Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay.

    [gtuser]270709[/gtuser]
     
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 27 sep 2008
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat een vette game is dit! Heb hem even goed gespeeld. Grafisch zeg ik, het beste wat ik heb gezien op de 360! Schieten werkt lekker en het rijden vond ik ook gewoon goed. Belichting was echt super, en dan vooral hoe de zon op een plaats schijnt en kwa schaduws. _O_
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Leg uit? Laatste keer dat ik op mijn kalender keek was het nog september :x.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Firstlook ;)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Firstlook zeker? ;)
    Bij deze vind ik dus jou mening veel belangrijker dan die van [2k] :+
    Misschien lag het dus toch aan de PS3?
     
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Deze game gaat grafisch en qua gameplay alles dit najaar wegblazen \o/ ik twijfel alleen nog waar ik hem op ga spelen, Pc of Xbox360 :x , Op xbox l!ve wordt het uiteraard weer genieten, maar denk dat de controls beter tot zijn recht komen op de pc, ook vond ik in de gameplay filmpjes van de xbox360 en pc dat ze op de Xbox360 er wat minder gedetailleerd uitzagen.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als ik een monsterpc zou hebben zou dit een van de weinige games zijn die ik leiever op pc speel denk ik,.. ziet er allemaal NOG mooier uit
     
  10. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Het ziet er op de xbox360, na wat ik van de filmpjes kan afleiden, een beetje te 'glad' uit, op de pc-gameplay filmpjes zie je verreweg meer detail op bijvoorbeeld de characters/guns. Het kan ook wezen dat dit uiteindelijk niet zo blijkt 8)

    Wel jammer, maar viel te verwachten, is de limiet op de xbox bij de mapeditor qua objecten die je in de map kunt zetten.

    Edit: http://www.gametrailers.com/player/40522.html#comments_top <-- dit laat goed zien hoe de mapeditor van de PC versie van Farcry 2 eruit gaat zien, echt ongelofelijk vet!
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2008
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast die speelt is wel ERRUG slecht zeg, ongelooflijk
     
  13. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb afgelopen week voor het eerst iets gezien van dit spel en ik moet zeggen, het lijkt me geweldig. Ik dacht altijd dat het niks voor mij was, eigenlijk nergens op gebaseerd. Maar nu ik het 1 en ander heb gezien en gelezen denk ik dat ik dit spel ga verkiezen boven Bia. Ik wacht het nog even af en ik wacht zowiezo tot hij is uitgekomen maar misschien ga ik begin november wel voor Far Cry!
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond de graphics op firstlook juist een tikkeltje tegenvallen. Aliasing en zag er nogal rauw uit. Maar kan goed aan die schijt Tatung tv's gelegen hebben aangezien de 360 gameplay videos er heel nice uitzien.
     
  15. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  16. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol, in dat single player filmpje zitten andere mensen de geluidseffecten te maken. Als hij schiet hoor je iemand zo doen tatata...taataata..
     
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Hahaha echt walgelijk hoe die in dat MP-filmpje die kogel uit zijn handpalm trekt :x
     
  18. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik lag in een deuk. Een gast helemaal serieus, althans zo klinkt het, en die andere beetje gek doen _O_
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Leuk om te zien alleen jammer dat het de pc versie was :{
     
  20. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die de mapeditor hebben gespeeld: Zijn er veel vliegbare voertuigen? Ik herriner me al de deltavlieger uit een van de filmpjes, maar herriner me eveneens een sportvliegtuigje. Zijn deze ook bestuurbaar?

    Bij de Game Mania in Belgiƫ krijg je een heleboel extra's als je hem gaat pre-ordenen. Dit doe ik alvast :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina