FIFA 09 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CapEsiouS

    CapEsiouS Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Bellen heeft geen nut hoor. Sinds 2006 koop ik FIFA voor de releasedatum bij Dynabyte in Helmond. Je loopt daar gewoon wat rond, ze komen naar je toe.. "Kan ik je ergens mee helpen?".. "Ja, ben op zoek naar de nieuwste FIFA".. "Deze hebben we achter liggen, ik ga em even halen moment".. Zo gebeurd het al 3 jaar.. Tuurlijk als je belt zeggen dat ze die niet hebben, maar gewoon naar de winkel gaan en ze geven deze mee.. Dixons doet dit zo nu en dan ook wel eens. Bellen heeft geen nut mensen!!
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, sommige zeggen morgen, maar heb ik ook niet zoveel vertrouwen in, eerst zien dan geloven. Donderdag wél
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik schiet straks het centrum van Eindhoven wel even in.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zit inderdaad wel wat in. Ook als je je bedenkt dat 9 van de 10 mensen wat de telefoon op pakt de ballen verstand heeft van hun release datums, en kijke ze in de computer, en daar staat inderdaad altijd 2/3 oktober. Zo belde ik gisteren ook naar bartsmit, en vroeg voor fifa 2009, na 3x te hebben uitgelegt dat 't ging om voetbalspel, maar ze nog steeds geen idee had wat fifa precies was , tikte ze het in op de pc, en ja hoor.. 2 oktober. Dus zodra ze op de computer kijken weetje al dat je 2 oktober naar je kop krijgt gegooid. Ik moet achter 3 kwartier de trein naar school pakken, ben om kwart over 4 uit, dan even rondje stad maken. En dan laat ik iets weten.. al heb ik weinig hoop
     
  5. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er hier in A'dam in mijn buurt ook wat gamewinkels achter elkaar waren, zou ik ook even kijken. Tussen A en B ligt foking 10 minuten fietsen, laat dan maar. Zal zo even kijken bij FRS en anders laat ik er maar 1 apart voor me leggen. Ik overleef nog wel 1 dagje.
     
  6. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou ook vanochtend een rondje maken langs ALLE winkels die games verkopen in R'dam centrum maar wat een klote weer zeg hopelijk na school is het gestopt dan ga ik wel even kijken en HOPEN maar ik denk dat het pas morgen of donderdag zal worden
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Net MM Eindhoven weer aan de telefoon gehad. Vandaag zou er een koerier langskomen die 'm bij zou hebben, maar die had 'm niet bij. Hij komt pas echt morgen.
     
  8. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk zullen de meeste winkels hem wel al hebben maar mogen ze hem nog niet verkopen. Je moet maar net geluk hebben dat zo'n stomme doos je helpt en niet door heeft dat de game officieel nog niet verkocht mag worden. Morgen zal die waarschijnlijk wel al op veel plekken te koop zijn. Vorig jaar had ik hem op woensdag bij de FRS gehaald waar die gewoon al in de schappen stond. Dus daar ga ik morgen ook van uit. Heb hem inmiddels gecanceld bij bol.com want heb eigenlijk geen zin om donderdag op de post te wachten. Die mafketels van de post waren vorige week donderdag pas om 16.00 uur langs geweest . Dus stel dat ik hem morgen niet kan bemachtingen dan ga ik gewoon donderdag ochtend langs de winkels.
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Als de meeste winkels hem nu al zouden hebben maar nog niet mogen verkopen voor de releasedatum, waarom zoude diezelfde winkels hem morgen dan wel verkopen? is nog altijd voor de releasedatum, dus denk niet dat ze daar over liegen ofzo...
     
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ook bij de mediamarkt in Groninge was die nog niet.
    Maar hoe komen jullie er allemaal bij dat die donderdag wel even in de winkel zal liggen?
    De oorspronkelijke release datum is toch echt 3 oktober? En dat is vrijdag.
     
  11. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Een dag voor de release doen ze vaak minder moeilijk en sommige winkels hebben hem dan zelfs al in de schappen staan. Bij de FRS vorig jaar stond die gewoon al in de schappen.

    gcshop en bol.com hebben gewoon 2 oktober staan. En bol.com is daar altijd wel precies in.
     
  12. CapEsiouS

    CapEsiouS Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de winkels het spel op 2 oktober gaan verkopen. Dit is de releasedatum die ze bij alle winkels zo hebben doorgegeven. Eventueel dat dit is veranderd? Bij elke winkel waar ik ben geweest of heb gebeld zeiden ze dat in de pc te zien was dat 2 oktober de officiele releasedatum is van het spel.
     
  13. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt Maastricht verkoopt um morgen, en komt rond een uur of 12 binnen en daar is ie 57 euro..
     
  14. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Hm misschien wel jaa, maar dimplus hanteert nog wel de releasedatum van 3 oktober en volgens mij nedgame ook.
     
  15. CapEsiouS

    CapEsiouS Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga uit van de grotere winkels binnen Nederland. Het is idd wel raar dat er bepaalde sites 3 oktober wordt aangeven en andere winkels (MM, FRS, Dixons, Dynabyte en Intertoys) allemaal 2 oktober aangeven. Laten we hopen dat de laatste groep het bij het juiste eind heeft..
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik haal ook regelmatig games bij dimensionplus in Groningen. Vorig jaar had ik PES 2008 daar 2 dagen voor de release gekregen.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    kga nu naar school en dan stad, laat zo snel mogelijk iets weten! ;)
     
  18. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Jaa het kan hoor, maar gaf alleen aan dat die winkels nog steeds uitgaan van 3 oktober, dus ik hoop op donderdag op zijn vroegst is het nog eerder is het mooi meegenomen, maar ik kijk er voor mezelf niet raar van op als het pas vrijdag is.
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar woon je in Groningen dan?
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem morgen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina