hard to master maybe?

    waarom is elk goed character voor noobs en is het pas voor pro's als je ellenlange knoppen-combo's moet doen voordat je character zijn zwaard uit de schede haalt?

    Edit: je kan er natuurlijk een andere mening over hebben. maar volgens mij hangt pro af van je reactie snelheid en slimme techniek in deze game, en misschien hoef je bij de 1 op minder knoppen te drukken dan de ander.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja, maar hij vroeg om een goede starter en dan is Kilik een logische keuze.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ow, dat maakt niets uit. Kilik is super geschikt voor starters. Online zijn Kilik spelers vaak button bashers... vandaar dat Kilik ook wel "noob" karakter wordt genoemd. Vind hem zelf wel lekker spelen, maar online stap ik liever met andere karakters in de ring.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    het gaat bij Kilik niet om de knoppen die je moet drukken. Maar het gaat er om dat als mensen zomaar wat drukken zonder na te denken Kilik veel afwisselt in laag, medium en hoge aanvallen. Als je dit combineert met zijn enorme snelheid(hij onderbreekt soms Taki of Maxi zelfs!) en zijn lange bereik is hij gewoon te makkelijk.

    Dit ligt niet aan hoe moeilijk zijn moves uit te voeren zijn maar zijn moves zelf als je knoppen ramt.


    Ik zou gewoon een poppetje uitkiezen dat je fijn vindt spelen. Op een enkel poppetje na zoals Voldo of Setsuka zijn ze allemaal niet zo heel moeilijk om te beheersen als je hun vechtstijl mar fijn vindt spelen
     
  14. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    voor de tower of the lost souls zou ik dit poppetje aanraden het is een custom made van astaroth. Zorg wel dat je dit type op lvl9 style hebt voor de juiste skills.

    Wapen : Soul Edge

    De Skills :
    - Impact Edge krijg je met het wapen me
    - Auto Unblockable Attack A
    - HP Drain
    - Strengthen Vertical

    Equipment :
    Hoofd : Nightmare Helm
    Gezicht : - Nothing -
    Nek : Guardian's Neck Cloth
    Schouder : Demonic Pauldrons
    Undergarments : Loincloth
    borst : Leather Vest
    Handen : Leviathan Gauntlets
    benen : Demonic Trousers
    voeten : Shinobi Tabi
    Schoenen : Nightmare Greaves

    als je dan de spam move van astaroth gebruikt kom je heel erg ver in de toren.
    Voor wie de spam move niet kent: linkerstick naar schuin links onder x ingedrukt houden tot hij een draai maakt dan y indrukken en dit steeds herhalen
    Je kunt 3 dezelfde poppetjes maken voor het makkelijke.
    Hopelijk hebben jullie hier iets aan en als je ergens niet uit komt of hulp bij nodig heb pm me maar ;)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Geen helm? Kun je daarmee zijn stats niet nog beter maken?
     
  16. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    staat gewoon een helm tussen toch nightmare HELM?
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    weet iemand een goeie site met vette CUSTOM CHARACTERS en de daarbij horende FORMULE'S ????
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zoek ik ook al heel lang :+ tijdje niet meer gespeeld echter deze game :mad: teveel om te spelen :+
     
  19. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    hoera eindelijk Darth Vader, prijs is wel n nadeel. Namco zijn opzich wel een soort afzetters want alle dlc die ze nu hebben uitgebracht staan al gewoon op de disc. Het ergste is nog wel die wapens voor 300 punten die je ook gewoon kan unlocken dmv story mode met alle chars uit te spelen.

    Ik hoop maar dat het nog wel goedkoper gaat worden, we'll see.
     
  20. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo maken ze niet gewoon een paar personages i.p.v. alleen darth vader? Doe er dan een Obi wan of weet ik veel wat erbij.
     

Deel Deze Pagina