Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh okay zo ver had ik et dus niet gezien alleen dat er de optie was, thnx voor het helemaal ophelderen!

    -

    Ik vind trouwens de soundtrack van Saints Row nu dus al veel beter dan GTA4 nu ik de 80's classic music zender heb gehoord met songs als oa the Final Countdown, Karma Chameleon, Down Under, fantastisch gewoon om die muziek op te zetten. :D
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Is de soundtrack al bekend dan? o_O
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand? Het gaat over die inlay actie.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Check de site, daar kun je het uitproberen. Het zijn iets van 6 stappen waar je alleen voorbepaalde elementen erin kunt plaatsen.
     
  5. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik kan hier vanaaf of morgen ochtend wel ff alle nummers opzetten die in het spel zitten. Aangezien de probeer versie 8) al binnen handbereik ligt.

    Vind het persoonlijk wel tegenvallen hoe het spel dr tot nu toe uitziet maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk is. Integendeel, je kunt je karakter zo naar je eigen keus maken dat dat al een eigen spel op zich is. Als je een wijf wilt zijn kan je ook kiezen voor hoerenloopjes en hoeren make up. Ook het creeren van uitlatingen kan je zelf toepassen zoals: de middel vinger omhoog of roepen "I am the best" of je kan er voor kiezen om de uitdrukking spank me te gebruiken erg vet gedaan allemaal.

    /Mod Geen posts of info over illegale versies aub. Post je dat wel, dan maak je kans op een OW+ban tot aan de release. ~Arjan
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar zijn die stappen ook hetzelfde als wanneer je de code die je van bol.com krijgt invult? Anders hoef je hem toch niet te pre-orderen?
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    "I Luv It" - Young Jeezy
    Hands Up" - Lloyd Banks

    Nee wtf, dan krijgen we straks ook nog G-Unit en Gay Wayne ofzo. :'-(
    Die van Saints Row 1 was _O_ met oa' Rakim, Mathematics, Exile en Likwit Junkies. Mag hopen dat er ook weer gewoon zo'n zender inzit. Gelukkig zit Nas er wel in! _O_
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    heb gehoord dat de stad niet veel is verandert tov saints 1.. Klopt dat?
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  10. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is altijd nog ClassicFM!;)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Beter toch. Zo hoort dat ook. Niet dat je in de zelfde stad bent die er ineens helemaal anders uitziet....
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat was The Mix, die vond ik ook echt geweldig :D Die ga ik zeker veel luisteren :+ Nu nog The Police - Message in a bottle en dan komt het goed :cool:

    Nee, we zaten een live stream te bekijken (nl.justin.tv/digi7) en hij had radiozenders opstaan in de auto.

    Ik vond de soundtrack van SR1 over het algemeen echt schijt. Helemaal géén bekende muziek gewoon.

    Van wat ik tot nu toe gezien heb op de live streams valt dat heel erg mee. Drie kwart van de tijd herken ik de omgeving niet. En ik heb SR1 veel gespeeld. Heel veel.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ik heb deel 1 zelf niet, maar kijkende naar de tracklist is die soundtrack verre van schijt.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd zaten goede nummers tussen.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Allemaal onbekende nummers zo wat. Noem is 1 bekende artiest (en aangezien bekend nogal relatief is laten we zeggen: die wel eens op tmf/mtv komt), die in SR1 zit.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Wacht dan ff. Maar sowieso is bijna alles wat op tv komt toch al bij voorbaat poep :+

    Fall Out Boy, Iggy Pop, Clipse, De La Soul , Xzibit om er een paar op te noemen.

    Maarja, zoals ik dus al zei: Ik heb liever de "onbekende" artiesten dan die troep van tv.

    De hiphop in SR1 bijvoorbeeld is tenminste voor het overgrote deel goede hiphop en niet die bitches bling bling zing zing troep van tv.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    De La Soul en Xzibit ken ik wel jah. Xzibit heb ik helemaal niet gehoord btw. Dat zal wel aan mij liggen dan.

    Maar sowieso bestaat er nog andere muziek dan hiphop en die was schijt in SR2. Geen goede rock zender zat er in bijvoorbeeld. Dr moet een modern rock zender in eigenlijk, een classic rock zender, etc. Maar The Mix FM (oid) zit er wel in iig en dat was iig lekkere 80's style muziek :D Maar een goede rockzender heb ik in SR2 nog niet voorbij zien komen dus ik vrees het ergste.

    Ik ga hem waarschijnlijk toch maar op gamehubs bestellen. Die 25 euro is me toch wel een paar dagen wachten waard.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Andere zenders buiten de Hip Hop zender van Saints Row waren niet zo super, maar juist die zender met Hip Hop was zo sterk.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow, ik vind het vreemd dat je er zo over denkt! Ik vond dat er in SR dus juist zo'n goeie moderne rockzender inzat. Ik ken de naam niet meer, maar het was die met Fall Out Boy. :+ Dat was een zender vol Europees-klinkende, moderne rock. Ik was juist blij verrast dat de muziek mij toch aansprak, want de game was zo gangster als wat.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ezzy FM zit er dit keer toch niet meer in? :'-(

    Dat was namelijk de enige zender die ik altijd op had...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina