Well nice people.. het wordt binnenkort maar ff tijd om samen te spelen ofzo? Ik heb em bijna uitgespeeld.. zit bij de laatste level (ofzoiets?) nog 6 races dus, en dan ben ik helemaal klaar voor online te spelen..
Volgens mij ligt hij in de winkels overal rond de €50,- á €60,- Kijk anders even op Gamehubs, zal hij vast goedkoper zijn.
Ik heb alle levels 1ste plaats gehaald Ben helemaal klaar om online te gaan.. ff al me atv slots vullen.. zodat ik alle engines heb om online te racen.. Ik mis ook nog wat achievements die ik binnekort we ff ga proberen te halen.. Heel leuk spel hoor
Same here! Er kunnen drie online achievements in Player Match gehaald worden. - Win Online - 5 In A Row - Online Champ Alleen de "Underdog" achievement moet in Ranked. Wie heeft er interesse?
bij FRS in Den Bosch lag hij voor 64,95 dus nog maar ff laten liggen. Verwacht vandaag twee games van maten te krijgen voor mn verjaardag
Het blijft wel een leip spel, jammer dat hier zo weinig gereageerd wordt. Heb het inmiddels bijna uitgespeeld, moet nog 2 races en 1 freestyle.!
Word totaal niet aangeboden op de bazaar, dus zal wel een succes zijn (helaas vind iedereen hem leuk )
Heb ook zitten denken om hem mee te nemen, maar er zijn nog zoveel titels die ik moet uitspelen. Neem hem wel mee als ie in de budgetklasse zit. Het ziet er allemaal wel erg mooi uit moet ik zeggen.
Gisteren ook mee begonnen. Supervermakelijke game ^^ Eindelijk weer 1tje die ik waarschijnlijk wel ga uitspelen
Aangezien magneto toch niet wil ruilen tegen BF:BC kan ik het je wel vertellen Hij bied er 1 aan in de seal in zijn trade topic.
Hardstikke gaaf spel! Vette graphics en het racen is echt supervet! Je hebt alleen per poppetje alle stunts volgens mij in 1 event gezien. Vind het soms ook echt zoooo frustrerend. Ga je GIGANTISCH op je bek, omdat je tegen een klein paaltje aanrijd. Opstappen duurt soms eeuwen, en dan ga je te langzaam over een jump en kom je weer in een kuil van 3 bij 4 km.
haha ja dat snapte ik nog wel Maar toch vind ik het vervelend dat je persee van poppetje moet wisselen om een keer een andere truc te zien.
Iemand die binnenkort zin heeft om wat achievements online te halen? Er kunnen drie online achievements in Player Match gehaald worden. - Win Online - 5 In A Row - Online Champ So, who's interested?