Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

1. GmR

GmR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Suffer is ook al uit (zo'n 2 weken geleden gereleased, tegelijk met Moving Pictures). Holiday In Cambodia zou overigens ook wel erg nijs zijn (zat al wel in GH3, maar hoe meer instrumenten hoe beter natuurlijk \o/ )

edit:
    Mijn pedaal begint inmiddels ook te scheuren en ik doe er altijd juist zo voorzichtig mee (er wordt immers al sinds de release in de VS over het pedaal geklaagd). Heb hem nu een maand of vier.... ms komt het doordat ik heel-down speel (en mijn hiel dus op het 'breekpunt' staat), maar je zou zeggen dat een kick pedaal daar wel tegen moet kunnen :X

Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  2. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Die fout maakte ik ook bijna maar Suffer is nog niet uitgebracht. Vorige week is Sorrow van Bad Religion uitgebracht. Mijn pedaal doet het gelukkig nog maar ben bang dat hij ook wel eens kan breken als ik aan Expert begin.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AN-I-MAL!!! (50G) Finished Drum Solo Tour on Expert.

Eindelijk. Enige minpunt is dat ik de Achievement officieel zelf nog niet gehaald heb. Zit eerlijk gezegd nog vast bij The Reaper :x

Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Errhhmmm, hoe heb je m dan gehaald. 8) Wtf..

Wel nice tho! Hoe ging RTTH bij jou?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, je zou zeggen een vriend van me ofzo die het spel ook heel fanatiek speelt. Maar het is m'n zus geweest :emo: Serieus. Ze heeft de laatste tijd vrijwel al m'n High Scores verbeterd op zowel Hard als Expert en is op die laatste dus ook verder gekomen dan waar ik vast ben komen te zitten. Ik heb RTTH zelf weleens voor de gein geprobeerd in Quickplay, maar echt nog nooit uitgespeeld gekregen op Expert. Zoals ik al zei zat ik vast bij The Reaper en was het laatste blok in de Solo Tour tot gisteren niet eens beschikbaar voor me. Ik zat er vanmiddag naast en ze deed het gewoon ineens. Ja je leest het goed. Mijn zus drumt RTTH op Expert. Het moet niet veel gekker worden 8) Ze heeft um op niet meer dan 3 sterren gehaald maar toch, ik krijg het voorlopig nog niet voor elkaar denk ik zo. Won't Get Fooled Again had ze daarna ook in 1 keer, met 4 sterren. Ze is nu dus officieel gewoon beter dan mij op de drums :lol:

Nee ik heb zwaar respect voor haar. Ze gamed echt nooit want ze vind er over het algemeen niks aan maar Rock Band (en dan ook echt alleen de drums) vind ze helemaal geweldig, met dit als resultaat ! :cool: Ik bedoel, heb Rock Band nu een klein half jaar. Speel zelf de drums sinds een maand of 5, en zij doet het nu de laatste 2-3 maanden overdag als ik niet thuis ben. Ze zit gewoon op mijn account want ze speelt ook weleens online geloof ik. Like wtf :+

Oh, ik heb btw inmiddels op het nieuwe album van de Peppers en een stuk of 8 losse tracks na, alle DLC voor Rock Band. Alles, inclusief de ge-exporteerde setlist op disc, bedraagt nu 8,0 GB+ op m'n HDD 8) Dat word van het eind van het jaar een 120 GB HDD erop knallen dus. Gekkenhuis ! Dus mensen, voor Online Band Quickplay en een grote keuze aan tracks :

<----- \o/

Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Booyaaaaah! Net GGAHT toch eindelijk uitgespeeld op expert guitar! \o/

7. GmR

GmR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    doh, idd |:-

8. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sou iemand met mij een online expert band wille beginne??:+ ik sou graag gitaar/bas wille speleO-)

9. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Blegh, ik ben met het drumstel door het gele vel heen geslagen, maar die deed het nog wel een beetje :p die zelfde dag trap ik me voetpedaal door de midden -_- net nu the offspring uitkomt :eek:.. ik ga hem over 2 weken ofzo inruilen voor een nieuwe, en over 1 maand pleur ik hem op internet en koop ik wel het gh4 drumstel.

10. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Een kleine week duurde het bij mij en hij past gewoon door de brievenbus dus je hoeft niet op de postbode te wachten.

Heb zelf de volledig metalen en die breekt niet meer. Nadeel vind ik wel dat de veer nu eigenlijk niet sterk genoeg is, het plastic pedaal kwam makkelijker terug.

Een sterkere veer ben ik nog nergens tegengekomen.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Is het mogelijk om überhaupt iets met een gewone controller te doen? Het spel wil me steeds de zang aansmeren, maar ik wilde graag het drummen uitproberen. Ik heb het spel te leen en daarom heb ik alleen een Gh3 gitaar. :) Is het dan ook niet mogelijk om met een gitaar+controller multiplayer te spelen? Tenzij speler 2 dus gaat zingen. -_-'

12. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nope, het enige wat je met de controller kan doen is zingen. =(

13. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nu echt alles gold star op expert gitaar behalve run to the hills. ik zit er 2k naast dus duurt niet lang meer maar ik snap de ballen van dat nummer. dat snelle stuk verlies ik steeds me streak terwijl ik dat bij raining blood niet had en de solo doe ik dan wel weer goed ( rond de 90 94%).

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bedenk wel dat de timing window van GH3 echt pussy is. Rock Band is veel strenger, dus je moet ruim de gallops nemen. Dus meer verspreidt.

Wow das kut om uit te leggen. XD Maar het komt er gewoon op neer dat je slomer achter elkaar moet strummen. :)

Uhhhh...nog wat te melden over Rock Band...nee. :9 Wel ga ik misschien proberen Chiron 100% te halen van All That Remains. Die solo is zo chill. :D En de rest heb je denk vooral luck nodig denk ik. :)

15. martyman

martyman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg alleen bij de 1e drie tiers 5 gold starts, hoe pak je het het best aan om gold star te hale, gewoon vaak het nr. spele ofso?:+

Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  16. y3nis

y3nis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand iets van de bol.com drumpads?
    Ik ben namelijk eigenlijk op zoek naar gum rubber drumpads of MCU gewoon iets van import van http://www.rockbanddrumsoft.com . dat ik het in NL kan kopen, k heb nl. geen creditcard en geen zin om vanuit amerika iets te bestellen.

17. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    die gold stars heb ik nog nooit gehaald... kan dit alleen op expert als je 100% haalt ofzo?

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wel alleen op Expert, maar je hoeft niet persé 100% te halen.
    Hier staat welke scores je moet behalen om gouden sterretjes tekrijgen.

19. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Tering.. Je raad het al natuurlijk,, The Offspring pack, waar ik al zo lang naar uitkijk staat er verdomme weer niet op :mad: wanneer houd het nou eens op met die onzin en gooien ze het er gewoon op.. wordt er echt ziek van.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Had die laatst besteld. Gelijk weer weg gedaan, leek verdomme wel alsof ik op emmers aan het meppen was. Wat nep :+

Deel Deze Pagina