[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt me niet aangezien er al maps voor DT gebruikt worden, dus als ze in ranked zitten worden ze uiteindelijk gratis.
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Je zou nu weer xp moeten krijgen, maar de xp die je zou moeten krijgen in de eerdere matches krijg je niet alsnog.

    Dat je het even weet :)
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik koop die mythic map pack wel eerst... vind die van legendary nietzo bijzonder

    waar kan je een eigen game mode maken?, bij de forge kan ik niets vinden.
    ik wil namelijk zoiets als rocket race maken, maar dan voor offline.
    bij de forge kan je alleen maps maken geloof ik.
    weet niet eens zeker of t wel mogelijk is.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu weet ik zeker dat ik straks die maps ga kopen:D, Team snipers ownt \o/
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je moet naar custom game en dan X drukken dan kan je alle settings veranderen en dan kan je opslaan.

    Bij halo 2 vond ik dat wel beter :eek:
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Klopt!

    Ik heb idd ook het gevoel dat de Legendary mappack niet gratis word zoals ik al zei. Is het wel zo, dan heeft het je 7 euro gekost o.i.d. Dan is er nog geen man overboord hoop ik ;).

    Ik ben dit weekend ook weer ff online als het EXP verhaal weer goed is, ik baalde daar wel even flink van.
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    klopt daar kon je heel veel dingen doen dat was leuk, maar werd volgens mij niet zo vaak gebruikt
     
  8. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje

    Hoe zit het nou precies met die online games? Wordt 1 van de mensen aangewezen die dan de game 'host'? Of wordt je gewoon met zn allen op zo'n bungie server gepleurt?

    Ik vraag dit omdat er in sommige games vet veel lag is en in sommige helemaal niet..
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1 iemand wordt aangewezen om de game te hosten. Hierdoor heb je soms wel lag en soms niet.
     
  10. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, en wordt dat willekeurig gedaan of wordt de speler met de beste internetverbinding gekozen?

    //EDIT
    En is dit bij alle spellen op xboxlive zo?
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    de beste internet verbinding.. natuurlijk kan het voorkomen dat 1 iemand in je team aan het downloaden is of een erg slechte verbinding heeft.. bijvoorbeeld bij een vriend van mij.. als er iemand aan de telefoon hangt heeft hij lag! Maar in Halo komt het echt niet zo vaak voor dat heel de game lagd.. In halo 2 al niet en in halo 3 merk ik het echt 1 op de 15 matches..
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja beter dan battlefield
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zelfs op DLC FFA is me die Killing Frenzy niet gegund. Na een spree van 9 op een domme manier deud. 8)

    Nou ja, wat ik dus jammer vond: hoe weinig de Legendary maps voorbij kwamen.
    Iedere keer Standoff, Rat's Nest en Foundry.
    Ook geen enkele keer Oddball gezien. Vroeger (toen Halo pas uit was) werd je er mee doodgegooid, maar nu zie je het nauwelijks meer.
    Erg jammer, want ik wordt ondertussen doodziek van Slayer BR's. Het mag wel eens wat vaker afgewisseld worden.

    Nog iets: ze hebben het ook over Flag kills ed. in die nieuwe achievements.
    Waar moet je dat halen? In DLC FFA iig niet, en ik dacht dat de enige andere optie Big Team was. Is dat dan objective based?

    Of kan ik die achievements gewoon even snel in Forge met zijn 2-en halen? :+
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet gewoon wat rustiger spelen denk ik dan. De laatste tijd heb ik zo veel killingfrenzy's op de nieuwe maps. Je moet bijvoorbijld gewoon een Spartan laser pakken en ergen achterin de map campen. Als je steeds dik aanvalt en alles met de shotgun wilt doen is het al helemaal moeilijk. Tevens is infection oftewel Braaaains op de nieuwe maps ook goed geschikt daarvoor. Campen met de shotgun tot er 10 zombies aankomen.

    Oddball komt idd zelden voor helaas. Ik heb het een keer gedaan op black out. Maar ik had de achievement niet gehaald omdat ik de map nog niet bijna kende. Flags komen op Big Team. Maar die achievement moet ik ook nog.

    En Bungie heeft laatste tijd een groot oog op boosters. Als je boost word je direct gebanned. ;)

    Ben ik de enigste trouwens die steeds denkt dat je met Halo 3 steeds een ander spel aan het spelen bent? Door al die vele game modes denk ik soms echt ow dit is nog steeds Halo 8)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rustig spelen kan ik niet. Laat staan campen met een Laser of Shotgun 8)
    Die KF achievement kan ik btw toch niet halen op die Legendary maps? Of telt DLC FFA ook mee als 'Lone Wolves' O-)

    Maar ik zou ook nooit serieus boosten. Vind ik altijd zo lame als mensen dat doen. Vandaar ook dat ik ':+' gebruikte. :)

    En @ je laatste opmerking: Ergens vind ik dat juist een van de pluspunten van Halo.
    Door die vele gamemodes (die ook nog echt verschillen van elkaar) zal het je niet snel vervelen. :cool:

    edit: Nog even een snelle opmerking: Wat is Braaaains als zombie zijnde irritant en saai!
    Zelfs door de magnum ben je na 3 schoten dood. Zit je dus eerst 3 rondjes te lopen op Rat's Nest, waarna iemand je van grote afstand omlegt met die Magnum. Sinds wanneer is dat wapen zo krachtig? :9
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  16. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey luites, ik hoor veel mensen over boosten....... wat is dat/hoe werkt dat?

    No worries... ik ga het echt niet doen maar ben gewoon nieuwsgierig.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet alleen splatterspree nog.. Mjah die kan alleen op Avalanche en dar heb je gelijk allemaal tanks die je kapot knallen.. Mocht je eindelijk een ghost te pakken krijgen :p

    Had er laatst een tripple kill mee, maar toen gelijk laser op mn dak. Iemand tips?
     
  18. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop echt dat de kwaliteit goed is, dat zou zo vet zijn :)
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zal het proberen:
    Je hebt achievements boosten. Dat is wanneer je met een heel groep afspreekt, bv. in de lobby, om achievements te halen, bv. double spartan laser kill of een andere lastige achievement. Vervolgens komen iedereen die met elkaar hebben afgesproken bij elkaar en dan halen ze die achievement.

    Exp boosten is volgens mij dat je met guests speelt en dan kill jij al die guests. Jij komt dan op een eindpositie waarmee je exp krijgt, terwijl je alleen maar die guests killt.
    En veel mensen hebben ook een 2e account, om een general te worden. Ze stappen in een match, maar gelijk wanneer de match begint quitten ze. Hierdoor krijgen ze -1 exp en dat doen ze een hele tijd door. Wanneer ze dan serieus gingen spelen, gaat skill level sneller omhoog, doordat ze winnen met -exp van iemand die +exp heeft (maar dit is voor mij ook niet duidelijk).

    Voor die splatter spree, heb ik de hele tijd op die ghost rond gereden en nooit stil staan. Vervolgens de spawnpoints leren kennen, om daar te wachten tot een tegenstander respawnt (dit werkt vooral op DLC big team, omdat er vaak veel op dezelfde plek respawnen). Het is misschien wat vaag, maar zo is het mij gelukt.
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Kun je met een 48 Hour Trial Campaign Co-Op spelen via Xbox Live?

    Wil dat namelijk doen, maar weet niet of het lukt, aangezien Ranked Matches ook niet gaan...

    Alvast bedankt :)

    Steel Dogg ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina