Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en we weten niet eens wanneer het nieuwe dasboard dan wel gaat komen...waarom moet dat toch altijd zo mysterieus :emo:....zal marketing technisch wel goed zijn ofzo.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jullie praten erover dus dan is het doel toch bereikt! ;)
     
  3. UnitedJunk

    UnitedJunk Roflcopter! "SOI"

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er heel goed uit :)
     
  4. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Hoort er allemaal bij, is allemaal bestudeerd en werkt dus! :p Hoe irritant het ook is.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voorspel dat het niet lang gaat duren meer. Misschien binnen deze 2 weken zelfs!

    Dit leid ik af op het manier hoe MS dit aanpakt. Als je goed oplet, zie je dat ze elke week steeds meer details uitlekken, en nu zelfs dat ''Test het Dashboard online''. Hier kun je uit afleiden dat het al af is.

    Nu alleen de precieze releasedatum nog :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja volgens mij wel

    Maar we moeten in ieder geval even afwachten

    Ik luisterde net naar de podcast van Major Nelson en daar viel me het volgende op

    Ze hadden het even over de dev diaries (laatste over de themes) en Major Nelson had nog wel een idee voor a.s. vrijdag ... Toen reageerde E.. "ehm ja maar ehm ja" Beetje non chalant maar goed ;)

    Het tweede wat me op viel was dat er deze keer geen "Xbox 1 on 1" was ... een soort Fardo FAQ ;) .. maar goed .. ze hadden deze keer de podcast op zaterdag opgenomen en hadden geen tijd voor die dingen.

    Major Nelson vertrekt namelijk naar de TGS en zal dan pas over 3 weken weer een podcast kunnen maken.

    E zei nog het volgende (later in de uitzending) .. we kunnen nu we toch een tijdje niet gaan uitzenden vast stellen dat de volgende 1 on 1 over de gerealsde dashboard gaat ... (3-4 zaterdagen na nu)

    Major Nelson zei nog plagend we kunnen in iedergeval zeker zijn dat we de dashboard kunnen gebruiken tijdens oud jaar.. maar de mensen zullen hem al veel eerder kunnen gebruiken (heel snel zelfs)

    ------------------------------------------

    Nu ik dit gehoord heb .. Weten we het volgende ...

    1 waarschijnlijk komt deze voor zaterdag 25 oktober (mogelijk voor 18 oktober)
    2 TGS is volgende week en ik vind het nog steeds de dag dat MS gaat speechen (in het kader van bringing it home) een geschikte dag voor de release .. dus persoonlijk verwacht ik hem volgende week ... 8)
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me normaal, Ze doen nu een onderhoud en zetten mogenlijk meer servers klaar voor de kerst. Ze gaan dan ook niet heel lang wachten om de update dan vrij te geven. Anders kunnen ze bij wijze van spreken weer een onderhoud doen. Laten we hopen ik kijk er naar uit . :thumbs:
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd delen wij ongeveer hetzelfde mening :) Want ik ben ook van mening dat de update wel eens over een week of 2 zou kunnen komen :)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De vorige keren was het altijd een week na het onderhoud dat er een update kwam, ja als het nog lang gaat duren voordat de update komt waarom gaan ze dan nu al onderhoud doen. Dus ik gok ook op de komende 2 weken.
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, verwacht dus maar binnen een week de update.
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij vieren delen hetzelfde mening, en niet zomaar :thumbs:

    Of het is pure toeval, en er komt geen update de komende maand... ...maar daar wil ik niet aan denken :+
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die het nieuwe dashboard er helemaal niet relaxed uit vind zien? Had liever dat ze het bestaande tabs systeem iets mooier en vloeiender hadden gemaakt, dan het saaie en standaard menu wat je nu hebt. Wat is er zo geweldig aan gewoon alle opties droog in een lijstje? Verder lijkt het er ook op dat je gamercard voorgoed ingeruild gaat worden door zo'n gaar mii kopietje. En films en series downloaden/streamen doe ik (en waarschijnlijk vele andere Europeanen) toch niet.

    Enige wat wel tof is, zijn die nieuwe share opties, dat je samen naar je foto's kan kijken enzo:)
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer! Hierbij kun je ook nog je spellen op de HDD installeren, 8 man private chat, het dashboard word sneller, Avatars worden wss niet verplicht:

    Dit word het droom van een Xbox 360 gamer! :)
     
  14. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei ook in de podcast van : '' Je hebt dus dinsdag 12 uur geen ruimte voor 5000 vrienden of een clantag bij je gamertag... Niet dat dit in de echte update komt maar ach.'' Versprak hij zich nu dus dat dat wel kan bij de New Xbox Experience of komt het echt niet? Hopen maar :)
     
  15. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeezus man jullie maken me helemaal gek! ik vind die redenering van de meeste mensen hier over het uitkomen over een week of 1,2 erg goed. Ik HOOP het zo dat ie dan uit is. Die avatars zijn lache man, dit word egt de xbox-experience zoals hij had moeten zijn. Een Super-systeem( die ook nog de juiste resoluties ondersteunt WHAHAH)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens mij kon je er ook gewoon voor zorgen om de standaard dashboard en gamerpics en zo te behouden hoop het wel.

    Eerder een nachtmerrie.
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    er zijn natuurlijk van die gasten bij ... dan kan MS nog zo hard hun best doen maar voor hun is het nooit goed ;)
     
  18. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal gelijk. Dit word egt wel heel goed voor de community
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar nieuwe opties zijn wel tof, maar ctrl c ctrl v doen met de mii's van nintendo, noem ik nou niet echt 'je best doen'. Is gewoon marketing om een nieuwe doelgroep aan te spreken, maar daar zit ik zelf dus niet echt op te wachten.

    +het installeren van spellen op de HD is fantastisch, spellen zullen echt veel beter gaan lopen. Maar maak de harde schijven dan niet ongeveer 9-10 keer duurder dan normale HD's. Een spel kan zo 6-8 GB zijn, dan kun je dus op een standaard 360 in totaal 2 spellen installeren, dus als je echt gebruik wil maken van die optie moet je zo'n onvoorstelbaar dure HD kopen.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat komt echt niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina