FIFA 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    BTW was is die club mode in Be A Pro?

Heb gisteravond maar ff kunnen spelen en ben gelijk een seizoen Premier Leage gaan doen met Liverpool;)

Wederom alvast bedankt :)

2. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem vandaag halen. Ben benieuwd of het nog steeds tegen de mensen online makkelijker is dan tegen de computer. Kon daar gewoon nooit scoren :)

Ook vraag ik me af of ze wat meer hoofden van de spelers hebben nagemaakt.

Is het trouwens ook mogelijk om 5vs5, 6vs6, etc, etc te spelen?

Aangezien ik met een aantal vrienden op gamebattles wil beginnen. Alleen hebben we geen 10 man.

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nvm, clubmode in Be A Pro hmmm, eigenlijk geen idee.

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, je kunt gewoon met zoveel man een team opvullen als je zelf wilt, maximaal 10. Stel je hebt er 6, dan worden die overige 4 CPU's

5. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Is het mogelijk dat ik samen met een maatje (dus met twee players) in één team online tegen teams speel met ook uitsluitend 2 spelers? Ik vind het namelijk niet leuk om bijv. met zijn tweeën online tegen 1 speler aan de andere kant te spelen?

TIA

6. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met DeGuzman een fantastische vrije trap van een meter of 20 gescoord, hij kuste nog even de paal waardoor ik 2 achievements in 1 kreeg.
    Verder al op alle manieren gescoord behalve de bicyclekick.

Speelt echt soepel.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat houd de manager mode eigenlijk in?

En voor 10vs10 maak je een eigen mannetje aan in be a pro mode en zo kan je beter worden, en dit mannetje neem je alleen maar mee in Fifa Club of ook naar die ander 10vs10 mode, want dat komt er te staan als je Bap speelt.

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Alleen in 10 vs 10 heb je niks aan die skills punten etc want iedereen is daar gelijk als ik dat goed begreep.

9. Achillias

Achillias Guest

Wow wat een wedstrijd speelde ik net tegen een gast online die Barcelona was en ik Inter, heel de wedstrijd ging het gelijk op tot ik Adriano in het veld bracht.

Met een verwoestende uithaal van zeker 25 meter ver schoot hij de bal zo de kruizing in.

Wat een geweldig gevoel geeft het spel nu zeg online. Wel veel moeilijk als tegen de computer. Wat in Fifa 08 juist andersom was.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2008
  10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Online is het veel sneller dan de 08.Je kan je tegenstander zot tikken.Hoekschoppen zijn zo anders vind ik.Ik krijg de bal niet verder dan de 1ste paal.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik krijg m wel verder maar een beetje strakke afdraaiende hoekschop zoals ik in 2008 altijd deed is nog niet echt gelukt, de computer is me ook bijna altijd voor bij de corners. Vanavond even kijken hoe dat werkt tegen een menselijke tegenstander :)

12. thewongandonly

thewongandonly Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Idd, offline op "wereldklasse" is nu best te doen, terwijl het bij '08 voor mij iig heel lastig was, terwijl ik online meestal won. Bij '09 sta ik op 2 gewonnen, 2 verloren...

De speelsnelheid is wel een stuk ophoog gegaan.

13. Achillias

Achillias Guest

PS3 versie van Fifa 09 is zowel grafisch als gameplay identiek aan de Xbox 360. EA heeft zich dus aan hun woord gelukkig gehouden.

14. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Viel me ook al op! Online is alles veel sneller.

15. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    2e poging:

Is het mogelijk dat ik samen met een maatje (dus met twee players) in één team online tegen teams speel met ook uitsluitend 2 spelers? Ik vind het namelijk niet leuk om bijv. met zijn tweeën online tegen 1 speler aan de andere kant te spelen?

16. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mogelijk maar je kunt volgens mij niet specifiek 2v2 wedstrijden opzoeken.

17. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe heet die club van dat 10vs10 eigenlijk? want ik wil me ook even aanmelden. En voor de mensen die het willen weten, de pes demo is vanaf nu ook te downloaden.

18. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    dat was bij PES5 zo gaaf...

19. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    corners moet je gewoon nu het knopje langer ingedrukt houden, ik heb al 2 keer met het hoofd gescoort uit de corners, in 08 was het gewoon te makkelijk om uit corners te scoren dus vind het wel goed dat ze dt nu iets moeilijker hebben gemaakt

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het geeft nu ook veel meer voldoening als je uit een corner scoort.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina