[FIFA09] XBW-elftal

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door AC/DC, 30 aug 2008.

?

Stem hier op de club waarmee jij zou willen spelen

  1. Manchester United FC

    13,5%
  2. Chelsea FC

    7,7%
  3. Liverpool FC

    5,8%
  4. Arsenal

    15,4%
  5. FC Barcelona

    6,7%
  6. Real Madrid CF

    23,1%
  7. Villarreal CF

    1,9%
  8. Valencia

    1,9%
  9. Atletico Madrid

    4,8%
  10. FC Internazionale Milano

    3,8%
  11. AC Milan

    6,7%
  12. Juventus

    2,9%
  13. AS Roma

    1,0%
  14. FC Bayern München

    1,9%
  15. Olympique Lyon

    1,0%
  16. Olympique Marseille

    1,9%
  1. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het liefst rechtsvoor met Higuain spelen. In die 5-1 overwinning maakte die linksbuiten iets van 3 assists, en ik speelde ook lekker met 2 goals. Ik vind het lekkerder om op rechts te spelen... Als het moet ga ik wel links maar Robben is te slap voor m'n speelstijl.

    We kunnen gewoon Real blijven, als we op onze positie blijven gis er niks mis mee, en zoiezo iedereen is 85 dus het heeft gene verschil. Hoogstens qua lengte, maarja.

    Na deze week haal ik zeer waarschijnlijk een microfoon, want het is wel droog om te luisteren en ik sta zeer vaak vrij maar ik kan me niet laten horen.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  2. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    nee
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan speel ik linksvoor met Robben net zoals tegen Juventus. Fantastische wedstrijd

    Man U. zou ook kunnen, maar met Real ging het ook goed met de 4-3-3 opstelling
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  4. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou persoonlijk liever voor man united spelen maar goed real is ook mooie club
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan pak ik van der vaart wel. Al lijkt dit team wel erg sloom... Persoonlijk lijkt mij een teamwisseling beter, maar als niemand mee instemt, vind ik dit ook prima
     
  6. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zat ik ook aan te denken, met Man United heb je overal snelle spelers, Tevez, Nani etc..
     
  7. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen is even goed, ook al spelen we met Hacettepe iedereen is 85.

    Jojo nl - viktor- rigosong lijkt me een goede aanval. AC DC is een goede beul achterin en Spartacuss is ook erg goed, het zat potdicht toen hij achterin speelde\o/ Middenveld was ook wel lekker.

    Maar als we een andere team nemen, moeten we dan weer helemaal opnieuw? Dus is alles dan 0-0-0 ?
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de kwaliteiten van een speler blijven wel hetzelfde. Ronaldo is snel, maar bijv. Nistelrooy is sterk in duels
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Kan 3-4-3 niet dé opstelling worden? Je kan dan beter opbouwen, plus 't feit dat je veel driehoekjes kan blijven maken, en zo je tegenstander suf kan tikken. We hebben ook maar 3 verdedigers, want de 4de (als je met 4 verdedigers speelt) is altijd een raadsel. dus kun je beter 3 écht goede verdedigers hebben, en de 4de verdediger , die eigenlijk liever niet op die plek voetbalt, maar genoodzaakt is daar te voetballen kun je dan beter naar het middeveld schuiven om zo meer uit het spel te halen (lees: 3-4-3 )

    Het is maar een idee ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  10. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je C.Ronaldo neemt heb je vanzelf de neiging om te dollen etc..Denk dat Real goed is. Anders nemen we Inter, is ook erg goed met Muntari, Mancini, Adriano, Zlatan en lekkere verdedigers.
     
  11. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Man united heeft een goede verdediging en een hele snelle middeveld en aanval want van nistelrooij en raul zijn allebei niet snel en met die lange ballen en dieptepassen ga je het niet redde met hun dan kan je alleen via robben en dus wordt rechts steeds overgeslagen, dus als je de lange bal met dieptepassen wilt hanteren moeten we een team nemen die snel is in de aanval.
    Dat is hetzelfde als dat feyenoord hoge ballen gaan hanteren met een 5-mans middeveld en makaay voorin, bij ajax zou dat wel kunnen met 2 snelle buitenspelers en 1 balvaste aanvaller. Aangezien heel vaak de lange bal werd gehanteerd deze potjes zou het dus handig zijn voor ploegen als Arsenal en Man U te gaan
     
  12. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen reden waarom we niet zouden kunnen experimenteren. Een keertje met een andere club kan geen kwaad.

    Ik heb even gekeken, de statistieken veranderen niet als je van club verwisselt. Waarom zijn er trouwens maar zo weinig mensen in de club met statistieken? Bij de rest incl. ik zie ik niks staan.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Rigsong wil higuain zijn.

    Jojo wil Robben zijn dan ben ik Van Nistelrooy, dit is natuurlijk voorlopig.

    Ik ben voor Real Madrid als club niet Man Utd, al kunnen we natuurlijk experimenteren.
    We kunnen ook 3-4-3 proberen met een terugzakkend middenveld.

    Voorin loopt hij wel goed, ik heb er 10 gescoord in totaal:D

    We zijn nu met 4-en aan het spelen dus kom ons even helpen!
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mee eens. :)
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Headset is zojuist kapot gegaan. Vraag me niet hoe... Ik was gewoon een potje met victor aan het doen, en opeens zonder dat ik dat ding aanraakte ofzo, viel die weg en deed die niks meer... fijn! Zal volgende week een nieuwe halen, kan ik zolang toch nog mee blijven doen?
     
  16. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    We kunnen beter real houden anders duurt het nog veel langer voordat we ingespeeld zijn.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Mee eens.
     
  18. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Kloteding, ik heb het nu ook. We PM'en elkaar als we leuke aanbiedingen zien ok:thumbs:
     
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Hee ik heb een maitje gehad, maar ik snap niet helemaal wat nou de bedoeling is:p
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij doet die van mij het nu weer :confused: straks even uitproberen |:-
     

Deel Deze Pagina