Vreemd,
Want je zegt dat je aan de hand van de demo van Fifa 2009 zou gaan voor PES 2009, en nu blijkt dat de demo van Fifa 2009 niet representatief is voor het uiteindelijke spel. En waarom is de demo van PES 2009 dan wel representatief voor het uiteindelijke spel?
Ik heb bij de demo nou niet bepaald een wauw gevoel, helemaal niet zelfs. Dat achterlijke geluid bij het aanraken van de bal is gewoon echt heel sneu. Ook de gameplay kan mij nog niet bekoren. De versie in Leipzig voelde naar mijn mening soepeler (dus niet sneller), deze demo is traag op een verkeerde manier. Het is zeker beter dan PES 2008, maar is absoluut geen killergame als ik uit moet gaan van de demo.
Maar goed, ook bij deze demo is die 5 minuten te kort om echt te kunnen spelen. Rustig gaatjes zoeken is er niet bij want daar is geen tijd voor. Ik heb altijd (afgezien van PES 2008 ) wat moeite met de overgang naar een nieuw deel dus misschien is het juist een goed teken dat ik nu geen gevoel heb met deze demo.
Ik koop PES 2009 wel, in de hoop dat als ik 15 minuten wedstrijden ga spelen en wat langer speel dat ik die binding wel krijg zoals ik dat vroeger had met PES/WE. Gebeurd dit niet dan is PES 2009 mijn laatste PES game.
Laatst bewerkt: 3 okt 2008