Pro Evolution Soccer 09 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lers88

lers88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het rennen er weer gruwelijk achterlijk uitzien

2. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    benieuwd hoe de ps3versie wordt ervaren..

3. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    winning eleven speelde altijd beter dan pes ja :D
    Leuke tijden waren dat, patches downloaden voor de ps2 :D

Ik heb dit nergens op zwart en wit gezien, niet hier en niet op osn forum.......

Hoe weet je dit zo zeker?

Indien aanwezig en lagloos, dan wordt het echt top \o/

/Mod Voortaan de [​IMG] knop gebruiken ipv dubbel te posten. -/- Alonso

Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2008
  4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah,

Als het lagloos is en 2vs2 op verschillende consoles dan ben ik daar wel heel blij mee. Maar als de snelheid ook maar in de buurt komt van PES2008 dan ben ik er wel snel klaar mee. Ik speel nu weer PES 6 op de 360 en dat is pas voetbal. Dat PES2008 is echt belachelijk slecht. Zo snel en totaal geen balans. PES6 bracht weer een glimlach op mijn gezicht. Ik ben wel benieuwd hoe ik zelf de snelheid van de demo vind. Hoewel ik ook vind dat de demo van PES2008 NIET hetzelfde speelde als de uiteindelijk retailversie. En dat vind ik vreemd.

Ik speelde ook inderdaad altijd WE gepatched en wel. Ik heb alle originele versies van WE gewoon nog thuis liggen. Prachtige games en beter dan PES.

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax.... lees de post van Zlatan op digitaalgras maar. Hij is - zoals je weet - een van de betere spelers en hij onderschrijft mijn verhaal grotendeels. Het is echt langzamer!

Technotic, Konami heeft me zelf per telefoon verteld over 2 vs 2, dus als het niet zo zou zijn weten ze het zelf niet eens... geloof me, het klopt :)
    Voor ieders gemoedsrust heb ik iemand gemailed die het volledige spel gespeeld heeft, inclusief online!

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Nu hopen dat ze de spelers die een game voortijdig verlaten online ook eens straffen. En zwaar. Dan heb ik het over een gast langs sturen met een vecht baviaan.

Wat word ik daar altijd moedeloos van.

7. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54

held

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In de Engelse PSN Store is de demo nu te downloaden voor de PS3. In de NL Store zie ik hem nog niet staan.

9. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    wees blij dat iemand moeite doet om info te achterhalen, ipv deze domme opmerkingen van jou

10. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vechtbaviaan :lol::lol::lol::lol:

Inderdaad...aanpakken die quitters.

11. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    lullo, als je mijn post-reacties op en met HAN ziet, zou je vatten dat met Held echt Held (min of meer) wordt bedoeld.
    Eikel ! (dat laatste naar jou toe is wel lullig bedoeld)

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik had het idee dat hij het positief bedoelde hoor....

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    De demo speelt slechter dan PES2008.Jezus wat bewegen de spelers raar en bijna elke steekpass neemt hij aan !!
    Ik denk dat ik dit jaar voor FIFA 09 ga

14. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Hey Han, ik heb gisteren fifa 09 gekocht voor de 360 en zal PES2009 (afhankelijk van de ervaring) voor de PS3 halen. Heb jij hem al op de 360/ps3 gespeeld (de pesdemo dan te verstaan) en is het wat? Vind fifa erg gaaf, al kom ik er moeilijk in. Hoop dat Pes echt beetje terugkomt...

15. X-Seventeen-X

X-Seventeen-X Forum lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo vind je em zo slecht spelen? Ik vind dat de spelers ongeveer gelijk bewegen aan de spelers in PES 6 hoor, misschien nog iets beter zelfs, minder houterig. T aannemen heeft ook de goede snelheid.

De steekpass vind ik juist realischtischer, eerst gaf ie em blindelings altijd, en kwam ie vaak tegen een verdediger aan. Nu moet je als verdediger gewoon goed opletten, de steekpasses zijn wat realischter geworden imo.

16. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog twee hele lange uren voor ik de demo kan spelen. :mad: Ik zie dat ze eindelijk weer lekker groene grasvelden hebben, dat is een pluspunt.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik heb de PES demo voor de Xbox al gespeeld. Hij speelt fijner dan de PC versie, maar bij mij komt dat omdat de settings voor de PC mijn resolutie op 1024x768 zet en dan ziet het er niet zo goed uit, natuurlijk. Verder is mijn gampad op de PC iets minder 'responsive', wat ook even anders liep, dus de Xbox 360 versie is voor mij wel de betere, maar iemand met betere systeemeisen zal daar mogelijk anders over denken.

18. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Nou hij is ge preordered hoor. Nu rustig wachten tot de 16de.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, geen demo voor mij. Telkens als er "Shin DvD signed in to Xbox Live" onderin in beeld komt, loopt het scherm vast. En geen Ring of Death. Heb ik echt nog nooit meegemaakt, wat moet ik daar nou weer mee :mad:

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina