FIFA 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je 360 rechtop zetten ( verticaal ) wil af en toe ook wel eens helpen. Microsoft adviseerd dit ook omdat de 360 niet gebouwd was om horizontaal ( lees : WTF!?) neer te zetten.

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in een potje?

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm Manager Mode kan me nog niet echt boeien, geef mij dan maar Football Manager. Ach, online en offline is het gewoon de beste footie die ik ooit heb gespeeld. Al blijf ik het zonde vinden dat er niet zo'n vette Edit mode inzit zoals bij PES5 oa.

4. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox doet het gelukkig weer na een paar uur stekker eruit gelaten te hebben. ik heb ook regelmatig last met fifa dat disc unreadable is. kan mijn lens ook kapot zijn??

5. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is het wachtwoord voor de xbw competitie? Lijkt me leuk

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    zijn geen nullen ;)

8. Torres

Torres Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vraag ik me ook al af, bij 2008 echt veel potjes gespeeld met aangeweze teams inplaats van zelf kiezen, heb net heel het menu is doorgekeken maar kan niks vinden.

ben bij Be A Pro season international van nederland :9

9. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen hebben jullie ook zoveel last van bugs in de pro-carreer mode.

1
    Nadat ik mijn speler heb aangemaakt..loopt er plotseling nog een speler met precies dezelfde naam.

2
    Topscorers en Seizoensreslutaten kloppen niet.
    Ik speel met Juve en heb alle wedstrijden gewonnen. Toch sta ik op de 17e plek en staat er bij de stats dat ik geen enkele keer heb gewonnen.

3
    Ik score gemiddeld 3 x per wedstrijd en nog sta ik nog niets eens in de top20 en die hebben pas 3 keer gescoord in totaal

4
    Mijn punt van speler van de match. Als ik in een wedstrijd 6 keer scoor en dan een 9.8 krijg ..hoe kan een verdediger dan een 10!!! krijgen terwijl er bijna geen aanvallen waren?

Nou ja..ik hoop dat ze het snel fixen

10. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @ lupaie

Dit zijn GEEN bugs. Als je zelf iemand aanmaakt begin je namenlijk bij de reserven van je team.

Hierdoor sta je natuurlijk niet bij de top 20 en in het klassement etc...

Bij de reserven in je team zijn willekeurig namen gegenereerd door Fifa, hierdoor kom je wel eens namen tegen als J.Robben of B. Dembele.

Zo snel mogelijk naar de A kern is de boodschap! ;)

11. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Even een vraagje ik speel in de xbw competitie van vikortje. Ik speel met inter moest tegen AC Milan. Win ik 3-0 begint die gast te miepen inter haha, etc dat het lag aan inter dat ik win? Maar ac milan en inter zit toch weinig verschil tussen als je naar de namen kijkt? En de stats van de team.. gast zal we niet tegen zijn verlies kunnen.

12. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe join ik die FIFA 09 club? Moet ik een invitation ofzo krijgen?

13. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie was dat dan? Kinderachtig gewoon, Inter en AC zijn gelijkwaardig en alsnog, wat maakt het uit?

Ja, lees dat topic door ik ga vanavond de uitnodigingen opsturen. Vanavond paar potjes doen trouwens?

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dat is wel erg slim inderdaad , ga ik denk ik ook doen gewoon dag later omruilen huppa nieuwe live season :9

15. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hoe kan je de tenuenummers veranderen in managermode?

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik 10 vs 10 online spelen dan ? of is dat alleen mogelijk via een "club"?

17. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kunt eventueel gescout worden door iemand die je wilt hebben. Het is niet zo dat je per se zelf moet zoeken.

18. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe schiet ik eigenlijk een vrije trap hard? ik schiet altijd met de binnen kant

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kan je online 2 vs 2 doen. Dus met zijn 2-en op 1 xbox online tegen 2 anderen? Zo ja, hoe? Kon het tot dusver niet vinden.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ga nu even fifa doen, tot kwart over 7, dus als iemand een potje wilt doen, heel graag! invite me maar ;) Verder ben ik pas weer thuis om half 10 ongeveer, mensen die dan nog zin hebben in een potje?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina