Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Super demo !!! Schopt de kont van FIFA weer eens !!!

Wat roept het publiek nouw de hele tijd ?? ''Saints Row, Saints Row'' ??

2. Danino08

Danino08 Gamegestoord

Leuk Bevonden:
    0
    ben hem ook al aan het downloaden...en maar hopen dat ie goed is

hoelang duurt dat downloaden ongeveer?

/Mod Voortaan de [​IMG] knop gebruiken ipv dubbel te posten. -/- Alonso

Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2008
  3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ik kan hier inderdaad niet veel aan toevoegen dat ik het helemaal met je eens bent!.

4. Snoepert

Snoepert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heeft ieder zijn eigen mening!!!Arcade?Het zal wel....het gevoel dat ik bij deze demo heb is dat hetgeen dat ik zie op het scherm ook daadwerkelijk zelf doe...gewoon dat echte gevoel...bij FIFA09 heb ik dat helaas nog steeds niet!Ik ben blij dat ik FIFA 09 niet gekocht heb(ja ik heb alleen de demo gespeeld) want deze demo houdt mij wel 2 weken zoet hoor.En terug naar de tijd?zal ook wel...tis duidelijk dat je inderdaad geen die hard fan bent van PES, waarschijnlijk wel van FIFA als ik je gamertag aanklik en al je achievements bekijk!!Dus mensen,gewoon spelen want dit is een heerlijke demo dat je gewoon 2 weken blijft spelen en dat was met de FIFA demo wel ffies anders!!(voor mij dan he) ik had hem na 2 dagen wel gezien.FIFA is voor mij nog steeds geen simulatie omdat het spel het echte gevoel niet op je over kan brengen!!!!

PES 2009 gaat over 2 weken weer gemiddeld een uurtje of 15 per week in mijn X doos!!!

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik voel me opeens ziek worden....
    ;)

6. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind de geluid als een speler de bal raakt wel erg overduidelijk, dit hoor je in een stadion ook niet bij elk contact. Is dit ook op te lossen met een patch?

Het geluid als je op de paal of lat schiet is daarentegen wel mooi. Ik heb geen harde schijf maar een memory card bij mijn 360 dus ik zal de demo niet kunnen binnenhalen op de 360, maar ik heb hem gelukkig op optimale settings op de PC.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Speelt allemaal veelste snel en gaat steeds verder uit de buurt van wat PES oorspronkelijk was. Erg JAMMER allemaal.

Dit jaar mag de Voetbal Game Award wel naar FIFA09 gaan.
    Ik sluit me daarbij aan op bovenstaande post(s)

8. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik heb echt jarenlang de pro reeks gespeeld, maar vind ook dat elk deel telkens verder uit de buurt van echt voetbal raakt. met deze demo als hoogtepunt. echt arcade dus. daar waar fifa elk jaar zich steeds meer bewees met dit jaar als niet alleen de beste fifa ooit, maar ook de beste voetbalgame ooit, daar laten de makers van pro het wederom afweten. jammer, het wordt tijd dat ze met de tijd meegaan.

dit is mijn mening.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En dadelijk is online weer prut en dan hoor je iedereen weer steen en been klagen.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat geluid zat ook bij de demo van PES 2008. Echt waar, ik vond dat ook al zo vreemd. Bij de uiteindlijke versie was dat geluid er niet. Mensen die de demo van PES 2008 nog op hun 360 hebben moeten daar maar eens naar kijken.

@Rivanov;

Is het nou zo moeilijk om te accepteren dat iemand de demo van PES 2009 goed vind? Moet je dan weer azijnpissen over dat online gedeelte. Iedereen weet dat het online gedeelte zomaar eens ruk zou kunnen zijn. En als iemand zegt dat die demo wel goed is, dan ben je er als de kippen bij om te wijzen naar een mogelijke slechte (nou okay, zeer mogelijk) online service.

Wat vind je daar nu zelf van? Ik vind Fifa 2009 niet tof, zal ik nu in dat topic gaan zitten en iedereen die enthousiast is erop wijzen dat Fifa 2009 nog steeds scripted aanvoelt?

11. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben blij dat hij voor jou goed is! Maar dat je bij FIFA09 dat "echte" gevoel niet hebt... en dat hij niet doet op het scherm wat je wilt....dat zegt meer over je skills dan over FIFA vrees ik.
    Je moet het bekijken als leren fietsen... leren autorijden... Het is een leerproces. Toch wens ik je veel plezier met deze PES, want daar draait het toch allemaal om! _0/

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

Amaai nog niet
    Je hebt schrik om een pass te geven.Wat een lawaai

13. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet zeggen dat ik hem veel beter vind dan vorige versie van pes. maar fifa speelt gewoon nog lekkerder. Het is allemaal zo stug en lomp in pes. en het dribbelen met dat geluidje er steeds bij. vind dat echt minder

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geluid heb ik wel met pes 2008.Zelf als ik met een speler in duel ga hoor ik het uit mijn boxen komen.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    @Snoepert

Je mening opdringen op andere is gewoon fout, klaar. Ik vind PES dit jaar ( en 08 ) totaal niet spelen. In 10~15 seconden van een helft naar de ander rennen is gewoon absurd. Sorry, maar ik laat PES09 lekker liggen.

Nou moet ik toegeven, ik heb GEPROBEERD van PES te genieten toen ik 2 weken lang samen met een stel vrienden dit spel s'avonds ( met een bak bier ) heb GEPROBEERD te spelen. Nou, sorry ... maar aan het bier lag het dus niet. PES2008 speelde gewoon niet. FIFA2007 heb ik ook in mijn bezit, maar hier was ik snel op uitgekeken, slechte zaak van EA. Een paar divisies en een handjevol stadions, erg jammer!

Continu een grote bek, die developers van PES en elke keer gaan ze er keihard onderuit. FIFA09 heeft de lat hoog gelegd, nu moet PES dit nog zien te verbreken.

@Rivanov
    Ik geef je gelijk. Een demo is niet het complete spel.

16. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    ik heb fifa 09 gisteren gekocht en vind het allemaal schitterend, maar heb ook (nog lang) dát ene specifieke gevoel niet. Vind het echter te voorbarig om te stellen dat dat aan mij of aan fifa ligt: eerst lange tijd spelen.
    Pes2009 zal er sowieso inkomen, tenzij de demo mij vanavond zwaar teleurstelt. Wat belangrijk is, is dat Fifa voor het eerst niet meer dat voor-geprogammeerde gevoel geeft en dat is heel wat.

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb de nieuwe PES 2009 demo nog niet gespeeld, maar ik vond hem wel lekker spelen in Leipzig. Moest daarentegen wel wennen.

Ik vond de sfeer in de demo van FIFA09 overigens ook ruk, maar nu ik de hele versie heb wordt dat steeds beter. Het geluid is erg goed, het commentaar is erg goed, grafisch is hij erg indrukwekkend, etc.

Er zit voor mij dus meer sfeer in dan ik dacht. Of hij PES 2009 doet verbleken zie ik vanmiddag wel ff. Ga zo even naar huis om de download aan te zetten, dan speel ik hem als ik 's middags thuiskom.

18. Snoepert

Snoepert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou daar ligt het niet aan, ik geef toe dat ik al meer als 10 jaar een PES fanboy ben vanaf de playstation (1) maar ik speel ook elk jaar fifa(ik koop hem dan meestal via marktplaats oveer een half jaar ofzo) en elke x win ik de meeste wedstrijden online...dus aan mijn skills ligt het niet.Met FIFA08 had ik 123 wedstrijden gespeeld en daar had ik er 89 gewonnen,17 verloren en 17 gelijk!! Dus niet denken dat je weet waar het aan ligt he!!!Het brengt gewoon niet HET gevoel bij mij naar boven!!Maar bedankt he,ik ga er zeker plezier aan beleven

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    100 meter kan je wel in ongeveer 15 seconden sprinten ,mits je een topspeler ala messi bent ;)

20. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net de demo gespeeld...Maar heb toch nog een dubbel gevoel.

Het speelt wel weer lekker soepel...Passes komen waar jij ze wilt etc.
    Maar ik vind het nu allemaal net iets te 'traag'. Lange hoge ballen blijven soms wel heel lang in de lucht hangen, en het rennen is soms net iets te langzaam.
    Daarnaast heb ik ook hier met een aantal doelpunten gehad dat de bal gewoon een paar meter het goal uitrolde.

Verder wel weer grafisch iets vooruit (vooral de goal replay met inzoomen etc ziet er gewoon heel mooi uit).

Ga het spel denk ik wel halen, maar niet gelijk. Wacht wel tot hij iets goedkoper wordt, want toch mist het iets naar mijn gevoel, wat vorige jaren wel was

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina