Ja natuurlijk gaan we voor de winst, ik wil wel hoog komen in de leaderboards met ons allen. 21 haha, geweldig Dat is dan afgesproken, ik ga in ieder geval centraal achterin, het liefst RCB, dus Cannavaro. Robbin92 neemt dan de LCB, Pepe.
was zeker lache ! wil ik zeker wel vaker doen , moest helaas weg maar ben volgende keer weer van de partij
Wie zou dat nou zijn? Als het achterin wat lekkerder loopt ( lees: geen poppetjes die a la Granqvist willen scoren zoals die balterpiet ofzo? ) en we wat rustiger opbouwen komt het wel goed.
Waar staan eigenlijk je stats? je word toch beter met de wedstrijd, ik zie nergens mijn stats staan...
Dat kun je zien als je aanvoerder bent. Speel je goed, dan word je speler op die positie beter en andersom. Ik was aanvoerder toen we tegen Barca speelde met die klotetenues en toen zag ik het.
Ik zou dan graag Diarra willen zijn, ik vond hem zeer fijn spelen, ik ben geen dribbelaar maar meer een beuker en dat werkte heerlijk met Diarra.
Inderdaad, de ene wedstrijd speelde jij aanvallende middevelder volgens mij? En de andere wedstrijd verdedigend met Diarra.We wisselde steeds. Mij beviel sneijder een stuk beter, eerlijk gezegt. Dus dat komt wel goed uit
En ondanks dat hij slechts 82 is en ook vrij traag blijf ik graag Raul, dat beviel me prima vooral me combinaties met de linkshalf gingen prima.
Mee eens, want onze aanval (Nistelrooy en Raùl) is aardig sloom. Aangezien wij vaak pasjes krijgen moeten we een snelle aanvaller hebben. De enige snelle speler bij Real Madrid is Robben
We staan 21ste in de 2de divisie, best aardig als je ziet dat we een bij elkaar geraapt team zijn en dat de goede teams met 4/5 mensen spelen terwijl wij met 8/9 mensen speelden!
We kunnen denk ik beter Higuain in plaats van Ruudje doen, Higuain speelt echt lekker en is heel snel. Als RVN bestuurder dat wilt.
Dat vind ik ook prima, Ruud is sneller dan Raul, ik wil het wel proberen met Higuain. En uiteindelijk kunnen we toch beter 2 teams maken, een team 1 en een team 2. Team 1 zou dan ongeveer 13 mensen moeten hebben. Zo weten we tenminste waar we aan toe zijn en kunnen we met een ingespeeld elftal echt wedstrijden winnen goed idee?
Wanneer gaan we weer trouwens? ik wil morgen wel gister liep het wel lekker bij mij met Drogba. was 10v10 3-0 gewonnen, ik had 3 x gescoord en was man of the match
En uiteindelijk kunnen we toch beter 2 teams maken, een team 1 en een team 2. Team 1 zou dan ongeveer 13 mensen moeten hebben. Zo weten we tenminste waar we aan toe zijn en kunnen we met een ingespeeld elftal echt wedstrijden winnen goed idee?