Ja volgens mij wel
Maar we moeten in ieder geval even afwachten
Ik luisterde net naar de podcast van Major Nelson en daar viel me het volgende op
Ze hadden het even over de dev diaries (laatste over de themes) en Major Nelson had nog wel een idee voor a.s. vrijdag ... Toen reageerde E.. "ehm ja maar ehm ja" Beetje non chalant maar goed
Het tweede wat me op viel was dat er deze keer geen "Xbox 1 on 1" was ... een soort Fardo FAQ
.. maar goed .. ze hadden deze keer de podcast op zaterdag opgenomen en hadden geen tijd voor die dingen.
Major Nelson vertrekt namelijk naar de TGS en zal dan pas over 3 weken weer een podcast kunnen maken.
E zei nog het volgende (later in de uitzending) .. we kunnen nu we toch een tijdje niet gaan uitzenden vast stellen dat de volgende 1 on 1 over de gerealsde dashboard gaat ... (3-4 zaterdagen na nu)
Major Nelson zei nog plagend we kunnen in iedergeval zeker zijn dat we de dashboard kunnen gebruiken tijdens oud jaar.. maar de mensen zullen hem al veel eerder kunnen gebruiken (heel snel zelfs)
------------------------------------------
Nu ik dit gehoord heb .. Weten we het volgende ...
1 waarschijnlijk komt deze voor zaterdag 25 oktober (mogelijk voor 18 oktober)
2 TGS is volgende week en ik vind het nog steeds de dag dat MS gaat speechen (in het kader van bringing it home) een geschikte dag voor de release .. dus persoonlijk verwacht ik hem volgende week ...
Klik om te vergroten...