Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na het spelen van de demo , heb ik hem na 2 potjes maar uitgezet ..
    Omdat er weer maar kleine verbeteringen zijn , en deze mij niet kunnen overtuigen .

opvallende minpunten zkr aan de demo :
    - het veel te harde geluid als je de bal speelt
    - nog altijd geen fatsoenlijk publiek
    - nog altijd die domme loopbeweging van spelers
    - weer een afschuwelijk menu !

Nu ga ik iets zeggen wat ik nooit had verwacht nog te zeggen & dat is dat ik dit jaar voor fifa ga en niet voor pro ..

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zever .Vroeger had je skills nodig voor pes nu niet meer.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, daar heb je gelijk in; dat klinkt véél te arcade en ik snap ook niet waarom Konami dat heeft gedaan. Mogelijk willen ze het spel ook populair maken bij typische arcade-spelers. Zolang het arcadegevoel niet de overhand krijgt, dan moeten we maar leven met dit inderdaad rare geluid. Voor de rest gaf ik al aan dat de animaties wat minder direct hadden gekund, maar daar heb ik het al over gehad. Ik vind de gameplay niet beschadigd door die arcade-elementen.
    Ik blijf dit ondanks die minpuntjes de beste PES vinden.
    Ik hoop dat ik het voldoende voor je beargumenteerd heb.

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  4. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij PES2009, aan de hand van één demo, de beste PES ooit durft te noemen maakt je al PES fanboy onwaardig.

5. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ X-Seventeen-X
    Respect.

Daar is ook iets van... Voorgaande delen (PES3, 5) waren toch wel ijzersterk t.o.v. deze demo.
    Zou hem (nog) niet meteen de peste PES ooit noemen.

6. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ook net de demo gespeeld.

Ik vind het grafisch nog best goed eigenlijk en dan vooral de gezichten.
    Wel vind ik de loop animatie niet helemaal natuurlijk er uit zien.
    Over het geluid is hier al vaker wat gezegt, het passen klinkt echt voor geen meter.

Ik ga dit jaar toch weer voor beide games, want ik denk wel dat PES ook dit jaar weer het leukste is om samen met vrienden op de bank te spelen (PES 2008 vond ik echt verschrikkelijk maar toch nog ontzettend vaak gespeeld om die reden)

En tja aangezien ik iemand ben die new star soccer echt leuk vond ben ik na het filmpje toch aangenaam verrast met hoe uitgebreid Be a Legend lijkt te zijn.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Nee, precies en daarom ben ik ook geen PES speler. Want je kan simpelweg een beetje rondtikken en maar hopen dat je scoort.

Het is geen zever, het is een mening. Als je niet tegen meningen kan hoor je niet thuis op een forum _O_

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Daar ga je weer! Je hebt je een tijdje netjes gedragen, maar nu komt je intrigerende natuur weer boven ;)
    Maar goed, je zegt dat ik een PESfan onwaardig ben, maar het zou erger zijn als je zo een mening had ZONDER het spel te hebben gespeeld ;)
    Heb jij het al gespeeld? Nee? Hoe kan je dan mij bekritiseren terwijl ik het spel wèl heb gespeeld? Je kan namelijk n.a.v. de demo een héél gefundeerde mening over de gameplay( daar is-ie weer! :D ) hebben...

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat geluid vervelend.Ik ben altijd pes fan geweest en de laatse jaren laten ze me in de steek en nu heb ik er weer geen goed gevoel bij.Misschien verwacht ik teveel.Ik weet het niet.Pes is te arcade geworden voor mij en dat wil ik niet bij een voetbal game.Ik denk wel dat ik het koop maar fifa 09 is de beste voetbalgame vind ik

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het lijkt wel of iedereen vergeet dat de demo van PES 2008 beter was dan het uiteindelijke spel. Als ik dan hoor dat het spel arcade aanvoelt dan ben ik bang dat PES 2009 helemaal niet goed gaat worden.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je kan dat geluid van de bal raken ook zachter zetten, of helemaal uit. Dan houd je wel het geluid van het publiek en ( bij de volledige versie ) ook dat van de commentators. Dan zal het minder opvallen.
    Maar speel het spel gewoon wat meer; dan krijg je er steeds meer plezier in, zoals met alle goede PES-versies was. Ik heb er al aardig wat opzitten via de PC versie en het wordt steeds leuker :)

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    En dat komt van iemand met de naam PRO EVO 6, die de voorkeur geeft aan FIFA. PES09 verliest en krijgt er nieuwe fans bij.

13. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier niet eens om of ik het gespeeld heb. Frappant hoe jij altijd zegt dat bepaalde bugs of irritaties maar demo tijdelijk zijn en in de volledige versie altijd opgelost zijn. Alleen hierom zou je moeten twijfelen aan de representativiteit van dat wat je net hebt gespeeld.

Elke pes kenner weet dat 4 en 5 de sterkste delen ooit waren en dan kom jij hiermee aanzetten. :confused:

HanTerp toch 8)

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En jij bent hier alleen maar aangemeld om lekker te komen zeiken...
    _0/

http://www.jeuxvideo.tv/video/pro-evolution-soccer-2009.html#view

Als de demo zo speelt lijkt het mij iig fantastisch!

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Och, de demo van PES 2008 was een maand eerder uitgekomen en deze twee weken voor de release. Dat zegt wel wat. Temeer daar PES 2008 een unfinished spel was, dus daar zijn ze tot het laatste moment aan blijven knoeien.
    Dat zal nu niet zo zijn. Ik denk dat de demo practisch hetzelfde zal zijn qua gameplay. Je zal zelf wel ervaren dat dat arcade wel meevalt. Ik ben uiteraard heel nieuwsgierig naar jou opinie van het spel.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nu ga je ronduit onwaarheden ventileren; wat jij daar schrijft heb ik NERGENS gezegd! =(

17. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niet wachten om het te spelen. Hoeveel mb is de demo?

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Aha, dus als je 10+ posts hebt kom je hier alleen maar om te zeiken?

De woorden CONSTRUCTIVE CRITISM zeggen jou waarschijnlijk niet veel dan? Ik heb hem gespeeld, vind er geen kut aan. Wat is er daar zo raar aan? Jij vind FIFA niks, nou, lekker boeiend. Van mij post je maar een eind weg, lig er niet wakker van.

Ik kwalificeer jou maar als "De Internet Hooligan". Grote bek via forums maar in't echt... een puber met overgewicht en een bril.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wel opvallend dat jij eigenlijk de enige bent die positief is Han! ;)

20. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ook hoor Rivanov.. waar ken ik jou eigenlijk ook alweer van?

Nog even een vraagje,

er werd verteld dat je nu 3 bepaalde slidingen kon maken. Hoe langer je indrukt op de slidingknop hoe heftiger de sliding?

Ik merk tot nu toe nog geen verschil.

Ik ben echt reuze benieuwd hoe het is om te spelen in de regen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina