Hallo, Weet iemand of er nog andere rally games zijn (op de 360) dan DiRT en Sega Rally? Want DiRT heb ik al en Sega rally lijkt mij veel te arcade. Alvast bedankt :b:
Heb Sega Rally toch maar bestelt daarnet, hopelijk is die een beetje leuk (zoniet, was toch lekker goedkoop)
Het is 1 van mijn favoriete games op de 360. DIRT was ook niet bepaald sim trouwens. Maar verder, helaas. Geen rally games. Wel wat andere offroad dingen, maar daar werd ik niet warm of koud van.
Verder is aanbod erg beperkt inderdaad. Vond Dirt wel aardig, maar Codemasters is te veel de arcade kant op gegaan, ook met Grid. Sega Rally vind ik zelf helemaal niks.
Je hebt toch ook Baja, dat is een soort offroad race game. Alleen de graphics zijn er niet zo best van. Dan blijft alleen Grid en Sega Rally over inderdaad...
codemasters komt in 2009 met fuel. alleen is het niet gemaakt door mensen van dirt en grid. maar dit wordt een soort van rally-offroad-freeroam mix
MX vs ATV Untamed is dan ook nog iets in die trend. Maar ik zou dat echt niet aanraden, dat verveelde me erg snel.
Kan je ook nog pure nemen. Vind die tot nu erg leuk, maar vermoed dat de game na uitspelen weinig aangeraakt zal worden.
Jammer dat Rallisport Challenge 2 niet backwards compatible is. Dat is zo'n beetje de beste rallygame OOIT.
Die heb ik ook veel gespeeld inderdaad. Maar de MX games als ATV vs MX en Pure / Baja zijn niet echt rally games te noemen. Baja komt dan wel in de buurt met buggies.
mwah ik weet niet. Je zou atv en pure volgens mij toch wel ergens richting de need for speed van off road kunnen zien. Je moet voor beide games (arcade) racen ergens toch wel leuk vinden. vier wielen en ik ben verkocht. Dus geen objectiviteit van mij te verwachten
Ja, die game had ik ook helemaal stuk gespeeld. Was grafisch en technisch enorm goed spel Maarja, Pure haal ik zowieso ook nog wel, maar wacht even tot hij wat in prijs gedaald is (tenzij iemand een leuk linkje heeft voor me )
Rally games zijn eenmaal minder in populariteit,en je merkt dat veel game developers er niet zo'n interesse voor hebben ze te maken. De klassiekers wat ik helemaal leip vond waren V-Rally 1 tot 3,en vooral deel 3 met carriere mode was geweldig alleen kende de game teveel bugs,de laatste WRC,Rally sport challenge 2. De Sega rally voor 360 heb ik nog niet gespeelt,wel weet ik dat als je meerdere ronden in een race aflegt dat de route zich vervormen kan. En voor vele een minpunt,maar voor de ervaren racer wel weer een coole toevoeging.
Sega rally is niet zo realistisch als DiRT, meer NFS achtige rally denk ik. Zal het in de week wel zien als hij thuis ligt. Iig, voor 12€ zal Sega Rally wel een leuke toevoeging aan mijn collectie zijn.
Als je niet weet welke game je moet kopen, kun je beter het Sticky topic hier gebruiken: [Centraal] Welk spel moet ik kopen? En aangezien je toch al Sega Rally hebt gekocht, gooi ik deze thread op slot.