Voor dat je denkt het volgende ingewikkelde tournooitje.. Dit is heel simpel. Je gaat naar het xbox live menu, dan kies je online league, dan zoek je op xbw. Dan zie je de cup met de naam ''xbw'' staan. Er zit een lock op aangezien het alleen voor xbw-ers is. Het password is: oo7 Je kan 3x tegen elke tegenstander spelen met 5 minuten per helft. Post hier je uitslagen, belevenissen en vragen over de league cup!
Viktortje007 - Ralluf 4-3 Viktortje007 - Ralluf 0-1 Viktortje007 - Ralluf 5-0 Viktortje007 - ProEvoGamer 2-0 Viktortje007 - Kontschopper 1-0 Viktortje007 - Kontschopper 2-0 Viktortje007 - Kontschopper 2-1
Raar, als ik mee wil doen krijg ik te zien ''Je hebt een beperking op je gamertag waardoor je niet mee kan doen'' Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Gister met ado verloren van man city met 2-1. 1e helft 0-0 en daarna in de 2e helft gelijk een doelpunt tegen door een fout van mij. Nog goed teruggekomen naar 1-1 alleen toen werd de druk wat groter en werd het toch nog 1-2. Jammer, maar het ging wel lekker!
heb er 16 gewonnen 3 verloren en 1 gelijk maar het is best lullig want in 1 wedstrijd waar het na 10 minuten 0-0 stond liep de xbox vast en dat telt als een verlies...