Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kon mezelf niet inhouden, heb hem toch via de bazaar op de kop getikt :+ Laatst ook weer alle films gezien, zelfs het verschrikkelijke The Clone Wars, en ben helemaal in the mood nu 8) Als het goed is komt 'ie morgen :D

2. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem maar ook gehaald. Als echt fan kan dit niet ontbreken leek mij zo!

Ben nu bij het 5de level ongeveer en vind het echt een topper!

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje. Ben maar even opnieuw begonnen op een hoger niveau. Maar tellen de force push enz zich bij elkaar op in beide games (zelfde account, alleen neiuwe savegame.)

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat je met je behaalde force upgrades etc opnieuw kan spelen?
    Je kan alleen een missie selecteren en vanaf daar verder spelen. En je kan dus niet voor de moeilijkere moeilijkheidsgraden achievements gaan.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb op gamelifestyle.nl. Om met en goede start te beginnen heb ik besloten om een video review te maken. Maar welke game moet ik dan als eerste gaan reviewen? Als echte Star Wars fan was de keuze al snel gemaakt en belstoot ik Star Wars The Force Unleashed te gaan reviewen.

Hoe review ik?

Ik geef geen punten of geef je een advies. Ik speel de game een uur en als ik de game dan nog steeds leuk vind dan is het voor mij de moeite waard om te spelen. Dat betekend dus niet dat het voor jou een leuke game is. Ik ben een casual gamer, dus ik schrik meestal al van een te goede AI. Ik ben al bang van een aantal witte konijnen, dus mijn skills zijn niet benoemenswaardig.

Ik ben nog niet tevreden met mijn eerste review, maar goed het is een begin en ik had geen zin om de tekst op nieuw in te gaan spreken, want dan verlies je direct de kracht van de review.

Review: Star Wars: The Force Unleashed
    Release datum: 19 september 2008
    Genre: Action
    Aantal Spelers: 1
    Ontwikkelaar: Lucas Arts
    Uitgever: Activision/Lucas Arts

[GTUSER]273650[/GTUSER]

Betere versie (viddler): http://www.viddler.com/explore/FardoNL/videos/11/

Zou je deze game na 1 uur nog steeds spelen? JA

Waarom? Ik ben een Star Wars fan. Het gevoel om de vrijheid te hebben om met Force powers te kunnen spelen is gewoon geweldig. De game is niet perfect. Sterker nog het is een ruwe diamant. De camera is af en toe vervelend, maar goed voor de Star Wars Fan is dit een must buy. May the Force be with you!

Ik ben bezig met mijn eerste Video Review. De eerste game die ik heb gereveiewed is Star Wars: The Force Unleashed en als je een game voor het eerst speelt dan krijg je ook achievements. Ik heb de afgelopen week 75 gamerpoints gehaald en ik kom langzaam maar zeker in de buurt van de 10.000 gamerpoints. Voor mij zal dat een mijlpaal zijn.​

Star Wars: The Force Unleashed - 8 Achievements - 75 gamerpoints

[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

Frenzy - Get a Frenzy x4 bonus - 5 [​IMG]
    Sith Frenzy - Get a Frenzy x8 bonus -10 [​IMG]
    Sith Lord Frenzy - Get a Frenzy x12 bonus -15 [​IMG]
    Invasion - Complete Level - Prologue - 10 [​IMG]
    Gripped - Defeat 100 enemies with Force Grip - 5 [​IMG]
    Skilled - Earn 250,000 Force Points on a single level - 5 [​IMG]
    Insurrection - Complete Level - TIE Factory, act 1 - 10 [​IMG]
    Bully - Defeat 25 Ugnaughts or Jawas - 15 [​IMG]

Star Wars: The Force Unleashed is een heerlijke hack 'n slash. Hij schijnt iets te kort te zijn. Ik heb toch te weinig tijd om te gamen, dus dat is voor mij geen minount. Ik heb bij deze game continu het gevoel van ... WOW, deed ik dat?!

Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Nee ik bedoel. Heb game opgestart de eerste keer. Toen een profile aangemaakt (voor save game) toen heb ik daarna nieuw game gedaan. Die helemaal uitgespeeld (sith warrior) Volgende keer weer spel opgestart. Had ik load game kunnen doen (om nogmaals eindbaas te verslaan) maar heb ik toen weer new game gedaan. In plaats van het eerste slot (waar ik sith warrior in had opgeslagen) heb ik er een save slot onder gedaan en van af het begin sith lord gekozen. (dus die achievement krijg ik)

Maar mijn vraag is. Er zijn een aantal 500 maal bepaalde force power gebruiken acheivements. Telt de game die op uit beide saves? of begint de teller voor die achievemnt weer bij nul als ik new game doe en een andere save file gebruik (maar wel zelfde aangemaakte profiel) begrijp?

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Pas het spel via xbazar aangeschaft, begonnen op Sith Lord en ik heb nu een soort haat - liefde verhouding met het spel. De sfeer is cool, force powers en combat ook, maar soms is het zo'n irritant spel. Nou ben ik nog niet ver, maar nu irriteer ik mij al op sommige punten. b.v. net het eerste gevecht gehad met zo'n scrap titan, dat gevecht is op zich niet een heel groot probleem. Maar dan heb ik die brug gemaakt, spring ik erop glij ik er pardoes weer af. Dood, kan ik weer dat hele stuk opnieuw doen incl. gevecht met Titan. Ook al meegemaakt bij het gevecht met de vorige eindbaas dat hij vast zit met dat schild om hem heen en dat ik het gevecht niet af kan maken. Dat en dingen zoals dat slome opstaan e.d. zijn echt punten van irritatie. Jammer want voor de rest vind ik het een erg toffe game.

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij een level dan moet je tegen die vrouw vechten die je al eerder zag in een andere level. Maar dan loop je door die gangen en word je steeds opgezogen door een opening. Daarvoor staat dan een metalen ding met stroom erop. Weet iemand wat ik moet doen?

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    edit: Heb het gevonden, je moest je lightning shield voluit zetten.

Wat moet je doen bij dat level in de Death star met die ringen?

"Align the Pulsarium Rings"

Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    zodra die klaar is met vuren moet je de drie ringen met force grip snel in positie zetten zoals ze staan als er een laser straal door heen word gevuurd. DE eerste twee zijn force grip en dan links en rechts gebruiken. de derde is omhoog en omlaag

11. Symbiote RX

Symbiote RX New Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat ik hem morge ga halen

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op zondag? :)

Mijne komt waarschijnlijk maandag binnen.. werd tijd ook, ik ben die demo nou wel zat 8)

13. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Rotterdam is altijd open _O_.

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    + Het is de eerste zondag van de maand dan zijn vaak alle winkels zo en zo open. Tenminste dat is hier zo. weet niet hoe het in andere steden zit.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ben net met dit spel begonnen en mn eerste indruk is dat het een geweldig spel is :D:D!!

kan iemand mij vertellen hoe de achievements zijn btw?
    als je het spel uitspeeld zonder guide op normal hoeveel gs haal je dan ongeveer?

16. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan op welk niveau je speelt. Maar 500 punten is wel te doen geloof ik. Zelf ben ik niet zo achievement gamer.

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik zit nu in het 1e echte level
    en zit in eenhal dat afgesloten is door zon laser gate

in d ehal staan een soort machines die met lasers op een soort inkomende ballen laseren
    ik kom maar niet verder
    snapt iemand waar ik ben en kan mij vertelen hoe ik verder moet komen

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gebruik je force grip dan kan je weer verder ;) ... je moet dus iets weg halen.. tip zie mijn review daar doe ik het ook ;)

Ik zit vast in het derde lever tegen zo'n hele grote robot .. ik weet dat ik hem kan paraliseren, maar hoe verder?

Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  19. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je die Junk Titan bedoelt??
    Met force lightning kun je hem paraliseren en dan gewoon blijven slaan vervolgens krijg je de wel bekende volgorde van bepaalde buttons die je moet indrukken die volgen en voila

20. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdagmiddag gekocht. Ondanks de matige (en slechte (gamer.nl!) reviews) mocht ik dit spel als Star Wars fan niet missen. En wat ben ik blij dat ik 'm op basis van al die reviews (gamer.nl!) niet geskipped heb! Wat een wereldspel. Ben eigenlijk niet zo'n hack en slash gamer (en wat de vele (50??) combo's heb ik er denk ik hooguit een stuk of 6 gebruikt) maar heb me zeer vermaakt. Zeker wat later in het spel, als je toch echt met een bepaalde taktiek moet aanvallen om de verschillende units te lijf te gaan. Ook nog nooit zo snel een spel uitgespeeld, donderdagavond laat zat ik het einde te bekijken. Wat een verhaal!

Deel Deze Pagina