Hoi,
Mijn naam is Henk en ben een PES FANBOY van het eerste uur.
Ik heb deze keer ook Fifa 2009 gehaald.
Ik heb sinds Fifa 98 geen 1 Fifa spel meer aangeraakt, maar deze keer vind ik de verbeteringen zo goed dat het me leuk lijkt om hem te spelen. 10 vs 10 bijvoorbeeld met een soort clan lijkt me leuk.
Pes zal ik waarschijnlijk ook wel weer halen, maar echt van harte doe ik het deze keer niet, ze moeten eens van die oude engine af komen en het spel weer van scratch opbouwen.
Mijn favoriete deel blijft Winning Eleven 6 Final Evolution deze is alleen voor de japanse markt uitgekomen en was tenminste echt simulatie. Als ik beter dan de ander was dan kon ik dat ook laten zien. Als iemand het spel net een jaartje speelde tikte ik hem helemaal weg. Bij de laatste 2 versies is het gecheat van de CPU zo erg dat zelfs een beginneling bijna van je kan winnen. ( daar kan ik zo kwaad om worden )
Ik speel PES al sinds dat hij op de ps1 uitkwam en dat was de versie met alleen de J-League clubs erin (1995)
Wisten jullie btw ook dat Wiining Eleven altijd veel meer simulatie was dan PES? Ze maakte PES klaar voor de europese markt en die maakte ze altijd net wat arcade achtiger.
Winning eleven 6 FE met WeDoIT patch was het ultieme voetbalspel met japans commentaar natuurlijk!!!!
GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOAL GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Hoop ooit nog eens dat die goede tijd met Konami terug komt!
Heb zelfs nog een PS1 met het spelGoal Storm ( europese versie van Winning Eleven 1! )
Laatst bewerkt: 2 okt 2008