FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Kan iemand mij misschien een beetje inlichten over die Be A Pro Mode? Heb nog niet echt een beeld kunnen schetsen van dit idee.

    En wat is dat met die rare achievements? Een van 1 en eentje van 19 GC? Maak die van 19 gewoon 20 man, lekker ruk. ;):9
     
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt;)
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou het is maar wat je chill noemt als je keeper rood krijgt! 8)
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee was niet mogelijk nu eindelijk wel en de doelman komt nu ook mee met een hoekschop in de laatse minuut
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat je doelman mee naar voren gaat vind ik leuk om te horen. :9 Grappig als je keeper dan scoort.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zat dat nog niet in Fifa?? Dat is echt schraal. Enne over dat commentaar. Als die alleen in nederlands is dan haal ik hem dus echt niet. Vind dat echt zo schijt.
     
  7. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach jongen toch! Het is al geweldig dat jij hem overweegt. Er zijn niet veel grotere Fifa haters, dus dat zegt toch wel heel veel over hoe goed Fifa 09 is.
     
  8. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
  9. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    In Fifa 08 op de PC zat t wel
     
  10. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
  11. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    'T feit dat je al geen 'moeite' (Lees: Bestellen op een buitelandse site) wilt doen om toch engels commentaar te hebben geeft ook meteen aan hoe graag je dat spel wilt. Alleen een indruk achter laten dat je toch een 'poging' hebt gewaagd voor fifa maar het te moeilijk was engels commentaar te krijge, en zelf toch al heel goed weten dat je toch wel voor pes gaat. Je zoekt naar mijn mening een reden om niet als een fanboy over te komen voor pes, en te laten zien even 3 seconden iemand te laten geloven dat je voor fifa gaat , want als er wel engels commentaar in zit (wat je nog niet eens weet) zocht je wel een andere reden om fifa in de winkel te laten liggen.

    _0/
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha ja ik ben toch zeker wel van plan om hem te halen ja. Ik speel die demo non stop. En wil nu toch echt de final version spelen.

    Hoef geen redenen te bedenken om niet als een Pes fanboy over te komen want dat ben ik gewoon. Punt uit. Maar als jij wilt geloven en denken dat ik fifa geen kans wil geven moet je dat vooral doen. Kan mij geen reet schelen wat je van me vind of denkt. Tjappie die je dr bent.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Waarom doe je het dan toch? Je gaat het zoeken bij 't commentaar van fifa terwijl je ook 100% garantie hebt op engels commentaar als je het bij bijvoorbeeld play.com besteld. Verder maakt het me ook totaal niet uit dat je voor pes kiest. Maar ga het dan niet zoeken bij het commentaar, want dat is bullshit en met een klein beetje moeite heb je je engelse versie...
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2008
  15. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Die commentator bij PES is helemaal saai, alsof het op de SNES is.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Sta er nou boven en reageer niet. :)
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben zo'n iemand die ze shit gewoon meteen in de winkel wil halen. Als ik het wil moet ik het meteen hebben. Online van engelse sites is voor mij gewoon teveel moeite. En dat maakt dus niet uit of het nu om fifa, pes of wat dan ook gaat. Maar als het commentaar hier gewoon op engels kan is er niks aan het handje. Maar eh de demo vond ik dope dus ga ik nu het echte spel gewoon een echte eerlijke kans geven. Fifa 08 had het voor mij gewoon echt niet omdat het veel te sloom was naar mijn mening. En ik denk dat 09 mij wel zal bevallen. En anders ruil ik hem gewoon en ga ik gewoon weer lekker met pes verder.

    Enige wat jij kan is alleen maar zeiken op Pes dus jou neem ik al helmaal niet serieus. Dus alsjeblieft quote mij niet meer....
     
  18. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Op welke buitenlandse site is ie t goedkoopst eigenlijk?
    Jammer dat Gamehubs m niet verkoopt=(
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Play.com daar is die 50 euro dacht ik.
     
  20. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Zegt de pes fanboy
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina