Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook wel, als ik naar Killzone2 kijk(mooiste graphics ooit), denk ik dat er nog mooie dingen in het verschiet liggen.

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Las dit ergens:

White Knight Chronicles is known to appear at TGS, they've confirmed it a couple of times and IIRC they also have the confirmation at WKC's official (Japanese) website.

And Irem & Konami's "games" are a bit disappointing. Irem's new unannounced game is only a PSN remake of an very old game called Spelunker. It's only a HD update, which makes it even more disappointing. I would've preferred it if they completely revamped everything.

Konami's "game" is an expansion pack to Metal Gear Online called Meme Expansion Pack. It adds three new levels (Silo Sunset + Forest Firefight + Winter Warehouse) & two new characters (Revolver Ocelot & Mei Ling) to the game. Even though the expansion pack sounds cool, I'm a bit disappointed because I thought they were developing a completely new game, not just DLC for an already released game.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat zou wel balen zijn zeg! Echter WKC is al lang aangekondigd en zou dus in principe niet in het rijtje thuis horen.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Post het ook even hier:

En de ''waanzinnige'' ''grote'' onthulling van Nintendo is (hoe ''verrassend''), een nieuwe model van de DS.....

[gt]40712[/gt]

Melkie melkie melkie.........:emo:

Ennuh...

Hoe wil je dan Guitar Hero DS gaan spelen........ :{

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Geef ze eens ongelijk. Gekke Japanners blijven dat ding kopen, mijn zoon is bijv ook vergroeid met dat ding (en ik moet het dus zwaar aan banden leggen -_-).

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben ondertussen echt helemaal klaar met Nintendo. Keer op keer voel ik me genaaid. Bij elk systeem beloven ze van alles en sinds de N64 maken ze het voor mij niet meer waar, niet met de N64, niet met de Gamecube en al helemaal niet met de Wii. Vind de Wii echt een rukapparaat geworden. Voor mij persoonlijk alleen maar van die gemakzuchtige crap games en van die melkie melkie casual shit. Ding lag al maanden stof te happen en stond niet eens meer aangesloten (apparaat zat in de doos). Vandaar dat m'n Wii nu ook de deur uit is. M'n DS ligt ookal maanden stof te happen. Nee danku, geen Nintendo meer voor mij. De laatste E3 geeft heel goed aan wat voor een bedrijf Nintendo tegenwoordig is. Ik werd er in ieder geval heel droevig van. Er is voor mij geen spat meer van het bedrijf overgebleven zoals het bedrijf in de SNES tijd was.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Heb het ding ook al tijden niet meer gebruikt idd, de laatste keren dat ik m heb gebruikt was om Timesplitters 2 en 3 te spelen, wat dus Gamecube games zijn. Ik wil eigenlijk nog wel Wario hebben, maar er komt de komende tijd zoveel goeds op de 360 dat zowel de PS3 en Wii maar stof lopen te happen.

Over de DS ben ik het echter niet met je eens. Daar komen nog steeds zoveel goede games voor uit.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Tja....

Bij gebrek aan Wii software........melkie melkie....

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeker niet ontevreden met mijn DS, heb hem 2/3 jaar geleden gekocht en destijds erg veel mee gespeeld, nu speel ik er alleen in de vakanties soms eventjes op, maar dat kan me niet zoveel schelen aangezien het dingetje me ook niet zoveel heeft gekost en ik er veel plezier aan heb beleefd.;)

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    [GT]40751[/GT]
    Dit is een nieuwe game maar de manier waarop dit aangekondigd is, is echt geniaal. Kijk zelf maar en oordeel. :)

Plus hier nog een gerucht over een exclusieve Duke Nukem Forever.
    Dat zou echt een grote klap zijn voor Sony, veel gamers staan hier immers op te wachten.

Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ken hem niet? Of is dat ook niet de bedoeling?

Las het al van Duke, zou wel heftig zijn :eek:

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ken het ook niet, maar het is gewoon een trailer die zeg maar een parodie maakt op bekende games. Mario Kart, Goldeneye etc.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn dat ziet er nog slechter uit dan een ps2 titel!

16. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap de wii egt niet. Nintendo had gewoon een hardcore console moeten maken ipv zo'n-lage-graphics-gehalte-met-een-"vernieuwde" -besturing-waar-je-na-een-uurtje-al-geen-zin-meer-in-hebt-Console.

Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Mario/Mario kart etc in 1080i/1080P zou wel fantastisch zijn :cool: ben bang dat het er nooit meer van gaat komen, Nintendo heeft op het moment zo'n succes met zijn casual games dat ze niet snel van dit betreden pad af zullen dwalen.:'-(

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

het feit dat nintendo al maanden lang 2 keer zoveel consoles verkoopt dan de naaste concurrent spreekt die mening een beetje tegen :D

ik snap t zelf ook niet want de Wii boeit me echt totaal niet maar ze zijn niet aan te slepen en Nintendo doet er echt GEWELDIGE zaken mee,.. qua bedrijfsresultaten maken ze echt gehakt van de concurrentie :/

19. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65

Ten tijde van de GameCube riep ik dat al. Heb er zelfs nog een topic voor aangemaakt toendertijd.

Kreeg zelfs nog trieste reacties bij de weg. \o/

Nintendo fanboys...=(

Grappig hoe gamers het toch blijven accepteren dat Nintendo elke generatie hooguit 5 fatsoenlijke games weet uit te poepen.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En je weet van tervoren welke games het zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina