Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  2. Snoepert

Snoepert Active Member

Leuk Bevonden:
    0

HO<HO<HO<HO...ik ben ook positief he!!!\o/_O_
    Maar ik ben dan ook de grootste PES Fanboy on the planet en de grootste FIFA Hater!!!:mad::mad::mad:

3. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    de meeste moeten mischien nog downloaden en testen?

We zijn niet allemaal de hele dag vrij

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb de PC-versie gisteren al heel veel gespeeld en vanmorgen een paar op de Xbox en dus zal ik wel een hele gefundeerde mening hebben. Heb ik al iemand gehoord over analoge stick-passing? Over het positioneren van de verdediging? Daar hebben jullie nog geen tijd voor gehad omdat jullie nog niet veel gespeeld hebben :D
    Let op mijn woorden; hoe meer je alles uitprobeerd ( zoals die analoge stick- passing ) hoe meer het jullie bevalt :thumbs:

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Een naam is een naam.Heeft niks bij de gameplay te maken ;)

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    True. :)
    Ik download 'm zodra ik thuis ben en zal dan zelf 's kijken hoe ik het vind.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Op wie heb je het nu weer ? :lol:

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wow weet je hoe chill dat is om een lage voorzet te geven _O_

demo is best goed, krijg nu mn twijfels over welke ik wil :eek:

10. etienn0vic

etienn0vic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben pas rond 16:00 thuis en moet rond 17:30 weer werken, dus veel tijd om te spelen heb ik niet. Gelukkig is het wel bijna weekend.

Jammer dat veel mensen negatief zijn, had toch wel meer positieve reacties verwacht, hopelijk bevalt het mij wel.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Over mij :'-(:'-(:'-(:'-(

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat bericht was gericht aan kdwtje ;) Niet aan jou PRO EVO 6 haha.

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent dus een internet hooligan.:lol:
    Wat je hier soms leest echt grappig

14. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Steken spelers nu een hand op als ze een pass willen?

Wie ben jij?

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tyah, ik word hier belaagd door die gast omdat ik m'n mening geef? Het moet niet gekker worden.

Ik vind PES 09 gewoon niet lekker spelen, misschien iets te simpel? Ik zeg alleen dat het steeds verder van de succes formule afdwaalt.

16. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je nieuw bent maar hier op xbw gaat dat eenmaal zo elk jaar. ;)

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ah dan is het goed ;)

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    FIFA ZUIGT!
    PES ZUIGT!

Het SNES spel International Superstar Soccer roeleerd! Ode! _O_

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    SENSIBLE SOCCER!!!

20. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Zoals elk deel bij de PES versie moet je echt weer even wennen. De eerste paar potjes zijn vaak zeer Negatief bij mij. Veel schelden en flippen, maar uiteindelijk als je het onder de knie hebt is het zeer relax.

Bij deze versie heb ik dat TOTAAL niet. De gameplay lijkt veel op PES 2008, maar dan op een iets lagere (realistischere) snelheid. Ik heb het idee dat ze met de animaties iets meer de kant op zijn gegaan van Fifa het ziet er allemaal mooi uit met de feel van PES. Ben zeer tevreden met deze versie en de vrije trappen kunnen eindelijk normaal genomen worden. Minpunt is nog steeds dat de speler stilstaat na een genomen vrije trap. Dus als je die in de muur plaatst kan je hem niet nog eens vol schieten. Je moet wachten tot je mannetje klaar is met neuspeuteren. Dit had PES 2008 ook al, maar is niet echt een groot minpunt.

Ik kan na het spelen van deze demo niet begrijpen dat mensen Fifa 09 echt beter vinden. Dit voelt aan als voetbal en het is realistischer geworden dan PES 2008. Het nadeel van Fifa 09 is vooral die ballon waar je mee schiet en het onrealistische doodleggen van elke bal die je breed geeft van elke B-speler in het spel. PES heeft dit niet. Mooi is om te zien dat als Robben de bal krijgt de hele verdediging schrik krijgt voor een dribbel. Dat is toch wat PES voor heeft op Fifa. Je hebt het idee dat je met Robben speelt niet met een poppetje dat eruit ziet als Robben. Door de special abilities van PES kan je ook die abilities geven aan bv. Marcellis van PSV. Maar dit is al een oud PES gegeven en heeft niks met de 2009 versie te maken.

Iritante aan de demo is dat je een filmpje moet kijken om nog eens te spelen. In het filmpje leggen ze een mode uit die mij veel meer interesseert dan de Fifa 10tegen10. Ik ben bang dat Fifa F'jes voetbal word. Een kudde voetballers die over het hele veld gaan zwerfen. PES heeft de be a legend mode ook online. Je kan dus met 4 legends tegelijk in een team spelen. En krijgt punten als je mooie combinaties maakt met elkaar en goals scoort. De andere spelers worden bestuurt door de comp en je kan aangeven wanneer je de bal wilt. Heb dit niet kunnen spelen want het zit niet in de demo, maar hopelijk werkt het goed.

Al met al. PES staat nog steeds voor op Fifa, ik ben wel een PES man, dus Fifa junkies moeten zich hier niets van aantrekken. Maar ik denk dat elke PES fan toch wel tevreden is met deze versie. Ik iniedergeval wel. Maar zoals met elke PES, het is weer even wennen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina