Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe de mijne weg dus als iemand iemand nog interesse heeft: Klikkerdeklik

2. Ogre

Ogre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin ff wennen,maar naar mate je verder komt wordt het steeds beter,de slomo herhaling is super<net Bioshock uitgespeeld en was een beetje bang dat dit zou tegenvallen,niet dus.

Terug naar het front!

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben gister pas begonnen met het spel. Een half uur gespeeld en wat ik speelde beviel mij uitstekend! Mooie Hollandse landschappen en erg cool dat je meteen de leiding hebt over een MG42 squad! Verder vind ik de verhaallijn nu al geweldig, het heeft meteen een hoog BoB gehalte en dat juich ik alleen maar toe \o/

Ps. Ik heb nu al een paar rake granaten gegooit, maar nog geen enkele slowmo gehad en ook nog geen ledematen zien vliegen... Gore staat aan btw. Ligt dit aan mij of?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is gewoon toeval, komt vanzelf wel, bij mij gebeurd het ook niet altijd.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ook tof dat Dale Dye, net als in BoB, de stem en de looks van Col. Sink voor zich neemt :D.

6. JT1608

JT1608 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfelen of ik deze game moet hebben
    ik wil fifa en gow 2 en fallout ook nog halen

is dit een musthave?

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Zit Sink in de game :eek: \o/ Zag dat de postbode was geweest met de game... maar ik was niet thuis. Ik ga vanmiddag naar het postkantoor om te kijken of hij hem al af heeft gegeven daar, anders morgen ophalen

8. Ogre

Ogre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind van wel,maar wanneer je twijfelt,koop hem 2ehands of bij Bart Smit,kun je zaterdag gekocht maandag nog ruilen.

9. JT1608

JT1608 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okeej bedankt voor de tip
    ik hou wel van tactische shooters een vriend van mij had em op de PS3 maar vond em niks aan en toen ben ik gaan twijfelen
    ik ben ook een sucker for graphics ziet ie er een beetje vet uit bijvoorbeeld als je headshot maakt en omgevingen enzo.

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kijk je toch bij die vriend of je em vet vind?
    Ik had laatst nog een headshot gemaakt, in slow mo. Ik liep op het lijk af, bleek dat ik zijn hele schedel kapot had geschoten. Zijn halve gezicht was dus verdwenen:thumbs:

11. JT1608

JT1608 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die vriend van me heeft em teruggeruild
    dus kan niet meer kijken
    dat headshot-effect is wel vet
    eerst maar eens de achievements voor GoW halen en dan verder kijken
    Tijd zat

12. Ogre

Ogre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van de eerste tien minuten en het spelen van het eerste level was ik verkocht.

Ik ben een doorgewinterde MOH en COD speler maar dit is echt geweldig!

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heerlijk spel, weer lekker BiA

14. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Het is inderdaad een heerlijk spel, je krijgt ook nl. echt het gevoel dat je middenin de actie zit! Ben ik overigens hier de enige die terug gaat naar het vorige checkpoint wanneer één van mijn mannen dood is? :p

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Doe ik ook hoor!

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Je bent niet de enige hoor ;) Ik doe dat zelf ook :p De game valt mij inderdaad erg mee :D Vind het nog steeds erg tof! Ik weet niet of ik al bij het einde ben (vrees het wel) maar geniet nog steeds :D Ik vind het alleen wel jammer dat ik niet meer precies weet hoe het verhaal in 1 en 2 ging. Je ziet regelmatig een terugblik, maar ik herinner met niet meer wat er nou aan de hand was...

17. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij de 3e missie op authentiek:D

18. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar dat ze de crosshair weghalen in "authentic" mode, vooral omdat je vanuit dekking niet je vizier kunt gebruiken.
    Word een beetje willekeurig rondsproeien zo, vooral de solo levels.

Tussen Casual en Veteran merk ik eerlijk gezegd nauwelijks verschil.

19. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het ook mee eens. Ik weet niet hoe ze het anders op zouden moet lossen. Nu is het een beetje op de gok vanuit dekking schieten.

En wil je accuraat schieten, dan zul je door je ironsights heen moeten kijken.:)

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Echt, wat een game :D Hele avond zitten spelen. Het verhaal volg ik niet zo, wat was dat ook alweer dat Leggit tegen Baker had gezegd? dat ben ik totaal vergeten. En waar was dat waar Leggit die engelsman tegenkwam? Leggit ging bij Hill 30 dood toch?

Valt me een beetje tegen van mezelf, heb 1 en 2 toch wel een aantal keer uitgespeeld...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina