Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Dit hoorde ik ook al een jaar geleden over dat je nu moeite moest doen om een goal te maken?
    Is dat meteen de essentie van realisme voor de FIFA bois?

De demo beviel me niet van FIFA2009 omdat ik totaal geen gevoel had met de gameplay.

2. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste, als je mij bedoelt met een Fifa Boy (boi volgens jou) dan is dat helemaal niet zo. Laatste twee jaar PES gespeeld. Ten tweede gaf ik een voorbeeldje.. ga niet alle + en - punten hier opsommen. Je leest gewoon in meerdere reviews de punten over het realisme.

3. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees ook in heel veel bladen/sites dat Fifa gewoon realistischer is over het algemeen, PU vind ook dat Fifa beter is.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan zit je met FIFA sowieso goed, met PES moet je nog maar afwachten. Ik heb van het weekend een paar uurtjes PES 2008 gedaan, maar ik heb nog nooit zo'n arcade voetbalspel gespeeld als dat. Het voelde af en toe als FIFA Street 3 ;) Nou ja, zo erg was het dan natuurlijk niet. Maar het was verre van realistisch. Het is maar goed dat PES 2009 trager is. Dat moet ook wel, want het realisme is ver te zoeken met de snelheid van 2008.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Overmorgen valt ie uitvoerig te testen. Denk dat dit een goed deel word, vind het zonde om fifa voor 2 weekjes te kopen maar de kans zit erin dat ik dat toch wel doe!

6. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Power Unlimited:+ Ik heb fifa nooit realistisch gevonden, nu ook weer niet... het is allemaal zo houterig en je hebt niet echt het gevoel dat je echt een voetbalwedstrijd speelt, dat heb ik wel bij pes

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Onzin, moet je eens met dat knudde team in de ML beginnen ... en dan op Top Player en 30 minuten.

Ok, er zijn altijd gasten die beweren 'nmakkie' maar ik heb 16 van die 30 min wedstrijden gespeeld en er geloof 1 gelijk gespeeld en de rest verloren ... en waarop? .... vermoeidheid! ... die gasten werden op het laatst traag en slordig ... niet normaal meer.

Trouwens summer/winter day/night speelt ook mee volgens mij

Anyway, een demo moet me killen. Dat doet Fifa niet, ik heb iig geen behoefte gehad om dan ook maar enige seconden te spenderen aan het maken van een 'filpje' maar zelfs de demo van PES2008 maakt me wat dat betreft gelijk enthousiast

(DIT WAS DUS PES2008888 DEMO:))

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Leuk filmpje

Hopen op nog meer mooi pes 2009

9. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hangt af van de demo, maar waarschijnlijk wordt het gewoon weer FIFA én PES :+

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Als PES 2009 mij morgen kan bekoren (ik weet bijna voor de volle 100% zeker dat hij dat doet), dan haal ik geen FIFA09.

Als ik twee voetbalspellen heb, speel ik er toch maar eentje. PES heeft voor mij een betere sfeer, al ziet FIFA09 er op de meeste punten beter uit. Als de demo niet teveel veranderd is tov de Leipzig demo dan haal ik hem zeker. En bij de veranderingen bedoel ik veranderingen in negatieve zin. In positieve zin is alles welkom :D

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Schijnt beter te zijn dan Leipzig demo las ik? Alleen maar positief dus :) Ik ben benieuwd was pes 2009 gaat brengen.

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dit is een andere dan de Leipzig versie.
    Het zal niemand verbazen dat ik voor PES ga :)
    Toch heb ik er even over gedacht om FIFA erbij te nemen vanwege 10 vs 10.
    Toch doe ik dat denk ik niet, want dat is het enige wat me interesseert bij FIFA en dan is het een beetje zonde. Het zal wel druk zijn op de FIFA-topics vanwege de mensen die hem vandaag al proberen te krijgen. Wij zijn over twee weken aan de beurt :)

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zal denk ik wel wat minder druk zijn dan in het FIFA topic. Tenminste, dat moet haast wel. Om half 7 vanochtend werd dat topic al helemaal volgespamd 8)

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ach ja, even geduld maar dan heb je ook wat!

Komt er trouwens nog een aanbieding? Pes 2008 was vorig jaar ergens te koop voor € 38, dat was echt top!

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Prijs maakt mij niks uit, ben meer benieuwd naar die nieuwe controller, lees er nog niks over namelijk :'-(

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik zou niet weten of er zo'n aanbieding komt. Ik heb me voorgenomen 'm te kopen bij de eerste de beste zaak waar ik hem kan halen; ik ga niet voor een tientje korting een dag langer wachten :)

Op die nieuwe controller is alleen het d-pad echt verbeterd heb ik gehoord. Als je dus nooit met het d-pad speelt heb je er weinig aan.

Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik bestel hem, mocht de demo bevallen. Hem wel ergens vor cheap. Ga zo namelijk fifa halen. Heb daar al echt zin in!! Echt lang geleden dat ik dat had met een fifa.... Maar misschien zeg ik naar een paar potjes dat het niks is. kan natuurlijk zomaar...

18. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat je Fifa 09 toch maar hebt gehaald? :thumbs::b:

19. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Phoe, wat heb ik zin om te beginnen aan PES2009. Nog eventjes geduld en de FIFA 2009 topic vermijden. Ben stiekum jaloers dat die gasten daar al helemaal los gaan met hun vers gekochte footiegame. ;)

Ik heb vooral veel zin in het spelen van de Champions League. Echt tof dat Konami daar de licentie voor heeft binnengesleept. Zou de officiele Champions League Hymne ook te horen zijn? Zou je Champions League wedstrijden tijdens het eredivisie seizoen moeten spelen? Het zou toch gaaf zijn hoor... :cool:

Nou ja; nog 2 weken geduld. Gelukkig kan ik morgen los op de DEMO. :thumbs:

20. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina