Instellingen kun je veranderen, maar ik heb geen instelling gezien die dit laat gebeuren.
Ik denk erover om toch maar eerst eens ergens een goedkope HDMI kabel op de kop te tikken. Zoals ik zei had ik dit probleem niet met de PS3; dus aan de TV kan het volgens mij niet liggen.
--------------------------------------------------
Om mensen te helpen die dit in de toekomst misschien ook hebben post ik ook even de 'oplossing' van dit probleem wat ik had:
Ik heb de oplossing in onderstaande handleiding verwerkt:
De inhoud van de vaste schijf van een bestaande Xbox 360 overdragen
- Schakel beide consoles uit en verwijder de vaste schijf van 120 GB uit de Xbox 360 Elite-console, zoals wordt beschreven in de the gebruikershandleiding bij de Xbox 360 (Volume 1).
- Sluit de vaste schijf van 20 GB aan op de Xbox 360 Elite-console oude console en ontkoppel vervolgens alle accessoires die op de controllerpoorten van de console zijn aangesloten.
- Sluit een controller aan en schakel deze in. Deze hebt u nodig tijdens de gegevensoverdracht.
- Sluit een uiteinde van de kabel voor gegevensoverdracht aan op de vaste schijf van 120 GB.
- Sluit het ander uiteinde van de kabel aan op de USB-poort aan de achterzijde van uw Xbox 360 Elite-console oude console.
BELANGRIJK Zorg dat u de kabel voor de overdacht aansluit op de poort aan de achterzijde en niet op een poort aan de voorzijde van de console.
- Plaats de cd die bij de kit is geleverd en volg de instructies op het scherm.
Als u de vaste schijf van 120 GB na de gegevensoverdracht wilt gebruiken, verwijdert u de vaste schijf van 20 GB uit de Elite-console en sluit u de vaste schijf van 120 GB aan, zoals wordt uitgelegd in de gebruikershandleiding bij de Xbox 360 (Volume 1). Sluit je de 120 GB HDD nu pas aan op de Elite
Belangrijk
De kabel voor de gegevensoverdracht kan slecht op één manier worden aangesloten op de vaste schijf van 120 GB. Forceer de aansluiting niet. Sluit de kabel aan zoals wordt weergegeven.
|
Zoals je dus ziet kan je de Elite niet gebruiken voor die data migration. Dat moet je via je oude console doen.