Hey, is het mogelijk om met 2 mensen een eigen team te maken? Want we zitten in kleedkamer, maar verder kennen we geen tegestander uitzoeken?? Kan iemand mij helpen aub. thanks
een vriend van me zou ook mee willen doen hijs ook knetter goed maar nog niet aangemeld op xbw dus als er iemand niet is kan hij meedoen hijs vaak verdediger dus miss handig
euhm gaan we nog beginne? kstuur bardogan pm maar krijg op xboxlive nooit wat trug heeft ie t zo druk ? mwja invite maar hoor
kan ik t volgende potje meedoen dan want zit nu met ralluf en jack unit te wachten maar twordt er niet drukker op
Inderdaad, was er al om 19;50.. Toen er om 20:05 , 8 mensen waren, en we al 4x terug kwamen omdat we nog wachtte op 2 mensen, en ik opeens niemand meer hoorde via headset, ging ik even terug, en toen weer opnieuw dressing room in. Was toen opeens iedereen naar de wedstrijd
leuk hoor wachten, vervolgens elke keer tegen 3 man komen en dus trug naar de dressing room moeten, om vervolgens opeens alleen in de dressing room te komen en weer een kwartier te moeten wachten \o/ maar goed wacht wel af wanneer ik ken spelen
Ik heb rood gekregen.. Dus maar even toekijken! Overigens was dat geel wel erg overdreven, en dus m'n 2de gele kaart...