Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds vandaag het probleem dat mn 360 vast loopt op het moment da t ik inlog op Live.weet iemand hoe dit kan of verholpen kan woorden of kan ik hem beter direct opsturen naar Microsoft
     
  2. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb dat probleem dus ook maar mijn 360 is net terug uit Duitsland.. ik heb het idee dat het aan mijn harde schijf ligt want als die er niet op geklikt zit loopt mijn 360 niet vast ook.. Alleen wanneer ik inlog
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Da's dus nogal logisch, als je harde schijf er niet in zit logt hij ook niet in, want dan kan hij niet bij je profiel komen 8)
     
  4. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja joh dat snap ik maar ik bedoel dat het niet aan mijn 360 zelf ligt dat ie vast loopt.. Misschien m'n harde schijf maar s even bij een maat er op klikken dan weet ik dat iig zeker..

    edit: als ik opstart zonder m'n draadloos ontvangertje logt ie wel gewoon in en heb ik geen vastloper ook, ligt dus aan Xbox Live.. vaag
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  5. _jesper_

    _jesper_ Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg als het goed is mijn xbox morgen weer terug na reparatie. Ben benieuwd of hij gemaakt is of dat ik een nieuwe krijg. Hoop dat laatste uiteraard want dan weet ik tenminste zeker dat het goed is. Op de xbox site staat ie als "terug verzonden naar eigenaar na reparatie of vervanging". Via UPS site staat ie nog op factuur ontvangen dus zal niet lang meer duren of ze nemen hem mee vanuit Duitsland. Hij is binnen een dag in Duitsland aangekomen dus ik verwacht dat ie ook binnen 24 uur weer terug is. \o/
     
  6. pielle007

    pielle007 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige jaar een elite gekocht, afgelopen zaterdag uit het niets ( na 4 dagen de 360 niet te hebben gebruikt) RROD.... zondag gebeld naar MS, maandag 16.30 ups aan de deur om pakket op te halen, Dindag is ie aangekomen in frankurt of hoeringen hoe dat dan ook mag heten.... hoop dat ik hem deze week weer terug heb :) in afwachting!
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat wou ik dus net zeggen, probeer je internet verbinding er eens uit te trekken.

    Ik zou microsoft mar eens bellen ;)
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Mijn 360 hangt vast als ik hem opstart 8)

    Net Fifa 09 gespeeld, blijft ie hangen, ik opnieuw opgestart, en nu hangt ie meteen, kan niets meer doen :mad:

    Wtf moet ik nu doen?
     
  9. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    ff een update
    Maandag 22 09 - gebeld met de (prima) klanten service, en na uitwisseling van informatie, gewacht op de email met de labels, waarna ik diezelfde dag ook nog even een afspraak met UPS had gemaakt.
    Dinsdag 23 09 - XBOX opgehaald door UPS
    Donderdag 02 10 - Wederom UPS aan de deur, met een xbox. Niet mijn eigen xbox (helaas), maar gelukkig wel een vrij nieuwe met een ''BenQ Lite-on'' DVD rom (die sinds eind april 2008 in de xbox verwerkt zijn) . Op de achterkant staat ook de datum 2008 - 08 - 10, maar ik heb geen idee of dat dan ook de werkelijke productiedatum van deze xbox is.
    Maar alles doet het weer prima, en hij is ook een stuk stiller als dat ik dat gewend ben, dus ik ben erg tevreden.
     
  10. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij een probleem bij MS. heel veel mensen o.a ik hebben er las tvan
     
  11. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Dutchman en Xboxfreak, ik heb dit ook. Ik bel nu ff naar xbox moet over 10 min terugbellen.
     
  12. mcphisto 1974

    mcphisto 1974 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    @ iedereen die vandaag een vastloper heeft;

    ik had dit ook, maar was ondertussen ook de PES 2009 demo aan het downen. Ik heb mijn netwerkverbinding eruit gegooid zodat ik niet op live terecht kwam. Daarna de demo geannuleerd en geen problemen meer gehad. Bij mij was het dus duidelijk de PES demo (en niet Fifa09 want die was ik ook net aan het spelen.... :-0
     
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha zou bij mij ook aan de PES demo kunnen liggen want die was ik ook aan het downloaden, ga die ook maar s snel cancellen dan ;) Dankje voor deze tip, hoop dat het helpt :)

    Trouwens, mijn 360 is sinds eergisteren terug uit Duitsland en is nu erg stil en op deze vastlopers, die dus misschien aan PES liggen, nergens last van :) Ik was hem 8 dagen kwijt in totaal
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is mooi kut dan. Mijn andere 360 is 1 dag voor die van jou opgehaald door UPS, maar ik heb nog steeds niks terug. Volgens de UPS site is hij wel aangekomen. Morgen maar eens bellen.
     
  15. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook last van, ik bel vanmiddag wel even MS op. Mijn xbox blijft steeds hangen als ik me inloh op live. Offline gamen is geen probleem.
     
  16. pielle007

    pielle007 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mail ontvangen van xbox... als t goed is heb ik hem vandaag weer terug :thumbs: PES 2009 here we come :)
     
  17. rimrimmel

    rimrimmel Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, ik was ook de pes demo aan het downloaden. Hoe kan ik deze download nu verwijderen zonder in te loggen op xbox live?
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was hem ook aan het downloaden, maar hoe kan hij nou daardoor vastlopen?
     
  19. rimrimmel

    rimrimmel Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft mijn fifa demo liever niet dat er een pes demo naast hem komt te staan....}:]
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb ook precies dezelfde problemen als de mensen hier boven. Dus hij loopt meteen direct vast als ik op XBL inlog en ik ben ook de PES 2009 demo aan het downloaden.

    Maar hoe kun je in godsnaam die demo verwijderen zonder in te loggen op xbox live? 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina