Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    @Rampy

Juist, dat was nog eens een voetbalspel IIS Deluxe vriend.
    Met Cicinho langs de lijn en dan op t laatste moment voorgeven, ging er geheid over de keeper heen in.

Overigens ben ik ook positief hoor, voor degenen die zich vervelen, lees mijn stukje maar 2 pagina's terug.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Of die mooie hak bal over de keeper heen, oooh wat waren dat heerlijke tijden zeg! Geweldig!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toen was het pas realistisch ;)

4. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    haha, nou cker realistisch;). Maar wel leuk

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    @Wixx

Dat mag dan wel kloppen. Maar een Robben, Ronaldo, v. Nistelrooy of v. Persie is gewoon ... kut. Die spelers hebben overal een extra puntje op hun skills zitten. Verschrikkelijk! Ze zijn niet te stoppen en al die ballen van hun komen goed. Dit is in FIFA en PES ook niet goed. Een verdediging hoort niet te schrikken van een Robben want als dat het geval is bonjour je 'em zo d'r doorheen.

Blijven staan! Dat moeten ze.

Overigens zeg jij wel iets over de ballon bal in FIFA, maar de bal in 08 voelde ook aan als een stuk lood haha

6. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Snap exact wat je bedoelt; hoop dat ik het met je eens kan zijn.

Al verschillen tussen de 360 en ps3 versies ontdekt?

7. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54

Ligt het aan mij of bedoel je nu eigenlijk (gelet op de rest van je verhaal):

Bij deze versie heb ik dat TOTAAL wel.

Anders is het onbegrijpelijke post.

8. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat maakt het nu zo moeilijk om de overstap te wagen tussen beide games....
    Je moet de correcte schoenen aan doen anders breek je je tenen... :)

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt :) 1-0 voor jou 8)

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    @ Rampy

Dat is een persoonlijke mening. Ik vind het uitdagend als een ronaldo aan de bal komt om hem dan zo te verdedigen dat hij er niet langs komt. Dan ga ik niet de verdediger vlak tegen hem aanzetten want dan komt hij er zo langs. Dat moet je doen door de afspeelmogelijkheden dicht te lopen en hem bv naar de zijkant van het veld te lokken. Ik vind dit in PES super uitgewerkt. Je weet gewoon dat je bv. Adriano niet moet laten schieten als hij 2 meter ruimte krijgt. Maar dat is een persoonlijke mening.

@hully

Ik bedoelde dat ik normaal ga flippen bij een nieuwe PES, dit heb ik totaal niet. Dat je nog steeds moet wennen is wat anders dan flippen.

@Rampy alweer

Nooit gehad dat de bal een stuk lood was, als de speler achterover hing ging de bal gewoon hoog. Zelfde als de speler voorover hing dan ging de bal netjes laag.

On topic:

Iemand die zegt dat de graphics van PES zuigen mogen eens de free camera gebruiken in een replay. Jezus wat ziet dat mooi uit, inclusief out of focus als iets zich buiten het brandpunt bevind.

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  11. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Ok, maar ik zou dat een nadeel vinden ipv een voordeel. Zoals Han aangaf: het moet een tijdje duren voordat je echt dat gevoel krijgt. Als dat gevoel er al in de eerste potjes is dan
    A) vermoed ik een gebrek aan diepgang voor de langere duur of
    B) er is (te) weinig veranderd t.o.v. van het vorige deel.

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Diepgang was er ook in PES 2008, dus als punt B klopt dan klopt punt A niet.

Het is wel iets veranders dus je moet even wennen, maar het is niet groot.

Ik ben waarschijnlijk de enige gamer die als het goed is geen verandering wil zien. Ik hoef GEEN verandering. Voor mijn part geven ze me PES 2008 met nieuwe rosters en een goede online gaming experience (ook 2tegen2) en ik ben tevreden. Maar iedereen wil altijd verandering. Ik word waarschijnlijk te oud voor deze rotzooi :p

Zelfde geld voor Halo, Geef mij Halo 1 op xbox live en ik speel het weer helemaal plat.

13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    daarom staat er ook OF

14. colinxbox

colinxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar kan je nu met deze PES 2vs2 Online dus naast elkaar op de bank online en met zijn tween op xbox live tegen nog 2 anderen ? ;)

15. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    volgens mij 2 x ja (bron: HANTERP)

kan iemand mij tegelijk het antwoord geven of je in FIFA 09 in lobbies kunt terechtkomen waar je uitsluitend 2 vs 2 kunt spelen, zoals bij PES5?

16. colinxbox

colinxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou ik ook wel willen weten of dit ook bij fifa09 mogelijk is ?:p

17. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Om even te muggenziften. Dat zou betekenen dat er geen diepgang zit als ze totaal iets anders deden dan PES 2008? Want er zal vast wel een andere manier zijn om diepgang te krijgen die wij gewoon nog niet kennen.

Maar hier kunnen we nog uren over verder zeiken. Ik vind het gewoon een goede versie tot nu toe. Geen slowdowns. Je kan hetzelfde als PES 2008 maar dan op een lager tempo. Dus de schijnbewegingen die je kan maken met gewoon goed de knopjes te gebruiken zitten er nog steeds in, alleen iets langzamer. De spelers zijn van de doping af zeg maar.

Misschien dat ze het tempo lager hebben gelegd om de online experience beter te krijgen. Maar time will tell. Fifa heeft me enthousiast kunnen maken, PES heeft me dit jaar overtuigd.

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    2 vs 2 online betekent op vier verschillende plaatsen on-line tegen elkaar spelen ja.

19. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Demo is er te laat. Heb ondertussen al fifa 09 gisteren gehaald en ben niet van plan 2 voetbalgames te kopen dit jaar.... voor het eerst sinds 8 jaar dat ik weer fifa speel..en ik moet zeggen als (voorheen) groot fan van PES, dat fifa geweldig speelt. succes met jouw keuze als je die nog moet maken :thumbs:

20. RastafariMan

RastafariMan NWO 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    4
    Hoi,

Mijn naam is Henk en ben een PES FANBOY van het eerste uur.
    Ik heb deze keer ook Fifa 2009 gehaald.

Ik heb sinds Fifa 98 geen 1 Fifa spel meer aangeraakt, maar deze keer vind ik de verbeteringen zo goed dat het me leuk lijkt om hem te spelen. 10 vs 10 bijvoorbeeld met een soort clan lijkt me leuk.

Pes zal ik waarschijnlijk ook wel weer halen, maar echt van harte doe ik het deze keer niet, ze moeten eens van die oude engine af komen en het spel weer van scratch opbouwen.

Mijn favoriete deel blijft Winning Eleven 6 Final Evolution deze is alleen voor de japanse markt uitgekomen en was tenminste echt simulatie. Als ik beter dan de ander was dan kon ik dat ook laten zien. Als iemand het spel net een jaartje speelde tikte ik hem helemaal weg. Bij de laatste 2 versies is het gecheat van de CPU zo erg dat zelfs een beginneling bijna van je kan winnen. ( daar kan ik zo kwaad om worden )

Ik speel PES al sinds dat hij op de ps1 uitkwam en dat was de versie met alleen de J-League clubs erin (1995)

Wisten jullie btw ook dat Wiining Eleven altijd veel meer simulatie was dan PES? Ze maakte PES klaar voor de europese markt en die maakte ze altijd net wat arcade achtiger.

Winning eleven 6 FE met WeDoIT patch was het ultieme voetbalspel met japans commentaar natuurlijk!!!!

GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Hoop ooit nog eens dat die goede tijd met Konami terug komt!

Heb zelfs nog een PS1 met het spelGoal Storm ( europese versie van Winning Eleven 1! )

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina