Faler ! Kun je niet tijd kopen ? Hoop dat GsA Siggoz ook nog wat van zich laat horen voor morgenavond...! Neem aan dat iedereen er mee eens is dat hij niet mee mag doen als hij geen lid is van XBW?!
Lijkt me duidelijk; Xboxworld Challenge. Lidmaatschap vereist. En dan wel wat langer dan 2 dagen ofzo, anders heeft ie zich ook alleen maar hiervoor geregistreerd.
Woohoo! Ik sta erbij. Ik had dus een nieuw account aangemaakt, op een ander emailadres. Toen pakte hij hem wel. Ik kan niet wachten om te beginnen.. Btw, er staat ook iets van; Played Avatar. Bedoelen ze daar serieus die game Avatar? Edit; 6k posts..
Goed zo, weer iemand erbij! Des te gezelliger! En ja, ze bedoelen idd de game Avatar! Dan weet je wie er allemaal wel of niet Avatar tegen je kan gaan gebruiken! Zoals NL Appelmoes tegen mij deed de vorige keer ! En ik vind idd dat DulleNL gelijk heeft! GsA SiggoZ, moet idd langer dan 2 dagen lid zijn en dus niet alleen voor de challenge hier aangemeld zijn! Als dat zo is, moet ie maar ff tot volgende maand wachten !
dulle heeft gelijk. Vind dat je wel actief op xbw moet zijn om hier aan mee te kunnen doen lijkt mij want anders krijg je mensen die zich alleen maar hierom aan melden en dan 1 keer in de maand online komen om de challenge te doen.
Ga lekker alleen maar fifa spelen komende periode denk ik. Dus zal toch niets worden. Pas deze keer, thx voor de PM
Ik heb Reptile gevraagd of GsA Siggoz lid is van XBW, en hij zei van niet! Dus ik heb Reptile gezegd tegen GsA Siggoz te zeggen dat ie dat dan maar snel moet worden en dat ie dan de VOLGENDE challenge mee kan doen ! Maar deze keer dus niet, dus ik zal hem zometeen verwijderen! Waarom zou je niet mee doen? Ookal speel je alleen FIFA, als je aan de challenge mee doet heb je daar toch geen last van? En je meedoen betekent echt niet dat je percé je best moet doen om te winnen! Het gaat gewoon om de gezelligheid en de fun ! Dus doe maar gewoon weer mee ! En dat geldt voor iedereen die in dit topic kijkt maar denkt, nah, ik ga niet veel achievements meer halen, dus ik doe maar niet mee! Het maakt niet uit of je veel of weinig achievements gaat halen, het gaat om de FUN! En als je mee doet aan de challenge merk je daar verder niks van tijdens het gamen, dus waarom zou je niet mee doen?! Vanavond rond een uurtje of 12 launch ik de challenge en MORGENOCHTEND OM 9 UUR gaan we van start \o/!!!
Morgenochtend even vroeg op om al is het maar voor 5 minuten, even aan de leiding te komen Nee ga ik niet doen, morgen krijg ik waarsschijnlijk fifa, zal die wel veel spelen komende week. Maar ben ook van plan de extra achievements van halo te gaan halen. Verder is het maar kijken waar ik zin in heb, heb nog genoeg liggen wat uitgespeeld moet worden dus het is maar net of ik er zin in heb.
Idd Reptile, wat vind je er zo leuk aan?? Elke keer kom je "leuke" opmerkingen maken, maar mee doen ho maar!? Waarom doe je niet gewoon gezellig mee dan als je het hier toch zo leuk vindt ! En voor alle andere mensen die nog niet mee doen...NU IS DE LAATSTE KANS!!!!! Ik ga de challenge zo launchen, dus doe nog snel mee nu het nog kan!!!
\o/!!EN HIJ IS GELAUNCHED!!\o/ HIER is alles te volgen!! Morgenochtend 09.00 uur gaan we van start! Succes allemaal en vooral veel plezier gewenst
je moet wel hoger eindigen dan ik. heel missgien pleur ik nog even CoD 4 erin, maar veel meer dan 300gs zal het niet worden
300 GS Damn, misschien eindig ik dan ook wel onder jou Heb namelijk niet echt tijd ofzo met stage e.d.