FIFA 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel wel gewoon op dat normale beeld, vind dat veel meer sfeer hebben.
    Ook lukt het mij aardig te scoren bij Mancherster United.

Probeer is de RB toets te gebruiken wanneer je schiet. En je Schotprecisie te verhogen. Dit doe je door bij het hoofdmenu op X te drukken.

2. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    :eek::eek:_O__O_

Bedankt!

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Be A pro moet je gewoon op de standaard camera houden vind ik, veel leuker. Af en toe heb je gewoon een wedstrijd waarin je scoort en soms wilt niets d'r in. Gister 4-0 gewonnen, 4x gescoort. En vandaag net 6 schoten op doel 0 der'in.

Zit trouwens nu bij het eerste elftal en gemiddelde rating 8.5 en al één seizoen doelstelling gehaald (8x scoren). Vind het zeker vet :thumbs: krijg alleen nooit een vrije bal mee, en soms op de raarste momenten -

4. Torres

Torres Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij BAP 1 interland gespeeld, jong oranje-new zeeland 6-0 3 goals 3 assist :9
    wel leuk het wilhelmus in het begin

5. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    wat is BAP sorry als het een domme vraag is.

6. Torres

Torres Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Be A ProO-)

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja wist het eigenlijk al ;) maar ik dacht misschien afkorting voor een team.

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk Be A Pro , zomaar een wilde gok :9

mensen al 10 vs 10 gespeeld online ? en wat waren jullie bevindingen ?

/Mod Nogmaals, gebruik de [​IMG] knop ipv dubbel te posten. -/- Alonso

Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2008
  9. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Met vreemden is het niet super ofzo. je krijgt niet vaak de bal en het is een rotzooi. met een club denk ik dat het een heel goede mode is.

10. Bernardo

Bernardo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik net na de media markt gaan, denk voor zekerheid nog maar even men rekeneing controleren. Ja hoor, saldo 47 euro.:'-(

11. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    leen je tog wat.

12. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 9 jaar eindelijk weer FIFA gekocht :)

Trouwens Be a pro begonnen als centrale verdediger, vrij lastig om daar een hoog cijfer mee te krijgen :p

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  13. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik me nu al tijden afvraag(ook eerdere fifa's) maar nu vraag ik t eens, is er een menuutje waar je ook mensen kan wegkopen bij clubs, of tenminste buitenlandse spelers kan kopen? Want dat lijkt me toch een stuk realistischer:D
    en ik speel met ADO in de coach mode, maar die beginnen met 2 sterren. worden die 2 sterren er over een tijde dan 3 of 4 als ik bijv. hoog eindig ofzo? ik had wel fifa 07 en 08, maar daar verdiepte ik me nooit zo in transfers enzo, ben ik nu wel van plan vandaar:)

14. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Er zitten volgens mij nog wel wat bugs in het overtreding/kaarten systeem.

Ik heb nu al 2x gehad dat mijn tegenstander na zijn gescoorde doelpunt een gele kaart kreeg.

Ook was ik net vanaf de middenlijn doorgebroken met Messi en ging alleen op de keeper af. Ik loop 10 meter en er wordt afgefloten. Ik denk WTF!? Voordeel scheids! En wat gebeurd er, mijn Milito krijgt geel maar ik krijg wel een vrije trap mee... :confused:

Vreemde dingen... |:-

15. Torres

Torres Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja als je bij manager mode in het menu kijkt bij stransfer centrum :) daar kun je gewoon spelers kopen uit andere landen enzo.
    of die sterren ook meer of minder worden weet ik eigenlijk niet, het lijkt me van wel

16. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hunterlaar heeft nu een rating van 84 en hij lijkt nog steeds nergens op:'-(

Fernando torres ziet er wel een stuk beter uit en hij heeft eindelijk de rating die hij verdient

17. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ik vind het wel erg triest dat in Ajax bijna niemand een echt gezicht heeft.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik had vanochtend ook een vet potje, 1-6 verloren!! Ik ben zo slecht, ik kan echt niet scoren. En hoe moet je een beetje goed koppen? Krijg alleen suffe ballen van mijn hoofd.

19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Is geen bug, dat is als er de voordeelregel wordt toegepast er daarna nog steeds een gele kaart voor gegeven wordt ;)

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ik word gek van het nederlandse commentaar. MAAR HOE EN WAAR PRECIES KAN IK HET VERANDEREN IN HET MENU????? Heb me scheelgezocht kan het gewoon niet vinden. En als ik de taal op engels zet als je het spel opstart... heb ik nog nederlands commentaar!!?? IEMAND??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina