XBOX 360 rally games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Probailer2, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Weet iemand of er nog andere rally games zijn (op de 360) dan DiRT en Sega Rally? Want DiRT heb ik al en Sega rally lijkt mij veel te arcade.

Alvast bedankt :b:

2. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Sega Rally toch maar bestelt daarnet, hopelijk is die een beetje leuk (zoniet, was toch lekker goedkoop)

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Het is 1 van mijn favoriete games op de 360. DIRT was ook niet bepaald sim trouwens.

Maar verder, helaas. Geen rally games. Wel wat andere offroad dingen, maar daar werd ik niet warm of koud van.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Verder is aanbod erg beperkt inderdaad.
    Vond Dirt wel aardig, maar Codemasters is te veel de arcade kant op gegaan, ook met Grid.
    Sega Rally vind ik zelf helemaal niks.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Je hebt toch ook Baja, dat is een soort offroad race game. Alleen de graphics zijn er niet zo best van. Dan blijft alleen Grid en Sega Rally over inderdaad...

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    codemasters komt in 2009 met fuel. alleen is het niet gemaakt door mensen van dirt en grid. maar dit wordt een soort van rally-offroad-freeroam mix

7. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je zou pure ook nog eens kunnen proberen

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    MX vs ATV Untamed is dan ook nog iets in die trend. Maar ik zou dat echt niet aanraden, dat verveelde me erg snel.

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Kan je ook nog pure nemen. Vind die tot nu erg leuk, maar vermoed dat de game na uitspelen weinig aangeraakt zal worden.

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Jammer dat Rallisport Challenge 2 niet backwards compatible is. Dat is zo'n beetje de beste rallygame OOIT.

11. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    .........doet nog steeds pijn

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die heb ik ook veel gespeeld inderdaad.
    Maar de MX games als ATV vs MX en Pure / Baja zijn niet echt rally games te noemen. Baja komt dan wel in de buurt met buggies.

13. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    mwah ik weet niet. Je zou atv en pure volgens mij toch wel ergens richting de need for speed van off road kunnen zien. Je moet voor beide games (arcade) racen ergens toch wel leuk vinden.

vier wielen en ik ben verkocht. Dus geen objectiviteit van mij te verwachten :D

Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  14. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die game had ik ook helemaal stuk gespeeld.
    Was grafisch en technisch enorm goed spel :)
    Maarja, Pure haal ik zowieso ook nog wel, maar wacht even tot hij wat in prijs gedaald is (tenzij iemand een leuk linkje heeft voor me ;) )

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Rally games zijn eenmaal minder in populariteit,en je merkt dat veel game developers er niet zo'n interesse voor hebben ze te maken.

De klassiekers wat ik helemaal leip vond waren V-Rally 1 tot 3,en vooral deel 3 met carriere mode was geweldig alleen kende de game teveel bugs,de laatste WRC,Rally sport challenge 2.:)

De Sega rally voor 360 heb ik nog niet gespeelt,wel weet ik dat als je meerdere ronden in een race aflegt dat de route zich vervormen kan.
    En voor vele een minpunt,maar voor de ervaren racer wel weer een coole toevoeging.

16. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Sega rally is niet zo realistisch als DiRT, meer NFS achtige rally denk ik.
    Zal het in de week wel zien als hij thuis ligt.
    Iig, voor 12€ zal Sega Rally wel een leuke toevoeging aan mijn collectie zijn.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je niet weet welke game je moet kopen, kun je beter het Sticky topic hier gebruiken: [Centraal] Welk spel moet ik kopen? En aangezien je toch al Sega Rally hebt gekocht, gooi ik deze thread op slot. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina